Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mama
trouwjurk laten verven
Onze bruiloft zit erop en ik zou graag mijn jurk laten verven zodat ik die nadien nog eens kan aandoen. De vraag is nu: waar kan je dit laten doen (belgie). Ook mijn schoenen zou ik willen laten verven. Mijn schoenen zijn redelijk vuilgeraakt omdat h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-7-2011 22:13:18

Nathalie
Morgen een dagje op stap met de mama naar bruidwinkels...
Hallo, Morgen ga ik er samen met mijn mama een gezellig moeder- dochter dagje van maken... Morgen begint namelijk de zoektocht naar mijn trouwkleed :D Ik vind het best wel vroeg (we trouwen 02.06.2012) maar beter te vroeg dan te laat zeker... Het...
Voorbereiding Reacties: 7 19-7-2011 22:04:54

Claudia
Binnenlocatie Lier - Heist o/d Berg - Hulshout- Herenals -...
Hallo allemaal,   Voor het geval het echt superslecht weer is zijn wij nog op zoek naar een binnenlocatie in één van de bovenstaande regio's. Iemand tips aub? 
Voorbereiding Reacties: 5 19-7-2011 22:01:08

Severine
zoekt binnenlocatie regio Tielt
We zoeken nog een binnenlocatie in geval van regen (is nog wel 'n tijdje) regio Tielt - Pittem, iemand suggesties?
Fotografie Reacties: 0 19-7-2011 21:57:18

iris
Suitekledij mannen huren - waar?
Hallo,   iemand enig idee waar je in het Antwerpse nog kostuums voor de suite kunt huren. Tot hier toe vond ik al een adresje in Brasschaat, Berchem en op de Mechelsesteenweg. Maar overal staan er alleen donkere kostuums in de catalogus. En wi...
Kledij - Suite Reacties: 3 19-7-2011 21:57:13

Severine
liedje uittrede kerk
kan iemand me helpen met een uittredeliedje in de kerk? zijn tot heden op tina turner met you're simply the best, maar heb er geen goed gevoel bij. Bedankt voor de tips! 
Religie Reacties: 13 19-7-2011 21:45:11

Elsie
Aantal aanwezigen
Weet iemand hoeveel procent mensen er uiteindelijk in totaal (receptie+diner+...) op het feest aanwezig is van het aantal genodigden? We zijn ons budget aan het opstellen, vandaar ... :-)   Thx!
Voorbereiding Reacties: 8 19-7-2011 21:43:26

greet
Den Ast Kampenhout - foto's pakhuis + sluitingstijd 4u...
Hallo,   Wij gaan zaterdag kijken (voor de tweede maal voor mij) naar zaal den Ast in Kampenhout. Het enige nadeel daar is dat het feest om 4u moet stoppen, wat voor ons misschien nogal snel is. We dachten dit dan wel te compenseren door hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-7-2011 21:22:36

Evelien
Wanneer bellen voor een afspraak in een bruidswinkel?
Hey collegaatjes!   Met de zomervakantie achter de rug (jaja, nú al *zucht*) begin ik langzaam al te denken aan 1 september 2011. Op die dag zijn we immers exact nog 1 jaar verwijderd van ons huwelijk op 1 september 2012 en kunnen we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-7-2011 20:39:53

Suzanne
Misboekje zonder teksten
Een tijdje geleden las ik dat iemand in het misboekje niet de teksten had gezegd die gelezen werden. Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Hoe heb je dit aangepakt: enkel titels gezet, en lezer, en wat de mensen moeten zeggen. Wel liedjesteksten...
Religie Reacties: 13 19-7-2011 20:32:40

Sonja
Joepie!! Jurk gevonden!!
Gisteren voor de 2de maal naar het Bruidshuis in Merksem geweest samen met mijn getuige en heb er mijn jurk gekocht. Het is er ééntje van Marylise geworden, model Malena. Supervriendelijke dame en goede service! Het is nog zo lang wachte...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-7-2011 20:30:51

Esther
Zwaardere bruid...
Hey lieve trouwertjes!   Er vallen mij hier veel topics op over afvallen voor de grote dag. En nu begin ik toch wat aan mezelf te twijfelen...   Door gebruik van bepaalde medicatie een aantal jaren geleden, kwam ik in één jaar...
Voorbereiding Reacties: 13 19-7-2011 20:26:22

Jill
zaal regio antwerpen
hey bruidjes! ben opzoek naar een zaal regio antwerpen ( lier,wommelgem,deurne,.... ) dat we voor een goede prijs kunnen huren, graag zouden wij daar een bbq geven! iemand tips ? dank je! xje
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 19-7-2011 20:23:22

Vicky
Dipje met nog 346 dagen te gaan... Is dit normaal???
Beste Bruidjes   Het is nog een tijdje, maar ik zit in een dipje ... Ik vind de moed niet om afspraken te maken, zit constant te tellen naar gasten toe (terwijl dit nog veel te vroeg is), mij precies overal onwetend zorgen te maken.   ...
Voorbereiding Reacties: 10 19-7-2011 20:12:58

A.
Eindelijk..
Na 387 dagen verloofd te zijn heb ik 3 dagen voor ons JA woord eindelijk mijn jurk afgehaald. Wat vond ik hem mooi... pas nu bij het afhalen zag ik dat er zelfs vlindertjes op mijn bloemen zaten!!  SUPER gewoon... hadden ook uitnodigingen m...
Voorbereiding Reacties: 2 19-7-2011 18:51:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...