Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tima
mis boekje
grr misboekje hoe begin je er in godsnaam (ja ik zei GODsnaam ) aan  ik kzie er echt geen beginnen aan  can anybody help me?? ev met voor beeldjes julles.dog@hotmail.com super thanks 
Ceremonie Reacties: 14 24-7-2011 21:24:01

stephanie
Zijn er nog mensen die rond 30 juni 2012 trouwen?
Hallo bruidjes!   Zijn er nog die rond 30 juni 2012 trouwen? Wat is er bij jullie al geregeld? Wij weten soms niet wat er nu nog moet geregeld worden..   Wat staat er bij ons al vast:   -Zaal -DJ -Fotograaf -Gemeentehuis -...
Voorbereiding Reacties: 13 24-7-2011 20:52:34

stephanie
Vragen jullie de ouders van je schoonzus?
Hallo bruidjes !   Wij zijn bezig met de uitnodigingslijst te maken en mijn schoonouders willen de ouders van mijn schoonzus (de vriendin van mijn verloofde zijn broer) maar, ik vind het nogal raar? Wat vinden jullie er van ?    ...
Uitnodigingen Reacties: 21 24-7-2011 19:36:11

Eva
is dit mogelijk?
'k Ben helemaal gek van vintage kleedjes, en had het idee om in afwachting van mijn afspraken bij 'echte' bruidsmodewinkels eens de vintage shops af te schuimen op zoek naar een leuke vondst. Maar natuurlijk vind je daar helemaal niets in maatje 44/4...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-7-2011 19:03:05

Nath
hemd en das
Hallo bruidjes en bruidegommen,   Wij hebben een vraagje. Mijn toekomstige heeft inmiddels zijn driedelig kostuum maar wil graag een ivoorkleurig hemd en een echte feestelijke das (zo een trouwdas zeg ik altijd). Maar nu zitten we met een aanta...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 24-7-2011 17:46:52

Natasha
Dansfeest
Hallo allemaal, ik ben gisteren naar een dansfeest geweest en heb nu enkele vraagjes ivm de volgorde van zaken... Toen we binnenkwamen (rond 21.00, is dit niet vroeg voor een dansfeest?) bleven we even staan en na een tijdje kondigde de bruid aan wa...
Openingsdans Reacties: 10 24-7-2011 17:04:43

Jessica
Paarse schoenen?
Dag dames,   Onze trouw ligt nog wel ver weg, maar toch ben ik al aan het nadenken over de schoenen. Onze kleur wordt paars. Ik heb een wit kleed, nu was ik aan het denken of ik hieronder paarse schoenen kan dragen. Zijn er bruidjes (in spé...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 24-7-2011 16:40:58

julie
viering in eigen tuin
Hallo iedereen. Het is bijna zover... We zijn onze planning aan het maken voor onze viering in onze tuin. We zouden graag onze familie iets laten doen tijdens de viering. Hebben jullie iedeen?
Ceremonie Reacties: 0 24-7-2011 16:36:55

jeff
Feestverhuur
Ik zoek in de buurt van Aalst een bedrijf die afzetpaaltjes met koord zou verhuren? Eventueel ook een laurier of buxus verhuur....    
Ideeën Reacties: 1 24-7-2011 16:33:29

cindy
Kledingmaat afgevallen
Hey ,   Ik ben een kledingmaat afgevallen zou dit kwaad kunnen voor mijn kleed? En ik heb nog 2 maand te gaan dus mss is er tegen dan nog wel meer af. De vrouw van de winkel had gezegd toen ik mijn kleed ben gaan kiezen dat ik zeker niet meer da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-7-2011 16:25:54

Veronique
feestzaal west vlaanderen
hé bruidjes in spé,   hebben jullie toffe voorstellen qua feestzaal in West-Vlaanderen?   Voor mij zijn volgende criteria belangrijk:   1.) lekker eten (bv we houden van garnaalkroketjes, zeetong, scampi's - geen oester...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 24-7-2011 16:05:36

Ellen
Bijna zover!
Hoi allemaal, Volgende week is het zover, onze grote dag. Nu beginnen de zenuwen toch wat op te komen, al besef ik het soms nog niet goed dat het bijna zover is, dat ik echt wel ga trouwen! Je bent een heel jaar aan het voorbereiden en het leek alti...
Voorbereiding Reacties: 4 24-7-2011 15:53:38

caroline
fotoshoot als verrassing?
Ey bruidjes!   Ik heb hier al bij verschillende bruidjes gezien dat zij een iets intiemere verrassingsfotoshoot doen als cadeau voor hun verloofde/man. Dit heeft mij op het idee gebracht om dit ook te doen, maar dan wel voor zijn verjaardag bi...
Fotografie Reacties: 12 24-7-2011 15:42:52

francis
te koop 2 mooi gala jurken
hallo,   ik heb te koop 2 gala jurken zie de link voor uit leg  http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/jurken/468511727-zwarte-galajurk-met-glimers.html?complete_ad=2 en  http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/jurken/4685...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 24-7-2011 15:16:27

Sophie
Ervaring ceremoniemeester Jef Naedts
Hoi,   zoals de tittel al vraagt:   Heeft er iemand van jullie al ervaring met Jef Naedts uit Zoersel?     xxx Sophie 
Ceremonie Reacties: 1 24-7-2011 14:24:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...