Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Voorhuwelijkssparen en pensioensparen
Hoi,    Ik trouw 2/09/2011! Dus nog 49 dagen! spannend! Nu heb ik een vraag: - Ik heb naar het gemeentehuis gebeld en ik heb in feite een papier nodig voor mijn huwelijkssparen. Nu heb ik een 'getuigschrift ban huwelijksafkondiging' gekre...
Juridisch Reacties: 13 14-7-2011 19:54:15

joyce
te koop: trouwkleed Modeca
hallo brides to be,   Aangezien mijn droomdag al 2 maanden voorbij is (jammer genoeg) en ik een ander bruidje gelukkig wil maken met mijn trouwkleed, wil ik mijn kleedje verkopen. Het is van het merk Modeca, model van 2011 Mathilda. Nieuwpri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-7-2011 19:44:31

Stephanie
binnenlocatie picknick en fotoshoot Antwerpen?
Nog 2 weken op de teller en ik hoop dat het weer betert want wij gaan normaal picknicken na onze viering! Weten jullie toffe alternatieven om bij slecht weer met twee iets te eten, en aansluitend een fotoshoot te doen in Antwerpen?
Locaties - Fotografie Reacties: 3 14-7-2011 17:38:55

tiffanie
De 365 nadert
   De 365 dagen naderen... Spannend! Ik hoop dat het klopt wat men zegt, dat het vanaf dan enkel maar vooruit zal vliegen. Sowieso kan ik zeggen dat het nu al snel voorbijgevlogen is! Ik ben gestart op 530 ofzo en kijk nu... :-)
Voorbereiding Reacties: 8 14-7-2011 17:19:35

Steffi
Receptietafels
Hey lieve bruidjes,   Op onze trouwdag vorig jaar hadden we 10 receptietafels met zwarte stretchrok gehuurd. We hebben er heel veel positieve commentaar op gekregen. Wie graag wil weten waar we deze gehuurd hadden, contacteer mij!   Gro...
Ideeën Reacties: 6 14-7-2011 17:10:07

Shanna
Betaalbare bruidsjurken
Iemand die kan helpen aan adressen waar ze betaalbare bruidsjurken verkopen? Max 1000 euro? Of Outlet?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 14-7-2011 16:26:04

suzy
jullie mening?
Na de openingsdans doen wij geen vermenigvuldigen. We willen dan een goed nummer waarmee we het volk op de dansvloer krijgen. Het nummer van de black eyed peas wil ik echter niet gebruiken. wij dachten nu aan het nummer party rock anthem. denken jul...
Voorbereiding Reacties: 10 14-7-2011 16:09:00

karen
Trouwkleed
Hey allemaal   Ik ben pas nieuw hier Maar ik zit met een vraagje... Normaal ga ik binnekort met mijn oma kijken voor een trouwkleed. Nu wil ik dat het niet te duur wordt en is het dus aangeraden eens tijdens de solden te gaan kijken. Maar wij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 14-7-2011 15:35:32

Ellen
Foto's 9 juli 2011, een fantastische dag!!
hey   Een verslagje volgt later, dat beloof ik. Maar enkele foto's wil ik jullie niet langer onthouden...   Als je volgende link invoert, kom je bij de blog van onze fotograaf: http://www.indralaenens.be/blog/   Het laatste huwe...
Fotografie Reacties: 16 14-7-2011 14:20:49

ilse
eerste pas!
Gisteren heb ik (met toen nog 50 dagen op de teller!) mijn eerste pas gehad.  Ik had enorme schrik om niet in men kleedje te kunnen want ik ben pas 8 weken geleden bevallen van ons zoontje en weeg nog steeds 3kg meer dan voor men zwangerschap.&n...
Voorbereiding Reacties: 0 14-7-2011 13:21:46

Annelies
TE KOOP schildersezeltjes en paraplu's
Hallo,   Ons huwelijk is al bijna een jaartje achter de rug en ben mijn kast eens aant opruimen, vandaar mijn berichtje . Ik verkoop dus:   De houten schildersezeltjes die op tafel gestaan hebben: - 7 kleintjes (+/- 12 cm)  - 7 groter...
Voorbereiding Reacties: 6 14-7-2011 13:18:54

Vicky
waar goedkope huurkledij voor mama's
Hey, Mijn mama en schoonmama zijn op zoek naar kedij om te huren. De prijzen liefst redelijk schappelijk in de buurt van Antwerpen /mechelen/ Heist-op-den-Berg aub. + hoeveel bedragen de huurprijzen ongeveer van een suite kleedje?   Thanks!...
Kledij - Suite Reacties: 1 14-7-2011 13:05:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...