Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Imke
Trouwjurkdilemma's
Vandaag met mijn mama trouwjurkenjacht geweest. In Le Chapeau heb ik twee heel mooie kleedjes gezien. Het ene is een jurk met heel veel lagen tule tot over de knie, in de taille en om de borst strak, en dan vanaf de taille naar beneden heel breed (...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 18-7-2011 19:13:47

liesbeth
vrijgezellen was TOP! Mijn kapper is een FLOP!!
Dit weekend hebben we ons vrijgezellen gehad, en het was super! Ik zag er zooo tegenop, maar het was dik in orde...  Eerst koekjes gebakken met de vriendinnen, die ik dan moest ruilen voor cadeautjes...  Deze moest ik dan op het eind van de...
Voorbereiding Reacties: 10 18-7-2011 18:28:47

Caroline
Fotograaf regio Borgloon-Hasselt gezocht
Beste!   Kent er iemand een goede fotograaf voor een huwelijk die nog goed meevalt van prijs....?
Fotografie Reacties: 11 18-7-2011 18:18:22

greet
Zaal Elzenveld Antwerpen
Hallo,   Wij zijn volop aan het kijken voor een zaal, en we hebben vandaag zaal Elzenveld in Antwerpen bezocht. Alles lijkt echt wel in orde, maar ik weet niet goed hoe ik een dansvloer in de zaal moet zien, het lijkt nogal moeilijk met de pi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-7-2011 17:53:10

rina
nog 46 dagen
Gisteren kleed gaan passen om laten in te nemen moet rond 20 augustus terug gaan om laatste pas te doen Hopelijk kom ik nu niet te veel meer bij Ringen gisteren ook gekozen na lang twijfelen en zoeken Als nu de genodigde nog optijd willen laten weten...
Voorbereiding Reacties: 3 18-7-2011 17:42:04

Leen
Bruidjes van november 2011?
Hoi iedereen,   Ik kan toch zeker niet het enige bruidje voor november zijn, hé! Wie trouwt er nog allemaal in november dit jaar? Hebben jullie alles al geregeld? Wanneer versturen jullie de uitnodigingen? Hebben jullie iets voorzien (stola...
Voorbereiding Reacties: 7 18-7-2011 17:28:23

Sas
Feest met BBQ
Wij twijfelen nog een beetje tussen een BBQ of een gewoon menu. Ik vroeg mij echter af of er al is iemand een BBQ gedaan heeft op een trouwfeest. Geven jullie dan ook een voorgerecht en soep?   Verliep alles dan vlot met de BBQ?   ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 18-7-2011 17:00:33

Thané
Trouwlocaties regio Antwerpen
Hallo allemaal! Wij gaan volgend jaar op 2 of 9 juni trouwen en zoeken nog een locatie... Heeft er iemand een aanrader voor een locatie in de provincie Antwerpen? Het moet een romantische locatie zijn, liefst met mooie tuin om de ceremonie daar te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 18-7-2011 15:31:18

Ann
Fotolocatie
Hey iedereen,   Met nog 11 dagjes op de teller komt onze dag toch wel heel dicht nu. Ik heb eens naar het weerbericht gekeken voor de komende dagen en ofwel hebben we geluk en gaat het op onze dag droog zijn, ofwel als het weer opschuift wat...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 18-7-2011 15:24:21

Nele
Komt dit wel goed?
Oh jee, komt dit wel goed? Ik heb mijn trouwkleed bij Lieben in Genk besteld, daar vond ik het mooiste kleed en goede service de eerste keer. Nu ik heb het in eind januari of begin februari besteld. Het zou er half mei zijn voor een eerste pasbe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 18-7-2011 15:20:38

jennifer
Maggie Sottero AMBROSIA te koop
beste bruidjes :) ik ben gelukkig getrouwd op 1 juli 2011 en ik heb besloten om mijn kleed te verkopen omdat ik er geen plaats voor heb :( ik heb mijn kleed gekocht in de honeymoonshop in rotterdam op 27-02-2011. het is een maggie sottero jurk model ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-7-2011 14:57:54

virginie
Save the date kaartjes
Hallo,   Heb hier al veel gelezen over die magneten en vindt het zelf ook zeer interessant. Kan iemand me een richtprijs geven en levertermijn? Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 2 18-7-2011 14:40:28

virginie
Reis Mauritius
Hallo iedereen,   Als alles goed gaat gaan we 14dagen naar Mauritius naar het hotel le prince maurice iemand ervaring mee?  
Voorbereiding Reacties: 6 18-7-2011 14:37:50

Eva
goeie winkeltjes O-Vl?
We zijn nu al een hele tijd verloofd en nu we een pracht van een dochter hebben, hebben we besloten om ervoor te gaan! Op 23 maart volgend jaar trouwen we! Het gemeentehuis is al gereserveerd en er staat een optie op de zaal, een thema hebben we ook ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-7-2011 13:44:08

jamina
Viering aan de feestzaal
Ik ben er nog altijd niet uit... of ik snap het nog altijd niet... We willen een viering aan de feestzaal, dit is allemaal oke, dit kan allemaal in onze feestzaal, wel veeeeele goedkoper dan wat ik hier al gehoord heb... wij betalen 2 euro pp... ma ...
Ceremonie Reacties: 8 18-7-2011 13:43:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...