Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

crazy
trouwen kapel olv ten spieghele marke
Hoi hoi,   weet er iemand onder ons (bruidjes/gommetjes) hoe wij de pastoor van de kapel OLV kunnen contacteren of hoe dat juist in zijn werk gaat om daar een afspraak gemaakt te krijgen? onlangs las ik in een reactie op mijn vorig bericht dat e...
Ceremonie Reacties: 6 19-7-2011 18:48:25

Lien
Begijnhof Lier
Wie heeft foto's laten nemen in het Begijnhof te Lier? Waar parkeerde jullie fotograaf zich toen?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 19-7-2011 18:36:40

dorien
soms krijg ik nu al zenuwen!!!
heej toekomstige bruidjes en bruidegommetjes!!! kennen jullie dat ook ... al is het nog zo ver weg, toch soms al zoveel zenuwen!!!   ik keek net naar foto's van oude kennissen die getrouwd zijn onlangs,  als ik zie welke foto's zij hebben ...
Voorbereiding Reacties: 5 19-7-2011 18:35:22

Evelyne
TE KOOP: hoepelrok
hey,   ons huwelijk ligt nu al een tijdje achter ons. Mijn kleed zou ik graag houden, maar de hoepelrok die ik er onder heb gedregen kan ik niets meer mee doen. Daarom bied ik hem voor een lagere prijs te koop aan zodat je als bruidje die niet m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-7-2011 18:31:01

Ria
Trouwen op Terschelling
Hallo,   Wij willen volgend jaar gaan trouwen op het strand van Terschelling. Wie gaat daar ook trouwen of is daar ook getrouwd en hoe zag jullie dag eruit? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.   Groetjes Ria
Locatie Reacties: 1 19-7-2011 18:16:41

Lesley
Iemand ervaring met haarstekers?
Hallo iedereen,   het is mijn bedoeling om mij haar half te laten opsteken met krullen (tijdje geleden al eens lichte permanent laten zetten en valt me reuze goed mee, dus voor de trouw nog eens eentje laten zetten vermits de grootste volume er...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 19-7-2011 17:50:21

Julie
foto forum
Het lukt mij niet om een foto te oploaden voor mijn profiel.  Hoe moet ik dit doen? Groetjes, Julie 
Voorbereiding Reacties: 1 19-7-2011 17:09:48

An
foto's trouw
hallo iedereen,   ik heb nooit echt iets op het forum gepost maar wou toch nog enkele foto's met jullie delen van onze dag !!! vond het zelf ook altijd zo leuk om naar andere hun foto's te kijken !!! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015...
Fotografie Reacties: 5 19-7-2011 16:43:55

stephanie
thema
wat hebben/hadden jullie als thema voor jullie trouwdag alvast bedankt
Ideeën Reacties: 24 19-7-2011 15:21:29

Rebecca
Berichtjes lezen
Dag allemaal!   Ik heb een (waarschijnlijk heel domme) vraag ... Ik kreeg een mailtje dat iemand een bericht had nagelaten in mijn gastenboek hier, maar ik vind dat nergens terug .... Ik heb de melding geaccepteerd, maar verder vind ik het nie...
Ideeën Reacties: 8 19-7-2011 14:44:45

dorien
ervaringen met www.trouwartikelen.nl
over laatst had ik deze site eens bekeken en had al een hele lijst wat ik geweldig vond...   ik zou graag beginnen met wat inkoopjes te doen :)    heeft er van jullie iemand ervaring met deze site?    alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 19-7-2011 14:24:10

Sara
Dringend op zoek naar Feather Theme (Forrest Gump)
 Hey allemaal   Mijn toekomstige vond het liedje dat ik oorspronkelijk als intredelied wou gebruiken uiteindelijk toch niet zo geslaagd. :( Na lang zoeken hebben we toch een liedje gevonden dat we beiden mooi vinden: het Feather Theme (Them...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 19-7-2011 14:09:50

Joke
vraag ivm bedankingen plus kleed dragen op beide dagen?
Hoi,   ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaringen hebben met het laten personaliseren van sleutelhanger flesopeners? Zo ja, welke site kunnen jullie me aanraden?   Wij gingen normaal voor de wet trouwen begin juni, maar door omstandigh...
Voorbereiding Reacties: 4 19-7-2011 13:38:47

Eva
welke jurk kiezen als je wat dikker bent?
Natuurlijk zullen ze me in de winkels wel goed kunnen helpen, maar heb nog geen afspraak gemaakt en 'k ben toch zo ongeduldig!!! :D Hier al even vragen dus. Ik ben klein en zwaar: 1m61 met maatje 46 (door zwangerschap, ervoor was het 42/44 dus missch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 19-7-2011 13:00:35

Vicky
Fotolocatie Aalst-Ninove-Zottegem
Hey lieverdjes allemaal!   Hoe gaat het met jullie voorbereidingen? Die van ons gaan goed.. Maar best ook, met nog een kleine 6 weken te gaan!   Maar toch heb ik vraagje: Heeft er iemand een idee voor een mooie fotolocatie in de buurt ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 19-7-2011 12:54:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...