Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
ervaringen met maxim's couture mechelen?
Hallo,   Welke ervaringen hebben jullie met deze winkel? Hebben jullie je kleed daar gekocht? zo ja, welk? ;-) groetjes,   Ilse
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 29-7-2011 13:24:24

Nathalie
Haleluja... Kapper gevonden :))
Hallo daar,   Gisteren zijn we even gestopt bij een kapper... Ik ben daar al verschillende keren geweest (vroeger) en onlangs stond hij in de krant...   Na mijn oproep van enkele dagen geleden op zoek naar een kapper, heb ik dus een kap...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 29-7-2011 12:51:05

Stefanie
Trouwenschoenen
Na reeds mijn droomjurk gevonden te hebben, ben ik op zoek naar trouwschoenen. Als het kan, winkels die qua prijs ook meevallen. Regio West - Oost Vlaanderen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-7-2011 12:31:36

Sophie
drankje gemeentehuis
Hoi bruidjes en gommetjes 2 be,   ik had is een vraagje.   Wij trouwen enkel voor de wet. Maar nu zou ik voor als we buitenkomen als man en vrouw graag balonnen oplaten (herdenken degene er ni meer kunnen zijn) Terwijl zou ik de gaste...
Ceremonie Reacties: 6 29-7-2011 12:30:49

Shanna
Decoratie feestzaal
Hey bruidjes,   iemand een idee waar je zelf allerlei spulletjes kan vinden om zelf de feestzaal aan te kleden.  Ik zou het volgende nodig hebben: tule voor balkon, stof voor tafels, ballonnen, slingers, confettibommetjes ........ Alle...
Ideeën Reacties: 8 29-7-2011 12:16:48

Stefanie
DJ regio Diepenbeek
Hoi allemaal,   Kan iemand mij een DJ aanraden uit Limburg? (liefst regio Diepenbeek, want het feest gaat door in Rooierheide) Graag een DJ die niet té duur is :-)   Groetjes Stefanie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 29-7-2011 12:05:39

veerle
buikspreekshow Mister Boullart
Hallo iedereen,   We hebben nog een lange weg te gaan voor onze trouwdag aanbreekt. Toch ben ik al wat ideetjes aan het sprokkelen voor het huwelijksfeest. Op de site vond ik een leuk ideetje op ons avondfeest wat op te vrolijken. Heeft er ie...
Ideeën Reacties: 4 29-7-2011 11:48:55

Katrien
Nog minder dan een maand te gaan...!
Opeens staat de teller op 27.. Toen ik met de planning begonnen ben stond het op 153, ook niet echt veel maar wow wat is dat snel gegaan. Gisteren de laatste details gaan regelen in de feestzaal en bij de DJ. Mijn lijstje is nu nog:   - ...
Voorbereiding Reacties: 6 29-7-2011 11:37:38

Tinneke
Op algemene vraag - onze bloemen
Hallo!   Een paar mensen hadden al eens gevraagd om foto's van onze bloemen te laten zien. Ik heb ondertussen een flickr-account aangemaakt want de foto's zijn wat zwaar: http://www.flickr.com/photos/65757939@N07/?saved=1   Onze bloe...
Bruidsboeket Reacties: 21 29-7-2011 11:19:19

Rebecca
Lettertype?
Het is zover: we hebben een uitnodiging gezien waar we allebei gek op zijn. Op zich is het niet speciaal buiten het lettertype waar ons oog op viel. De vraag is nu wel: welk lettertype is dit? http://www.annoncedeux.be/uitnodiging-helena-filip....
Uitnodigingen Reacties: 7 29-7-2011 10:44:43

elien
goedkope uitnodigingen
hallo allemaal   Wegens budjetaire redenen ben ik op zoek naar goedkope kaartjes voor de uitnodigingen. Iedereen zegt zo van, maakt er zelf via internet ... maar deze zijn meestal met foto en mijn toekomstige wil absoluut geen foto!! Ik vraag...
Uitnodigingen Reacties: 13 29-7-2011 10:11:51

Shan
Zijde bruidsboeket
Dag bruidjes en gommetjes, Ik zou heel graag een zijde bruidsboeketje hebben. Heeft er iemand van jullie ervaring? Waar kan je deze bestellen (wij zijn van oost-vlaanderen)? Hoeveel op voorhand moet je hiervoor gaan kijken?   Dank u groetj...
Bruidsboeket Reacties: 4 29-7-2011 9:00:06

An
Dipje...
Hey mede-bruidjes, ik volg elke dag trouw hier het forum.  Ik post zelf niet zo vaak berichtjes, maar dit moet toch even van mij af... Nadat mijne toekomstige en ik terugkwamen van vakantie, kreeg ik te horen dat mijn schoonmoeder en schoonzus...
Kledij - Suite Reacties: 30 29-7-2011 8:55:47

Tinneke
Foto's
Goede morgen,   Ik had al een paar keer gezien dat mensen hier een paar foto's kunnen posten, in het postje zelf (dus zonder link naar ergens anders). Hoe doe je dat? Het lijkt me precies niet te lukken...   Groetjes,   Tinneke
Voorbereiding Reacties: 1 29-7-2011 8:18:28

Baci
Morgen BIG DAY
Hey Bruidjes en gommetjes   Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben wel een beetje zenuwachtig aan het worden! Morgen is het zover! AAAAHHHHH Na een jaar voorbereiden... Is het wel super snel voorbij gegaan... Vele zeggen mij dan ook d...
Voorbereiding Reacties: 11 29-7-2011 8:16:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...