Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bianca
Getuigen vragen, hoe?
Hallo,   iemand een tip om mijn broer op een leuke maar ook verrassende manier tot getuige te vragen? dank hoor.   grts Anthony 
Ideeën Reacties: 10 31-7-2011 21:49:10

Pia
beste vriendin trouwt
dag iedereen, over een paar maanden trouwt 1van mijn beste vriendinnen doordat ik zelf ga trouwen kom ik vele leuke dingen tegen en besef ik dat ik toch ook graag iets speciaals/grappig wil doen op haar mooie dag ! ik denk maar aan lege blikjes acht...
Ideeën Reacties: 11 31-7-2011 21:36:11

Ilse
trouwvervoer
Hallo,   Ik wou eens even vragen of jullie auto's voorzien (lees: huren) voor de suite? En zijn de auto's dan om de beurt aan de kerk aangekomen zodat ieder koppel maar uit te stappen had (en dat de toeschouwers hun zagen)?? Of hebben ...
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2011 21:22:43

Ilse
linea rafaelli kleed?
Hallo,   Wie is er in een Linea Rafaelli jurk getrouwd? Hebben jullie er foto's van?   groetjes   Ilse
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-7-2011 21:07:15

Pia
wanneer de getuigen vragen?
OK, we hebben nog steeds geen datum( maar zal sowieso volgend jaar zijn) maar wanneer hebben jullie de getuigen gevraagd? ik kan eigenlijk niet wachten maar zullen eerst maar een datum vastleggen zeker (hangt nog wat af van de opties van de zalen)?
Voorbereiding Reacties: 6 31-7-2011 20:59:23

Ellen
muziek entree feestzaal
Dag allemaal,   Met nog 33 dagen op de teller weet ik nog steeds niet welk liedje te gebruiken tijdens het binnenkomen van de zaal. Ik zou het graag wat origineel houden, maar er moet toch wat schwung in zitten, zodat de ambiance er meteen inzit...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 31-7-2011 20:48:05

kris
grand cafe lamot
Is er iemand al naar een trouwfeest of ander feest geweest in Grand Café Lamot in Mechelen? Was dat een positieve ervaring??
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-7-2011 20:20:20

Monika
Vrij van brouwer en traiteur.
Wij trouwen op 01/09/2012 maar we zijn op zoek naar een zaal waar we vrij zijn van brouwer en traiteur zijn. Er zouden ongeveer 150 man in de zaal moeten kunnen. In de omgeving Zuid West Vlaanderen. Wie kan ons helpen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-7-2011 20:11:12

tinne
Bedankt Nicky van Divine Weddings
Langs deze weg wil ik graag Nicky Jacobs van Divine weddings (http://divineweddings.be/blog/) bedanken voor de fijne samenwerking en de prachtige foto's. We zullen haar bij gelegenheid zeker nog eens contacteren voor een fotoshoot! Aan alle bruidje...
Fotografie Reacties: 0 31-7-2011 18:07:14

Céline
En de emoties gaan op en neer ...
Vandaag was de proefsessie voor het eten op ons avondfeest bij Tybeert (Lokeren)! En het was super! Ik heb er echt alle vertrouwen in!!!!   Verder zitten we momenteel wel in de knoop met de bedankjes. We zouden zelf kleine doosjes vullen met b...
Voorbereiding Reacties: 6 31-7-2011 18:00:17

Kelly
Wagens
Hallo allemaal,   Ik ben zo al eens aan het denken over ons vervoer, voor onze grote dag. We dachten eerst aan een bus, maar nu (na een tijdje) vind ik dat niet meer mooi. Dan al een zitten googlen voor gewone auto's. Ik wil geen ouderwets...
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2011 16:48:45

stefanie
Ceremoniemeester Oost vlaanderen
Hoi bruidjes in spé,   kennen jullie toevallig een ceremoniemeester in de buurt van Gent-Deinze? Het zou mijn zoektocht iets vergemakkelen...   alvast bedankt! 
Ceremonie Reacties: 5 31-7-2011 16:42:07

Vickie
Op zoek naar goede fotograaf regio Antwerpen voor juli 2012
Dag iedereen   Wij zijn alvast op zoek naar een goede fotograaf voor ons huwelijk. We hebben zelf al enkele locaties in gedachten in Antwerpen (Het Eilandje, MAS, Park Spoor Noord,...) en zoeken nu een fotograaf die onze dag mooi kan vastlegg...
Fotografie Reacties: 20 31-7-2011 15:32:38

virginie
prijs FDO
Hallo bruidjes,   Wat zijn de prijzen van FDO en zijn dit duo ringen of apart? Mvg Virginie
Voorbereiding Reacties: 8 31-7-2011 15:17:02

sonja
Grote menukaart met foto : welke site ?
Heeft er iemand goede ervaring met een site die een grote menukaart maakt met foto-afdruk ? (10 op 15 cm vind ik te klein)   Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 3 31-7-2011 14:47:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...