Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
Fotograaf omgeving genk
Weet iemand een goede fotograaf omgeving genk? ook aan een schappelijke prijs dank je wel :-)
Fotografie Reacties: 13 26-7-2011 15:09:16

Karine
locatie foto's trouw
Hey, wij trouwen nu zaterdag (!!) en zijn nog dringend op zoek naar een leuke, mooie locatie om onze foto's te trekken indien het slecht weer zou zijn... We wonen in Beveren-waas en hebben ons feest in Brasschaat, dus ergens een locatie daartu...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 26-7-2011 15:02:35

Vicky
Geschikte feestzaal met kindjes
Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor ons huwelijksfeest. Daar er verschillende gasten zijn met kids zou het leuk zijn als we hen even te slapen kunnen leggen, zodat de ouders iets langer kunnen blijven. Liefst een feestzaal dat niet zo ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-7-2011 13:47:22

Veronique
Zandkapel Noorderwijk - uren misviering
Hallo,   Wij proberen net contact op te nemen met de Zandkapel maar de parochievicaris Dirk Van Den Broeck is blijkbaar in verlof in juli (voicemail). We leggen onze zaal nu vast en ik had eerst toch graag contact gehad om af te spreken of de...
Locatie Reacties: 4 26-7-2011 13:30:57

Gwen
Magnus
Hallo,   Normaal gezien zouden wij voor de venkel kiezen voor ons avondfeest te organiseren. Toch wilden we eerst nog een paar zalen bekijken en kwamen we terecht bij Magnus in Antwerpen. Nu zijn de meningen verdeeld en weten we niet wat kie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-7-2011 13:28:45

Claudia
Vraagjes
Hey allemaal,   Met nog maar 16 dagen beginnen de lastige vraagjes te komen: - Wij rijden met eigen auto' s naar de kerk en gemeentehuis. In de kerk is het de bedoeling dat mijn vriend eerst met zijn mama voor op gaat en ik met mijn papa als ...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 13:27:14

Nele
Vermenigvuldigen
hey allemaal ik heb eigenlijk geen idee hoe het vermenigvuldigen werkt, ik heb 2 zussen die beide een vaste vriend hebben, mijn vriend is alleen. Ik vermoed als volgt:?   * Mijn vriend en ik dansen de openingsdans   * Mijn vrien...
Openingsdans Reacties: 4 26-7-2011 12:52:34

Elien
videograaf regio oost-vlaanderen
Hallo bruidjes,   We zijn nog op zoek naar een leuke videograaf regio oost-vlaanderen, we zijn afkomstig van Zottegem. Iemand???   groetjes,   Elien 
Video Reacties: 8 26-7-2011 12:00:56

Katleen
Wat allemaal bestellen bij bloemist?
Hallo   Mijn toekomstige gaat één van de dagen langs de bloemist om onze bestelling te plaatsen. Ik ben een lijstje aan het maken wat er allemaal nodig is, maar zit een beetje vast... Is er buiten het bruidsboeket, de corsages en de ...
Bruidsboeket Reacties: 9 26-7-2011 11:32:25

Eva
bridezilla's
Amai zeg, nooit geweten dat trouwen zoveel zenuwen geeft! Het is zelfs erger dan toen ik zwanger was! We hebben nog geen maand onze datum geprikt en 'k ben al een enge bridezilla. Plannen, afspraken maken, bruidsboetieken stalken, ideeën spoken ...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 11:31:09

bauke
Fotograaf foto's digitaal
Kent er iemand nog een officiele fotograaf (geen amateur) die alle foto's ook digitaal meegeeft. joim.be vonden we heel mooi en niet duur, maar hij is al bezet :( Wij zijn van Poperinge (West-Vlaanderen)
Fotografie Reacties: 17 26-7-2011 11:29:12

Vicky
ervaring november styling???
Hoi medebruidjes, Ik denk er sterk over mijn kleed te bestellen bij november styling. Daar mijn nicht slechte ervaringen heeft gehad met een naaister heb ik toch wat schrik. Heeft er iemand van jullie ervaring met november styling?   Bedankt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-7-2011 11:10:59

Elfie&Kurt
Boekjes viering vrijzinnige dienst
Hallo bruidjes,   wij hebben beslist om geen viering te houden in de kerk maar er een eigen toets aan te geven. Begin sept hebben we een afspraak met de iemand van de UVV om eventueel in zee te gaan met hen om iets persoonlijks in elkaar ...
Religie Reacties: 9 26-7-2011 11:05:39

Amy
Avondfeest
Dag bruidjes wij trouwen op vrijdag 25mei 2012. Dan moeten er nog veelmensen gaan werken van ons genodigde. Maar nu is mijn vraag Vinden jullie 7 uur receptie en 8 uur avondsfeest te laat? Want mijn mama vind 7uur te laat. Maar ik heb zo iets er ...
Voorbereiding Reacties: 17 26-7-2011 11:04:01

Penny
tip enveloppedoos
Hoi,   een heel goed idee gehoord spijtig genoeg op ons eigen trouwfeest.... Een brievenbus als enveloppedoos! Kunnen ze er zeker niet in en jij hebt de sleutel bij je... Vond het op zich een origineel idee maar te laat voor ons :-)
Ideeën Reacties: 6 26-7-2011 10:45:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...