Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
ALLES loopt mis
pff ligt het nu aan de datum of aan ons , we weten het niet . we krijgen alleen maar negatieve mailtjes aan voor een zaal dat al volzet is , tenten dat ze niet meer kunnen leveren traiteur dat niet voor meer dan 150 personen kan leveren . en ga zo...
Voorbereiding Reacties: 10 5-8-2011 10:07:16

nicky
winkels offerandestraat
Hey   Ik zou volgende week eens gaan zien voor kledij voor mijn 2 bruidskindjes in de Offerandestraat in Antwerpen. Weet iemand of ze daar een sluitingsdag hebben? Ik zou maandag gaan...   Groetjes Nicky  
Kledij - Suite Reacties: 3 5-8-2011 9:45:06

Joeri
Ingestudeerde dans of romantische slow
Hey iedereen,   Volgend jaar trouw ik met mijn vriend, We zijn ruim op tijd begonnen met alles te regelen en we hadden natuurlijk ook al eens nagedacht over de openingsdans. We hadden het er samen al over gehad wat we graag willen doen. &nb...
Openingsdans Reacties: 16 5-8-2011 8:58:32

Gwen
Rent a priest
Gisteren hadden we ons eerste gesprek met rent a priest. Dit is echt super goed meegevallen. We wisten niet goed waaraan we ons mochten verwachten en ik wilde totaal geen kerkelijk huwelijk. Dit is echt een goed alternatief! Nu kunnen we beginnen...
Ceremonie Reacties: 1 5-8-2011 8:36:25

Lien
Dringend fototgraaf gezocht!!
Hey bruidjes,   nog exact 2 weken te gaan en we kregen deze week te horen dat onze fotograaf double booked was!!! hebben  jullie nog tips voor goede fotografen??? een album is voor ons niet belangrijk, als we de foto's digitaal kunnen he...
Fotografie Reacties: 14 5-8-2011 8:29:59

Petra
Alternatief voor een gastenboek..
Hey iedereen!! Voor ons huwelijk ben ik op zoek naar een origineel alternatief voor een gastenboek. Persoonlijk vind ik een gastenboek zo passé,en ik ben dus op zoek naar een leuk alternatief. Vorige maand ben ik naar een trouw van een goede v...
Voorbereiding Reacties: 13 5-8-2011 8:28:55

Sara
doe het zelf
hey iedereen,   op internet vind je gigantisch veel leuke ideeen om dingen zelf te doen voor het huwelijk van bloemen tot kussentjes over bedankjes en uitnodigingen. Hoever kan je daar zelf in gaan voor je zot wordt? Iemand enig idee?  Wan...
Ideeën Reacties: 10 5-8-2011 7:52:55

Cindy
kledij bruidsmeisje
Hallo mede bruidjes en gommetjes, Het is misschien nog wel een tijdje, maar toch. Op onze trouwdag zijn mijn zoon en zijn dochter onze bruidskindjes. Ze zullen dan allebei bijna 10 jaar zijn. Zijn dochtertje wil er graag als een prinsesje bijlopen, e...
Kledij - Suite Reacties: 3 5-8-2011 1:41:49

katrien
hartjes snoep
hallo, wie kan er mij een idee geven waar ik van die hartjes snoep kan kopen zo in roze, oranje en geel? liefst regio ieper grtjs 
Voorbereiding Reacties: 10 5-8-2011 0:37:11

Martine
Jurk huren
Hallo , Wij trouwen volgend jaar rond juni , hebben nog geen datum vast gelegd . We willen ons huwelijk wel niet te duur maken , daarom zou ik graag mijn jurk of iets anders huren . Heeft er iemand ervaring mee en een goed adresje , omgeving An...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-8-2011 23:48:26

Severine
tips verwelkoming door bruid
Bruidjes,   Ik ben er nog niet aan uitgeraakt om een tekst die ikzelf zal voorlezen in de kerk. Kunnen jullie tips geven of zijn dit idd meer persoonlijke teksten? Kan iemand me nog helpen om speech voor te bereiden ook? Merci 
Ideeën Reacties: 1 4-8-2011 23:15:50

Sara
Morgen mijn kleed ophalen!!!
Hoi allemaal   Morgen is het dan zover, ik mag eindelijk mijn kleed gaan ophalen!! Ik breng het onmiddellijk naar mijn ouders thuis waar het veilig hangt voor mijn nieuwsgierige verloofde.    Dan is het nog 14 dagen ongeduldig wachten!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-8-2011 23:00:59

suzy
nog 1 dagje na morgen
nog 1 dagje na morgen en dan is het zover. pfff spannend... ik probeer geen zenuwen te hebben maar toen ik daarstraks alle spulletjes klaar legde voor naar de zaal te doen gierden ze toch wel door mijn lijf. heb zo'n schrik dat ik iets vergeten ben ...
Voorbereiding Reacties: 6 4-8-2011 22:35:05

Katrien
Binnen locatie foto's regio Antwerpen?
Hey bruidjes,   Binnen 20 dagen is het zover..! Ik had stiekem gehoopt dat we in augustus beter weer gingen krijgen maar daar ziet het er dus niet naar uit.. We trouwen in Boechout, maar ik kan niet direct op mooie binnenlocaties komen voor ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 4-8-2011 22:20:34

Hanne
Ceremonie meteen gevolgd door Receptie - vraagje
Hey allemaal,   zijn er nog koppels die een eigen ceremonie organiseren (met bv. De goede herder, Rent-a-priest of UVV) in de feestzaal waar later ook het feest plaatsvindt? Wij hebben namelijk 2 zalen geregeld, één voor de ceremonie e...
Ideeën Reacties: 5 4-8-2011 21:15:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...