Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marga
Twijfels voorganger (vrijzinnige) ceremonie
Hallo allemaal,   Mijn vriend en ik willen naast het stadhuis graag nog een eigen 'ceremonie' houden. We willen dit niet voor de kerk doen, omdat we beiden niet zo christelijk aangelegd zijn en de viering graag over 'ons' zouden laten gaan. &nbs...
Ceremonie Reacties: 15 25-7-2011 14:51:42

Nathalie
betaalbaar kleed/avondjurk voor een maatje meer
Hallo, Graag jullie ervaringen ivm een kleed zoeken voor een maatje meer. Ik zoek een gekleurd kleed of avondkleed, het liefste uit 2 stukken. Ik denk dat dit me beter zal staan dan een kleed uit 1 deel. Bij welke winkels of bepaalde merken moet i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-7-2011 14:50:09

Valérie
muziek viering
Hoi allemaal,   Wij zoeken nog iemand die onze dienst muzikaal wil begeleiden! Weten jullie zangers/zangeressen/bands die dit verzorgen? Wij houden onze dienst in de kerk van Wiekevorst?   Alle suggesties zijn welkom! Prijzen mag ...
Muziek - Live Reacties: 13 25-7-2011 14:37:29

Nathalie
Wanneer beginnen met proefkapsels......? Kappers aan huis regio Oudenaarde, Maarkedal....?
Hey Bruidjes,   Wanneer starten jullie met proefkapsels...?   Sinds vorige week is m'n trouwkleed besteld :D (jaja, we - mijn mama en ik - waren er vroeg bij ;) ) Nu m'n kleed in bestelling is, kan ik die zorg laten rusten en met ander...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 25-7-2011 14:15:27

Shanna
Bruidsjurk merk Jarice
Weet iemand wat de prijzen zijn van dit merk van bruidsjurken? Heb enkele mooie modellen gezien, maar zou graag weten of dit binnen mijn budget valt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-7-2011 14:06:25

Stijn
Fotolocatie Tour & Taxis + andere
Wij trouwen binnen enkele weken en zijn nog op zoek naar een binnenlocatie om foto's te trekken. We hadden al gedacht aan de gebouwen van Tour & Taxis en zijn een kijkje gaan nemen. Nu vrezen we dat het hier op zaterdag rond de middag nogal druk ...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 25-7-2011 14:01:36

els
te koop: bruidsjurk van la divina sposa maat 36
na veel getwijfel heb ik toch besloten om mijn trouwjurk te verkopen, het is er één van la divina sposa, die bestaat uit een rok met hoepelrok + 2 bustiers die je boven elkaar moet aandoen. De nieuwprijs was 1000 euro maar voor een aanvaard...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-7-2011 13:58:48

Chloé
Trouwjurk verkopen
Hey iedereen,   Ik zou graag mijn bruidsjurk verkopen, maar via de gewone tweedehands-websites krijg ik geen reactie. Iemand tips, winkels waar ik dit kan verkopen, of zelf interesse? Dit is de jurk: http://nl.kapaza.be/antwerpen/prachtige-...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-7-2011 13:51:55

Nele
Tekst uitnodiging
Hallokes, Ik ben op zoek naar leuke tekstjes voor op de uitnodiging. Maar ik zou dit graag willen dat ons twee zoontjes de mensen uitnodigen. Iemand leuke ideeën? Bedankt.
Uitnodigingen Reacties: 9 25-7-2011 13:32:46

Kelly
Rolstoelprobleem
Hoi dames!   Nog 46 dagen op de teller en het eerste grote probleem is daar! Het zit zo: bij mijn tante is helaas enkele maanden geleden een terminale spierziekte vastgesteld. Heel de familie is heel erg geschrokken, want een 20-tal jaar gelede...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-7-2011 13:18:02

Lies
Maar.... mijn droomjurk dan?
Hey liefste mede-bruidjes in spé....   Gisteren kreeg ik mijn lieve schat eindelijk weer s aangezet tot 'iets' te doen voor ons huwelijk. Ik had namelijk het For Lovers magazine gekocht en echt enkele leuke artikels/verhaaltjes gevonden ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 34 25-7-2011 13:00:18

David
winkels gezocht
Hallo,   Zijn er mensen die nog winkels weten die alles hebben voor het huwelijk. (uitnodigingen, kledij,schoenen, bedankjes,wagens...) Buiten het bruidsparadijs en bruidshuis kan ik er zelf niet veel vinden. De winkels mogen ook in Nederland zi...
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2011 12:13:59

clara
Zaal Salons Roskam (Merelbeke) of De Zevensterre (Laarne)??
Hey Allemaal,   De titel zegt het al een beetje, we moeten een keuze maken tussen twee zalen: Salons Roskam en de Zevensterre. Beide in onze regio, beide met tuin. Roskam is iets sjieker en groter, maar Zevensterre heeft een persoonlijkere ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 25-7-2011 12:02:45

Maaike
Live muziek tijdens dienst
Hoi iedereen,   Wij zoeken nog iemand die onze dienst muzikaal wil begeleiden! Weten jullie zangers/zangeressen/bands die dit verzorgen? Wij houden onze dienst buiten in een tuin bij een feestlocatie in Torhout (West-Vlaanderen).   All...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 25-7-2011 11:59:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...