Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bibi
ceremoniemeester limburg
Hallo,   Ik zit aan mijn volgende stap, de ceremoniemeester. Helaas is de ceremoniemeester die aan mijn trouwlocatie gelinkt is niet vrij op die avond.  Dus nu ben ik op zoek naar een ceremoniemeester. Liefst iemand uit Limburg, wij tro...
Ceremonie Reacties: 9 4-8-2011 14:53:12

gitte
thema disney ??? kinderachtig of leuk :) tips zijn welkom
hey,   graag had ik als thema disney gepakt maar mijn vriend heeft bang dat dit te kinderachtig overkomt. heeft iemand hier tips voor? :)  
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2011 14:44:51

marie
te koop mooie trouwjurk Eglantine 2011 - Frasque, maat 38
Hallo,   ik ben op 30 juli getrouwd !! Alles was perfect, iedereen zei dat mijn trouwjurk supermooi was (Ik heb zoveel gezocht om mijn perfecte trouwjurk te vinden...) Nu verkoop ik die.   foto verkrijgbaar op : http://elodie-photo.com...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-8-2011 14:22:46

dorien
passen kleed <---> maat te nemen
hallo medebruidjes,   ik ben vandaag begonnen met te fitnessen met als doel tegen de trouw nog af te vallen...  maar ik wou in september gaan kijken voor een kleed...   moet je vanaf dat je je kleed kiest de maat hetzelfde proberen te...
Voorbereiding Reacties: 18 4-8-2011 14:10:05

Eva
haarperikelen
M'n kapster bevestigde het vermoeden: mijn haar is véél te dik om op te steken! Zelfs een chignon zou niet lukken en dat wilde ik zo graag :( Zijn hier nog bruidjes met 'onopsteekbaar' haar? ;D Welk kapsel nemen jullie? Mijn vriend ziet mij...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 4-8-2011 13:05:56

Evi
Wat geven als cadeautje aan de ouders, getuigen,...?
Hey iedereen,   De dagen vliegen echt voorbij en we hebben nog steeds geen idee wat we aan onze ouders en getuigen kunnen geven als bedanking voor al hun hulp en zo. Wat we niet willen is een foto van ons in kader omdat we achteraf hun de kans w...
Voorbereiding Reacties: 6 4-8-2011 12:53:30

Lotte
duur misviering
Hoi bruidjes en bruidegommen,   Ik had een vraagje ivm de timing van onze dag. Heeft er iemand een ideetje van hoelang een huwelijksmis (in kerk) ongeveer duurt? Zowel met als zonder eucharistie? Op die manier kan ik onze dag al een beetje bet...
Religie Reacties: 4 4-8-2011 12:44:41

Die
Kado's ouders en getuigen
Hallo allemaal,   Ik ben zo stilletjes al bezig en op zoek naar kado'tjes voor de ouders en getuigen. Heeft er iemand ideetjes?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 4-8-2011 12:27:25

Katrien
Vacature getuige gezocht
Hallo dames,   graag had ik m'n getuige gevraagd via een vacature.  Maar m'n creativiteit laat me een beetje (veel) in de steek, en ik bak er dus niks van. Kan er iemand zijn/haar vacature doormailen?  Hoe meer hoe liever, natuurli...
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2011 12:19:32

Sophie
proef make up
Hoi hoi,   vanavond komt er iemand voor mijn proef make up te doen, dat kriebelt toch wel zo'n beetje hoor. Het is nog wel ver af, maar vermits ik een moeilijk velleke heb en snel allergisch reageer doe ik het liever op ver genoeg op voorhand...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 4-8-2011 11:25:51

Katrien
Speechen!
Hello iedereen,   Ik heb binnenkort 2 trouwfeesten achtereen waar ik alle2 getuige ben. Super tof :-) maar natuurlijk niets voor niks --> 2 speechen!!!!   Heeft iemand leuke inspiratie voor een grappige/lieve speech? De ene is v...
Ceremonie Reacties: 13 4-8-2011 10:55:40

mklklkmm
Wat dien je nog allemaal te doen de laatste maand?
Hoi iedereen,   Ik vroeg me af wat je zo nog allemaal dient te doen de laatste maand?   Groetjes, Sylvie
Voorbereiding Reacties: 1 4-8-2011 10:47:28

Ellen
Kindjes aan de kerk
Gisteren met mijn schoonmama in spé iets leuks voor de kindjes aan de kerk gaan kiezen. Misschien zijn jullie hier iets mee hé. We hebben in de Ava van die plastic bollen gekocht waar je dan iets naar keuze kan insteken. Dan zijn ...
Ceremonie Reacties: 10 4-8-2011 10:27:36

ruth
een plek voor de foto's
Hallo allemaal,   wij trouwen in september volgend jaar (de datum moet nog gekozen, hangt van de zaal af)! Omdat voorbereidingen zo leuk zijn, hier al een eerste vraag :) Wij trouwen in Riemst (Limburg) en het feest in deze omgev...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 4-8-2011 10:15:18

mklklkmm
Orsini betrouwbaar of onbetrouwbaar?
Beste bruidjes,   Even geleden kocht ik mijn ringen bij Orsini aan spijtig genoeg wist ik toen nog niet wat ik nu weet.   Ik vind op het web vele slechte engelse reviews terug van mensen die Orsini bezochten en die absoluut niet tevred...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-8-2011 10:01:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...