Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Dennenhof
Welke bruidjes hebben ervaring met het Dennenhof op het domein van Bokrijk? De zaal ziet er prachtig uit maar toch heb ik mijn twijfels over bepaalde dingen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 20-7-2011 12:56:21

Sarah
wintercollectie bruidkindjes
Dag bruidjes,   Waar gaan jullie om de kledij voor jullie bruidskindjes? En gaan jullie voor kledij die ze nog kunnen doordragen, of eerder een minibruidsjurkje/pakje? Zou september te vroeg zijn om al uit te kijken voor kleertjes? Onze bruids...
Kledij - Suite Reacties: 6 20-7-2011 12:48:46

Tine
Trouwjurk huren
Heeft er iemand van jullie al ervaring met een trouwjurk te huren? Waar kan dit (liefst in Belgie)? Ik vind zo'n bruidskleed zo duur om maar 1 dag te kunnen dragen.  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-7-2011 12:46:31

Katrien
bruidstaart omgeving Hoogstraten
Dag  allemaal,   Onze trouwfuif zal doorgaan in en zaal waar voor alles gezorgd wordt, maar helaas niet voor een bruidstaart.  Weet iemand waar ik terecht kan voor een mooie bruidstaart in de omgeving van Hoogstraten? Alvast bedankt...
Voorbereiding Reacties: 2 20-7-2011 12:02:12

madam
kapper gezocht in gent en oostende
koekoek!   Ik ben op zoek naar een kapper in Gent voor mijn trouwkapsel en naar eentje in Oostende (feest en trouw zijn op twee verschillende dagen, op twee verschillende plekken). Kan iemand mij een kapper aanraden?   Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 20-7-2011 11:45:56

Sara
Even raad vragen...
Hallo iedereen,   Met nog 345 dagen voor de boeg.. zou ik op zoek willen gaan naar DE jurk. Na even rond te snuisteren op het internet kwam ik bij de volgende 2 bruidswinkels uit: Le chapeau en Lilian Claes. Wie heeft met deze winkels al ervar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 20-7-2011 11:30:51

Koen
een niet-katholieke viering... hoe begin je daar aan?
Hallo iedereen!!   Op 4 augustus 2012 geven mijn vriend en ik elkaar het ja-woord. Onze feestzaal is geregeld (Caipirinha, Merelbeke), onze ceremoniezaal is geregeld (Oude Maalderij, Moerzeke), vervoer is geregeld, ... Maar nu willen we beginne...
Ceremonie Reacties: 12 20-7-2011 11:24:03

Silke
Dj's?
Halloooootjes iedereen,   Kent er iemand goeie dj's in de regio west - vlaanderen?   Thx!  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 20-7-2011 11:07:39

Sharon
Nog exact 1 maand
Spannend!!! Ik zit maar af te tellen. De dingen die nog moeten gebeuren zijn bijna allemaal voor echt maar een weekje  voordien... Dus spannend allemaal!   Doei!
Voorbereiding Reacties: 9 20-7-2011 11:01:45

nancy
toch ff mijn vreugde op de forum zetten
hallo bruidjes en bruidjes to be , ik kom toch ff mijn vreugde doorvertellen ja sorry kon het niet laten vandaag is het 20 juli en dit wil zeggen nog exact 365 dagen op onze teller , ik heb dan ook vandaag onze grote dag gaan vastleggen voor volgendj...
Voorbereiding Reacties: 8 20-7-2011 10:29:03

evelyne
Vandaag is de grote dag!!
Lieve bruidjes en bruidjes to be hier op het forum,   Het voorbije jaar (ja, het is al een heel jaar geleden!) hebben we veel met elkaar gedeeld. Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor de leuke tips, de bemoedigende woorden, de beves...
Voorbereiding Reacties: 11 20-7-2011 7:26:52

Sarah
Paraplu's!
Lieve mensen, Na onze grote dag, blijkt dat we 5 paraplu's teveel hebben gekocht...(ongebruikt) ze zijn nog nieuw en zitten in de verpakking. Ze hebben ons 14,99 euro gekost per stuk Het zijn doorschijnende met een wit handvat en zijn ongebruikt! We ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 20-7-2011 1:06:41

jamie
kledij voor de mama..
Hejj bruidjss,   ik en mijn mama gaan binnenkort eens de baan op om eens wat kledij te bekijken voor mijn mama.. ze zou zeer graag een mooi broekpakje kopen met een mooi jasje dat ze eventueel ook nog zou kunnen doordragen op het werk want mijn ...
Kledij - Suite Reacties: 3 20-7-2011 0:16:45

larissa
eventueel nog tips over thema's??????
hey toekomstige bruidjes,   ik ben altijd zo happy als ik even kan komen kijken op deze site voor te zien hoe ver de rest al staat!!! wij zijn exact nog 388 dagen verwijderd van de grote dag maar toch ben ik vandaag de zaal met alles er op en ...
Voorbereiding Reacties: 8 19-7-2011 23:20:16

Ellen
Verslagje huwelijksdag 5 februari 2011 (en foto's)
Dag bruidjes in spé,   Een jaar lang heb ik dit forum uitgeplozen voor inspiratie en enthousiast de verslagen van de dolgelukkige, pasgetrouwde bruidjes gelezen. We zijn nu bijna een half jaar getrouwd, hoog tijd voor mijn eigen vers...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 19-7-2011 23:09:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...