Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

laura
tafelnamen
Hey,   Hier zit ik nog eens met een vraagje,   k zou graag iets niet te ingewikkeld doe ivm de tafelplaatsen!   Ik heb een zaal waar ik alles zelf moet regelen (eten, obers, ...) maar zou wel iets moois willen doen maar niet te in...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 4-8-2011 8:49:34

Petra
Mooie fotolocatie..
Hoi iedereen, Ik ben er vroeg bij,maar ik ben nu al op zoek naar een fotolocatie voor onze trouw van volgend jaar. Normaal gezien zouden we rekenen op een 3à4uur tijd om foto's te gaan trekken. En wij zijn dus op zoek naar een mooie,originele pl...
Locatie Reacties: 2 4-8-2011 8:46:07

Petra
Mooie fotolocatie gezocht.
Hoi iedereen, Ik ben er vroeg bij,maar ik ben nu al op zoek naar een fotolocatie voor onze trouw van volgend jaar. Normaal gezien zouden we rekenen op een 3à4uur tijd om foto's te gaan trekken. En wij zijn dus op zoek naar een mooie,originele pl...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 4-8-2011 8:45:48

Els
gedaan met dagen tellen! het zijn uren geworden!
na iets meer dan jaar verloofd te zijn is het morgen W-Day!   de zaal moet nog versierd worden (en klaargezet) voor de rest denk ik dat alles in orde geraakt is, ik had 10 dagen geleden niet gedacht dat ik dit nu al zou kunnen zeggen :) de b...
Voorbereiding Reacties: 5 4-8-2011 7:46:09

ilse
Verslagje van onze perfecte dag: 9 juli 2011!!!
de link naar de fotokes vergeten:   http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150262336764055.335231.703359054
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 4-8-2011 0:01:53

ilse
Verslagje van onze perfecte dag: 9 juli 2011!!!
Hoi bruidjes,   Na een zalige huwelijksreis zijn we eindelijk terug in ons koude belgenlandje... Hier een verslagje van onze grote dag, we hebben genoten van elke seconde...   Om 7u30 bij de kapper, alles goed verlopen, geen stress   ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 3-8-2011 23:55:53

Kristien
VIDEOCLIP
Wij zijn op zoek naar een persoon/firma die een origineel 'save the date' filmpje in elkaar kan boxen, zo'n beetje videoclip-achtige toestand :-)    Joeri & Kristien 01/09/2012           
Video Reacties: 4 3-8-2011 22:53:04

gitte
11/08/12
wie trouwt er nog deze dag? en welke dingen zijn bij jullie al in orde? uit curieusiteit :) 
Voorbereiding Reacties: 7 3-8-2011 22:34:13

Katrien
Site update naar ons kleurenthema
Beste medebruidjes   We hebben gekozen voor een kleurthema en het wordt lime groen met wit. We hadden dit weekend fantastisch mooie uitnodigingen gezien met die kleuren en nu gaan we dit doortrekken over de ganse lijn. Ook de site die oorspronke...
Voorbereiding Reacties: 8 3-8-2011 21:40:13

Lynn
AMATEURFOTOGRAAF GEZOCHT!!!
Hallo,   Mijn vriend en ik trouwen 24/09/2011 en zijn nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf of student fotografie. Ons budget is beperkt maar we zouden toch ook graag foto's hebben van onze mooie dag! We trouwen alleen voor de wet, ro...
Fotografie Reacties: 8 3-8-2011 21:17:52

nele
mauritius travel nl
hallo iedereen, wij hebben zoals vele van jullie ook geboekt bij mauritiustravel.nl , van prijzen enzo zijn we tevreden, het enige dat ons wat dwars zit is dat ze ons beloofd hadden vanuit brussel te vertrekken en tgv was inbegrepen tot in pari...
Ideeën Reacties: 5 3-8-2011 20:25:11

An
Bruidsparadijs
Hallo mede-bruidjes, ik was van plan om eens te beginnen zoeken achter cadeautjes voor de getuigen, ouders, ballondecoratie, uitnodigingen, ... Kwestie van al wat ideeën op te doen.  Morgen wilde ik eens naar het bruidsparadijs r...
Uitnodigingen Reacties: 13 3-8-2011 20:22:50

Elke
Vraagje ivm ringen...
Hey iedereen, misschien een stom vraagje, maar nu heeft er laatst iemand ons gezegd dat ze niet kunnen graveren in stalen ringen, en hoe zit dit met titanium ringen?? Wij zouden geen witgouden ringen nemen vandaar ik het me afvraag. Zou toch wel gra...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-8-2011 20:12:21

Virginie
thema voor tafels: film
Wij zouden graag werken met cinema-tickets weet er iemand hoe daar aan het beginnen of via internet zelf één ontwerpen? Of hoe wij dat anders zouden kunnen aanpakken? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-8-2011 20:10:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...