Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Tips van een reeds getrouwde bruid :-)
Dag Bruidjes   Onze dag zit erop. Ik heb enorm veel opgestoken van dit forum en geef jullie hierbij graag enkele tips mee.   - Geniet ervan want ook al is het cliché de dag vliegt en is om voor je het weet ;-) - Indien je een wijd...
Voorbereiding Reacties: 15 3-8-2011 8:52:46

Sarah
thema tafels in de zaal
  Hallo iedereen,     Graag had ik wat ideetjes gekregen voor thema's voor tafel benoemingen in de zaal?   mercikes
Ideeën Reacties: 10 3-8-2011 0:33:27

Eveline
06-08-2011
Zijn er nog mensen die nu zaterdag trouwen? jawel, voor ons is het dan onze grote dag !! :-) op moment nog geen zenuwen.. laten we hopen dat het zo blijft! en duimen dat het zonnetje zijn werk doet !!   Grtjs x
Ceremonie Reacties: 9 2-8-2011 23:40:54

Lesley
Heeft er iemand ervaring met het eten van 't Lepeltje in Duffel?
Hallo iedereen,   ik wou eens horen of er iemand ervaring had met het eten van 't Lepeltje in Duffel, meer bepaald het koud buffet.   We zijn nog volop op zoek naar een traiteur voor in de dag in de buurt van Borsbeek.   In eerste ins...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-8-2011 21:30:58

karen
Huwelijksreis
Normaal gezien gingen we niet op huwelijksreis maar nu zijn we toch aan het twijfelen. We hebben al 2 kindjes en zouden zonder hen gaan dus ik zou maar enkele dagen willen gaan. Misschien een dag of 3 à 4. Heeft er misschien iemand een leuk idee...
Huwelijksreis Reacties: 6 2-8-2011 21:21:32

Inge
Binnenlocatie voor foto's regio Ekeren, Kapellen, Brasschaat
Volgens de 14 daagste weersvoorspellingen ziet het weer er niet fantastisch uit op 13 augustus . Kent iemand een leuke binnenlocatie regio noord Antwerpen waar we eventueel foto's kunnen nemen bij regenweer? Buitenlocaties zijn reeds gekozen... Groet...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 2-8-2011 20:48:06

jamie
alles ligt zowat stil.. bruidjs maart?
Hejj bruidjss..   ik heb nu nog zo'n 7 maand te gaan en alles ligt zowat stil nu het is al zo'n 2 maand dat ik niet meer weet wat tedoen, buiten de huwelijksreis dat we geboekt hebben, ik ben nu aant wachten op de wedding planner ...
Voorbereiding Reacties: 5 2-8-2011 20:15:25

Brenda
hehe, weer paar dingen 'gecovered'
vandaag proefkapsel en proefmake up gehad : check Knalrode pumps voor onder mijn trouwjurk : check Juwelen bruid : bijna-check. bruidsboeket : check    
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2011 19:41:34

Chantal
Cadeautjes van de collega's - update!
Hoi hoi   Een aantal van jullie vroegen mij om jullie op de hoogte te houden van mijn cadeautjes van de aftelkalender die ik van mijn collega's voor mijn verjaardag heb gekregen (voor diegene die even absoluut niet weten waarover het gaat...ee...
Ideeën Reacties: 4 2-8-2011 18:23:12

Evelien
Bedankjes
Hallo bruidjes,   Mijn vriend en ik raken het er maar niet over eens of we bedankjes aan de gasten gaan geven op het avondfeest. Het staat al vast dat we achteraf naar iedereen een bedankkaart met foto gaan opsturen. Maar hij zou graag op het fe...
Voorbereiding Reacties: 13 2-8-2011 18:18:25

karen
Kleedje al gevonden
Ik heb al heel veel gehad aan dit forum. En heb dus via deze weg ook mijn bruidswinkel gevonden. Had vorige week woensdag een afspraak bij La tiara. Mijn mama en tante gingen mee. Ik had op voorhand gezegd dat ik maar gewoon is ging kijken maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-8-2011 17:29:02

Annelies
Probleem met gastenboek (op dit forum)
Hallo iedereen,   Ik open zojuist deze website en heb zo maar even 6 berichten in mijn gastenboek. Ik begin dus volop deze mensen te beantwoorden, maar nu ontdek ik dat dit eigenlijk al heel oude berichten zijn van mensen die ondertussen al g...
Ideeën Reacties: 4 2-8-2011 16:32:15

Stefanie
Fotolocaties Limburg
Hoi medebruidjes en gommen :-) Hier ben ik weer met een vraag :-)   Binnenkort hebben wij een tweede afspraak met onze fotograaf om de dagindeling te bespreken en eens te zien naar welke locaties we graag zouden gaan voor de locatiefoto's te ...
Ideeën Reacties: 9 2-8-2011 15:39:02

Sarah
De weersvoorspellingen - Wat doen jullie?
Hallo allemaal,  Over iets minder dan een weekje trouwen wij en hoewel ik me probeer te richten op allerlei andere en leuke dingen is er 1 ding wat ik - als kleine controlefreak- niet kan controleren en dat is het weer...  Sinds onze dag ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2011 15:34:27

Fleur
Wie draagt laarzen op zn trouw?
Hoi bruidjes,   Ik zelf ben absoluut geen fan van pumps enzo. Ik draag bijna het hele jaar door (zomer en winter) laarzen :-) Dus zo ook op mn trouw! Ik trouw dan ook nog eens in december, dus dan is dat al wat toepasselijker.   Maar ik b...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 2-8-2011 14:13:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...