Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Claudia
Volgorde suite bij kerk en gemeentehuis
Hey allemaal, Ik heb een aantal vraagjes ivm kerk en gemeentehuis: - We willen de volgorde in het gemeentehuis zo doen:  broer van mij, broer van mijn vriend, opa getuige bruidegom + partner getuige bruid + partner moeder van de bruid + vader br...
Voorbereiding Reacties: 6 22-7-2011 21:01:48

Isabelle
tekst voor op de uitnodiging
Hallo allemaal,   we zijn met onze uitnodigingen bezig en dachten aan het volgende tekstje:   Elk verre van perfect Maar perfect voor elkaar     Samen met hun ouders nodigen Isabelle en Frederik u van harte uit op hun huweli...
Uitnodigingen Reacties: 3 22-7-2011 20:09:52

Evi
ervaring met laserontharing?
Hey iedereen   Ik heb nogal donkere haren en als ik men oksels scheer zijn die nooit echt gladglad en egaal. Daarom heb ik misschien wel interesse in laserontharing maar ik weet niet goed wat dit inhoudt en hoeveel dit kost.   Hee...
Voorbereiding Reacties: 5 22-7-2011 19:40:46

Sarah
Kostuum huren in West-vlaanderen?
Dag bruidjes,   Zijn er mensen die ervaring hebben met Vanwynsberghe in Kuurne om kostuums te huren? Andere aanraders?   Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 22-7-2011 19:26:19

Nathalie
Nachtmerrie's ... aiaiaiai, en er staan nog zoveel dagen op de teller...
Koekoek...   Hoe meer we bezig zijn met de voorbereidingen, hoe meer nachtmerrie's ik krijg over onze grote dag...   Zo heb ik al gedroomd dat ik een fel paarse trouwjurk aan had en toen m'n stiefvader me zag schoot hij in de lach, m'n ...
Voorbereiding Reacties: 6 22-7-2011 17:22:42

Severine
Misboekje
Zit nog met een dilemma... misboekje is zo goed als af, maar wou graag eens weten of je zelf op uw eigen dienst, een verwelkoming moet geven of laat je dat gewoon over aan de priester? 
Religie Reacties: 8 22-7-2011 17:09:24

Vicky
Bedankingen Getuigen
Hallo,    Nog 3 weken te gaan voor ons en nog steeds geen origineel cadeau voor onze getuigen. Ik wil dus zeker niet: bongobon, foto, stylo,... Iets origineels!!!!   Wie komt er met goede ideeen op de proppen??? Groetjes   Een zee...
Ideeën Reacties: 9 22-7-2011 16:59:21

Marieke
Originele locatie voor foto's regio Geluwe-Ieper-Langemark-Wervik
Beste  Wij hebben zowat alle items van dit forum doorgenomen en komen bij onze regio vooral op de Menenpoort en de vestingen uit.  Maar eigenlijk zijn wij op zoek naar een oud-fabruiksgebouw met nog werktuigen, of een iets 'ruïne'-ach...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 22-7-2011 16:11:38

lieselot
En de uren tikken weg... :-)
Spannend... Morgen is het onze grote dag!  We kijken er enorm naar uit.  Hopelijk blijft het droog morgen, ik zal alvast beginnen hopen en duimen.  Alles staat klaar, straks laatste check in de zaal en dan proberen om rustig te blijven...
Ceremonie Reacties: 5 22-7-2011 16:06:31

Katrien
Eindelijk goede visagiste gevonden!
Hey bruidjes,   vandaag mijn 2de keer proefmake-up laten doen. De eerste keer bij Alexandra Deletic, was heel geslaagd maar ze was al bezet op onze dag. En vandaag had ik afspraak bij Nadia Mazzaccaro: http://www.nadiamazzaccaro.be/ Het ziet...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 22-7-2011 13:52:16

Ine
Enveloppendoos in glas en hout
Hoi Mede-bruidjes   Wij zouden onze enveloppen doos laten maken door mijn grootvader (die is schrijnwerker). We weten wat we willen, maar we vinden nergens een afbeelding op het net waarmee we kunnen tonen hoe het er precies moet uitzien. We w...
Ideeën Reacties: 5 22-7-2011 13:07:38

Jill
keienhof in kalmthout
iemand al ervaring met het keienhof in kalmthout ? lijkt mij eer ook zeer mooi en zal zeker op ons lijsje staan om te gaan bezichtigen!   xjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-7-2011 12:33:38

Eva
paniek toch op zoek naar fotograaf?
Eventjes paniek, kreeg juist een berichtje van mijn vriendin haar man ging normaal onze foto's nemen smorgen bij het voorbereiden en dan op stadhuis e.d. het avondfeest zullen genoeg foto's worden genomen   het was de bedoeling dat ik zelf het...
Fotografie Reacties: 12 22-7-2011 12:33:04

T & E
Hoe weten de gasten hun plaats aan de feesttafel?
Hallo,   Wij werken ook met thema's aan de feesttafels en de ideeën zijn er al maar ik vind de oplossing maar niet hoe je de mensen dan wegwijs maakt naar hun tafel. Omdat we zelf de mensen aan het ontvangen zijn lijkt me dit te druk om ...
Voorbereiding Reacties: 12 22-7-2011 11:59:00

ilse
fotoclips
Hey,   Als huwelijksbedanking geven wij dezelfde avond nog een foto mee.  Nu dacht ik dat het leuk zou zijn mochten ze al in een fotoclip zitten dan kunnen we het zo op een tafel zetten en kan iedereen gewoon eentje meenemen en moeten wij d...
Voorbereiding Reacties: 3 22-7-2011 11:10:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...