Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
Vervoer
Nog een klein vraagje   Ik zit nog wat met de handen in het haar voor het vervoer naar het gemeentehuis! Omdat we maar met een beperkt gezelschap zijn en we eigelijk liefst met onze eigen auto naar daar hadden gegaan (en natuurlijk de auto wat v...
Voorbereiding Reacties: 5 27-7-2011 8:48:40

cindy
Planning trouw
Hey medebruidjes (en gommetjes)   Dit is mijn planning   08.30 uur : kapper 10.00 uur : Make up (doe ik zelf thuis) 11.00 uur : Komen ze mijn boeketje bloemen thuis afleveren die mijn toekomstige in ontvangst gaat nemen. Dan kom ik van de t...
Voorbereiding Reacties: 2 27-7-2011 8:43:51

leslie
Foto's
Hallo!!   Mijn trouw is nu 34 dagen geleden, de mooiste dag van mijn leven. Ik had het geluk om 2 bruiloften te hebben. In Italia en in België! Voor de nieuwsgierige, hier zijn een paar links voor de foto's!!   Proficiat voor ...
Ceremonie Reacties: 13 27-7-2011 8:43:00

julie
Dans met papa
Hier ben ik weer :-) Ik zou graag na de ome ingedane een momentje met mijn vader willen delen. Ik ben helemaal weg van 'dance with my father' gezongen door Celine Dion. Dit is eigenlijk een liedje dat gaat over een overleden vader, er zijn mensen di...
Openingsdans Reacties: 8 27-7-2011 0:15:04

julie
Ceremonie
Hallo iedereen, Misschien een hele domme vraag maar ben even de kluts kwijt met het lezen van de vele teksten... Ik zou graag in de kerk trouwen maar niet op een religiueze manier (de teksten uit de bijbel hoeven niet voor ons)maar wel de alternati...
Ceremonie Reacties: 3 26-7-2011 23:52:50

Sara
Naamkaartjes voor op glas te zetten...
Hoi iedereen!   Met nog 24 dagen op de teller ben ik op zoek naar naamkaartjes die je op een glas kan zetten. Zo van die vlindertjes of soortgelijks. (als je in google "butterfly place cards" invult, dan zie je meteen wat ik bedoel)   Ieman...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2011 23:36:45

Linde
trouwhandschoenen
Dag iedereen, Ik ben er over aan het nadenken om korte, retro trouwhandschoenen aan te doen. Nu zit ik echter met een praktisch probleempje. Hou je deze dan heel de dag aan? Wat doe je dan met je trouwring? Geef je de mensen een hand met je handsch...
Voorbereiding Reacties: 4 26-7-2011 23:28:50

Debora
zwanger en bruidsjurk??
Hey,   Weet er iemand hoe alles in zijn werk gaat als je zwanger bent (of wordt) om een bruidsjurk te kopen? kunnen ze dit alles gemakkelijk aanpassen?   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-7-2011 22:54:06

julie
Vraagje
Weet er iemand hoe ik mijn trouwdatum kan aanpassen? Grtjs
Voorbereiding Reacties: 2 26-7-2011 22:38:17

jeff
1 maand
Morgen is het nog 1 maand......het komt héél dichtbij. We tellen af van verleden jaar 6 mei!   Een jaar dat voorbij heeft gevlogen, en bijna een jaar dat we werken aan onze trouw, de winteravonden waren gevuld -) Een leuke periode; All...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 22:33:35

Annemie
Liedjes the Beatles Tafelindeling
Hi, heb nog maar 45 dagen op de teller staan en begin nu met de tafelindeling. Wij hebben gekozen voor nummers van The Beatles. Mijn ventje is hevige fan en vond dit wel een leuk idee. Ik ga de mensen allemaal een concertticket geven me...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2011 22:01:17

TAMARA
live muziek kerk gezocht
hello,   we zijn op zoek naar live muziek voor in de kerk. We hebben al enkele gecontacteerd maar die vragen 225 tot 400 € des echt gekkenwerk vind ik Weten jullie in oost-vlaanderen( tegen zele) nog groepjes die voor minder ook spelen...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 26-7-2011 21:56:58

julie
Aankleding zaal
Hey bruidjes, Wij gaan waarschijnlijk onze trouw in een hangar van mijn tante doen. Heeft er iemand ervaring met het aankleden van de zaal, adressen, sites,...? Alle info is welkom! Ook ervaring met een praatpaal ipv een gastenboek? En mobiele eet...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2011 21:53:16

jeff
Karaoke
Ik heb in plaats van een vrijgezellen te laten organiseren  voor mezelf,heb ik  zelf een feestje in elkaar gestoken voor enkele vrienden en collega"s. Een karaoke avond...met surprises.   Ik heb een karaoke gevonden in Aalst tegen een...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 26-7-2011 21:48:38

Severine
Na de openingsdans...
Zoals de titel al zegt, is het normaal gezien de vermenigvuldigingsdans (is dit dan ook een slow of niet) bruid + haar papa, bruidegom + zijn mama, en dan bruid + haar schoonpapa, bruidegom + zijn schoonmama en erna...? open dansvloer voor iedereen o...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 21:24:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...