Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Witte paraplu's gezocht
Hey iedereen,   Omdat het de laatste tijd al heel wat geregend heeft, en we toch willen voorzien zijn op onze trouwdag, zijn we op zoek naar mooie witte paraplu's (5 tal). Heeft er iemand van jullie soms paraplu's te koop of tips waar we dit te...
Voorbereiding Reacties: 4 21-7-2011 16:11:51

Evi
Dasje voor bruidskindje
Hey iedereen,   De kleertjes van onze bruidskindjes hebben we al maar we zijn nog op zoek naar een mooie das voor de outfit van ons bruidskindje van  8 jaar. Zijn broek is beige en gewoon met een wit hemdje, dus de das mag iets kleurrijker ...
Kledij - Suite Reacties: 4 21-7-2011 16:09:06

Valérie
Goedkope ceremonievervoer huwelijk of paardenkoets
Hoi medebruidjes, Ben opzoek naar vervoer voor ons huwelijk op1/9/12 Liefst origineel en niet te duur. Kan iemand mij helpen? Waar zijn jullie gegaan? Groetjes. Valérie
Voorbereiding Reacties: 3 21-7-2011 15:16:03

Sarah
Sprookjesachtig hippie chic huwelijk
Hey bruidjes (in wording)!   Op 8 juli toverde mijn vriend een prachtige verlovingsring tevoorschijn en sindsdien staat mijn hoofd niet meer stil :) Ben kleuterjuf en heb nu dus twee maand verlof en tijd met hopen om heelder dagen te surfen op h...
Voorbereiding Reacties: 14 21-7-2011 13:58:10

Ellen
Fotoalbum van ons huwelijk via deze link te bekijken
Hey   We hebben via foto.com zelf al een fotoboek samengesteld met de foto's die genomen werden door familie. Dit wou ik jullie niet onthouden... http://fotorama.foto.com/flash/share_display_direct.php?id_pedido=AkVfL1NqSeQ3SkOwScJ&email=...
Fotografie Reacties: 16 21-7-2011 13:24:35

Ann
Nog 1 jaar te gaan !!!
Heyhey, Deze morgend werd ik wakker en eindelijk staat de teller op 365 dagen.   Ik zit nu constant te denken van " wat zijn we volgend jaar,deze tijd aan het doen". Foto's nemen,naar de kerk,... Ik hoop wel dat het volgend jaar een beetje m...
Voorbereiding Reacties: 3 21-7-2011 13:10:06

Alien
intrede lied kerk
Hallo Weet iemand een mooi intredelied voor de kerk   grtjs  
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 21-7-2011 12:30:56

rina
welke dresscode voor suite
Hallo iedereen vraagt welke dresscode er gedragen moet worden op onze trouwdag voor de suite Maar ik vind da zo moeilijk om tegen de mensen moeten te zeggen wat ze moeten aan doen Ik zelf trouw in het lang zoals de meeste bruidjes wel maar niet in h...
Kledij - Suite Reacties: 11 21-7-2011 12:16:44

aurelie
Hoepelrok en corset te koop
Dag Ladies Heb besloten om mijn hoepelrok en corset ook maar te verkopen :-) Hoepelrok is maat L en corset maat 85B. Hoepelrok ( prijs was 85EUR, nu 40 EUR) en corset ( prijs was 150 EUR, doe ik weg voor 50 EUR). Foto's te verkrijgen. 1 dag gedrage...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-7-2011 11:13:54

Nathalie
Mama- dochterdagje op zoek naar een trouwkleed... Eind goed, al goed...
Hallo bruidjes...   Gisteren ben ik dus met mijn mama voor de 1e keer op zoek gegaan naar een trouwjurk...   In de 1e winkel heb ik verschillende modelletjes gepast... Ik was een beetje teleurgesteld omdat ik me in trouwjurk toch anders...
Voorbereiding Reacties: 4 21-7-2011 11:04:10

Alien
muziek kerk
Hallo Heeft iemand suggesties welke muziek in de kerk gebruiken .
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 21-7-2011 10:43:50

suzy
eerste bericht voor in gastenboek
De laatste tijd was ik steeds meer en meer aan het twijfelen voor het tekstje in het gastenboek. ik had een versje hier van de site gehaald, maar ik wou eigenlijk toch graag iets persoonlijkers. Toen heb ik dit bedacht. Wat vinden jullie ervan om dit...
Ideeën Reacties: 3 21-7-2011 9:43:43

Lien
Huwelijksfotograaf gezocht regio zottegem
Onze fotograaf kan helaas niet aanwezig zijn op onze trouw. Wie kan ons helpen aan een budgetvriendelijke fotograaf in de regio van Zottegem. De trouw gaat door op zaterdag 30 juli.   Groetjes Lien
Fotografie Reacties: 4 21-7-2011 8:49:30

nancy
uitnodiging zelf maken
hallo ik zou mijn uitnodigingen zelf willen maken heeft er iemand voorbeelden of ideeen aub groetjes je mag mij mailen janmichels@hotmail.be dank u
Uitnodigingen Reacties: 3 21-7-2011 0:06:40

nancy
zaal wilgenhof merksem
is er iemand gehuwd in de zaal het wilgenhof in merksem wij hebben deze ook vast gelegd maar had graag ervaring van mensen en of fotos groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-7-2011 23:56:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...