Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

c_m
Bruidskapsels
Hoi   Ik ben op zoek naar een kapster aan huis in de regio Dilsen? Kan imenad mij ideeën geven?   Groetjes Chrissy
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 26-7-2011 21:04:08

Elsie
Groot verschil aantal gasten receptie - avondfeest
   Hoi     In eerste instantie zouden wij geen aparte receptie doen, maar gewoon voor iedereen hetzelfde feest. Nu blijkt echter dat we aan 104 genodigden kommen die we niet zo goed kennen (werk, verenigingsleven, ...) en maar 90...
Voorbereiding Reacties: 8 26-7-2011 20:39:18

sofie
binnen-fotolocatie gezocht omgeving Diest - Geel - Kasterlee
Aangezien het weer nu toch  al een tijdje rotslecht is en blijft gaan we voor alle zekerheid toch maar op zoek naar een binnenlocatie voor onze foto's. Is er iemand die een leuke locatie weet in de streek Diest - Geel - Kasterlee??   al...
Fotografie Reacties: 6 26-7-2011 20:26:47

Tabita
Ceremonie Feestzaal De Kievit
Hey Bruidjes en Bruidengommen,   Ik vraag me af of er iemand al zijn viering heeft gegeven/gaat geven of een viering heeft meegemaakt in de feestzaal van de Kievit. Wij zouden dit namelijk willen doen in de veranda, maar weten niet of we onze ga...
Ceremonie Reacties: 0 26-7-2011 20:08:53

kelly
feestzaal regio mechelen of omstreken
Hallo,    wij zouden pas trouwen midden 2013 maar zijn nu stillekes aan op zoek naar een zaal of dergelijke. Wij zouden liefst eentje hebben niet gebonden aan een traiteur omdat wij liefst gewoon een fuif met hapjes en kleine dessertjes o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-7-2011 19:36:11

Peggy
38 dagen "mevrouw" , vastgelegd door fotograaf - toppertje Patrick Willem
om een voorsproefje te geven .. hier een link naar een filmpje met foto's, gemaakt door onze ( top) fotograaf Patrick Willem !!! meer foto's en verslagje volgt nog ... http://www.fotowillem.be/flashvideo/BartPeggy.html
Fotografie Reacties: 15 26-7-2011 18:54:37

Vicky
foto's la grange
Beste gehuwden, Ja, ik zoek mensen die getrouwd zijn in zaal La Grange en die soms enkele foto's hebben van de aankleding van de zaal en de tafeldekking. Zo kunnen wij eens kijken wat er al is en wat we zelf eventueel nog kunnen toevoegen. je mag ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-7-2011 18:53:41

Babs
Donkere wolken boven onze trouw
Hoi bruidjes,   De titel van deze post heeft (jammergenoeg) niets te maken met het slechte weer. Gisteren is mijn papa met spoed opgenomen in het ziekenhuis. In eerste instantie met iets wat leek op een hartaanval, maar gelukkig is het zo erg ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-7-2011 18:43:10

caroline
Locatie boudoirshoot?
Ey Ey bruidjes? Heeft er iemand leuke locaties voor een boudoirshoot?
Fotografie Reacties: 2 26-7-2011 18:37:45

Jana
Een fotograaf gezocht!!
hallo,   ik ben op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 5 mei! Kunne jullie mij een beetje tips geven, heb nl al is een prijsofferte gekregen en viel bekan op mijn gat van de kostprijs! dus ik ben op zoek naar een fotograaf die niet "a...
Fotografie Reacties: 25 26-7-2011 18:11:54

Evelien
Fotograaf of niet...
Hallo allemaal,   Graag jullie mening over het volgende...   De laatste dagen loop ik volop te piekeren over het feit of we al dan niet een fotograaf zouden vragen of niet... Wij trouwen enkel voor de wet, het is in de winter, een foto...
Fotografie Reacties: 11 26-7-2011 17:52:55

Brenda
catering kasteel den brandt
Bruidjes   Wie van jullie is al eens op een feest geweest in kasteel den brandt ? Wij trouwen daar en moeten dit weekend beslissen of we hen de catering laten doen of niet. Maar ik ken dus echt niemand die daar al eens gegeten heeft dus is h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-7-2011 17:20:40

dorien
welkom -door het bruidspaar-
Ik heb me er vandaag toe aangezet om de viering al een beetje te gaan uitwerken ... wat vinden jullie van het begin? ik vind het zo moeilijk ... maar denk wel dat dit de goeie richting uit gaat?!   welkom -door het bruidspaar- Wij zijn gelukki...
Ceremonie Reacties: 8 26-7-2011 17:06:04

Cindy
bepaalde kleedjes
Hey bruidjes,   Ik ben reeds geruime tijd al eens aan het snollen in de boekjes en op internet naar trouwjurken. Mijn plan is om in januari mijn droomjurk te gaan kiezen. Nu heb ik van verschillende merken een aantal mooie kleedjes gezien en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-7-2011 16:20:16

N.
Pastoor
Dag allemaal! Wij willen graag in Leuven trouwen, maar ik ben bang voor de 'pastoors van tegenwoordig'. Ik wil een pastoor die echt mee is met zijn tijd en die je kent, waar je geen nummertje bij bent. Hoe ga ik hier naar op zoek? Want heb begrepen ...
Religie Reacties: 6 26-7-2011 15:57:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...