Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lynn
Verlovingsfotoshoot
Hey iedereen,   Vandaag zijn we weer een stapje dichter bij ons huwelijk gekomen. We hebben namelijk onze verlovingsfotoshoot achter de rug.   Vanmiddag om twaalf uur arriveerden Joyce en Steven, van JS-Photo, bij ons op het appartement...
Fotografie Reacties: 1 17-7-2011 21:13:33

Nancy
les pavillons in maritius
is er iemand van jullie in les pavillons geweest in mauritius? of ergens anders in mauritius? ben op zoek naar een leuke bestemming voor onze huwelijksreis. heb fel getwijfeld tussen mauritius en de maledieven, maar ik denk dat je op de maledi...
Ideeën Reacties: 3 17-7-2011 20:54:57

Elsie
Marion Muck Keulen
 Hoi     Kent iemand de prijscategorie voor trouwkleedjes van Marion Muck?   Of heeft iemand ervaring met de expressdienst van hun winkel in Keulen?     Alvast bedankt! Elsie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-7-2011 20:52:45

An
WhoepWhoep!
Tijdens mijn 'jeugdjaren' werd WhoepWhoep wel eens gebruikt als ik een goed examen had afgelegd. Of toen ik tijdens de 'Eurovisiesongavond' de winnaar had aangeduid nog voor de liedjes gezongen waren. (Je kent dat wel, samen met vrienden naar het Eur...
Voorbereiding Reacties: 5 17-7-2011 20:47:38

mama
Enkele vraagjes voor na de trouw
We zijn net getrouwd en nu heb ik nog enkele praktische vraagjes 'na de trouw'    Kent er iemand van jullie een goede droogkuis in Mechelen voor het trouwkleed te laten reinigen? Kan je zijde schoenen ook laten reinigen bij de d...
Ideeën Reacties: 0 17-7-2011 20:40:51

A.
En de kilo's vliegen :(
Pffff... een heel jaar proberen een aantal kilo af te vallen, uiteraard lukt het me dan niet. Maar sinds vorige week maandag ben ik er al 3 kwijt puur van de stress, zenuwen,....     Dinsdag moet ik mijn jurk gaan ophalen..&...
Voorbereiding Reacties: 1 17-7-2011 19:58:19

Esther
Gegraveerde champagneglazen
Hey mede-trouwertjes!   Mijn toekomstige en ik hebben besloten enkel voor de familie ('s middags tijdens het diner) bedankjes te voorzien. Hierbij dachten we aan leuke champagneglazen die we zouden laten graveren. Ik heb al eens via de Gouden ...
Ideeën Reacties: 4 17-7-2011 19:56:52

Nadia
Helpp
Hallo , heb op een bruiloft gezien dat er buiten een klein busje stond met een webcam, je kon er video'kes opnemen voor het bruidspaar .. Weet iemand hoe dit heet ??
Ideeën Reacties: 2 17-7-2011 19:52:05

aurelie
Het is al voorbij ! Een paar trouwaccesoires nu te verkrijgen
Hey Ladies   Nu drie weken geleden zijn wij getrouwd en het was een prachtige dag ! Zou het zo terug een keertje willen overdoen, want het is zooooo snel voorbij ! Enfin, voor geïnteresseerden verkoop ik nu: - een ongebruikte gastenboek (...
Ideeën Reacties: 10 17-7-2011 19:51:44

wendy
Openingsdans
Hallo mede-bruidjes!   Nog 12 dagen te gaan en we twijfelen nog tussen 2 liedjes voor onze openingsdans.   Waar gaat jullie voorkeur naar uit?   We twijfelen tussen: Do - Angel by my side: http://www.youtube.com/watch?v=6AIPf4d462Y &nb...
Openingsdans Reacties: 10 17-7-2011 18:47:49

Rebecca
Gedicht fotokader ouders
Dag lieve mede-bruidjes!    Nog 10 weekjes en de stress begint te komen!!!   Ik heb zojuist online als bedanking voor de ouders een gegraveerde fotokader besteld, achteraf wil ik ze dan een foto van ons huwelijk cadeau doen. Maar ...
Ideeën Reacties: 5 17-7-2011 17:42:59

Fairytale Bride
Trouwen voor wet op anderen dag dan feest
Hallo iedereen,   zijn er onder jullie die op een andere dag getrouwd zijn voor de wet en bv dag nadien het grote feest gegeven hebben? Zo, ja: wat waren jullie ervaringen?   Hebben jullie de dag van het burgerlijk huwelijk ook iets zee...
Voorbereiding Reacties: 5 17-7-2011 17:08:00

Claudia
Complexe situatie
Hoi allemaal,   Ik zit weer met een lastige situatie... Mijn oma weet nog altijd niet of ze naar ons feest wilt komen. Toen we de uitnodiging gingen afgeven zei ze van niet, want het is zo ver rijden (een dik uur), ze wilt niet blijven slapen, z...
Voorbereiding Reacties: 10 17-7-2011 17:04:48

Sofie
Nicolas sioen?
Hallo allemaal.   Iemand hier ervaring met het kapsalon Nicolas Sioen (www.nicolassioen.be). Ik ben vooral geinteresseerd naar referenties inzake hun verlengingen, opsteekwerk en hun make-up werk.   Alvast bedankt Sofie
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 17-7-2011 16:50:53

Myriam
Foto's van ons huwelijk, genomen door Johan Vanstraelen (www.johanvanstraelen.be)
Hey allemaal!     Ondertussen zijn we iets meer dan 2 weken getrouwd.   Ik heb enkele van de prachtige foto's geselecteerd en in een online album gezet.    Je mag me een privéberichtje sturen, dan geef ik je toeg...
Fotografie Reacties: 27 17-7-2011 16:29:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...