Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
phanthera limo's brand
Hoi,   dit lees ik juist in de krant OUDENAARDE - Een felle brand heeft gisternamiddag de garage van het limobedrijf Panthera in de Oudenaardse deelgemeente Welden in de as gelegd. Van twee limousines, een Chrysler (foto boven) en een Lincoln,...
Voorbereiding Reacties: 0 29-7-2011 8:16:31

Léonore
Pure and Timeless . nl
Hallo collega's!   Tijdens het rondsnuffelen op internet voor het vinden van de perfecte bruidsjuwelen vond ik op bovenstaande website echt mijn gedacht!   't Feit is dat de juwelen niet zo goedkoop zijn en dat het allemaal over he...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-7-2011 23:37:33

Severine
zoekt 'n strooimandje
Bruidjes, kan iemand me nogmaals helpen? Deze keer ben ik op zoek naar een strooimandje voor mijn bruidsmeisje. Liefst regio Roeselare - Tielt. Bedankt voor de tips!
Bruidsboeket Reacties: 4 28-7-2011 23:04:41

ANNELIES
Ervaring met Youniek bruidmode - Turnhout
Hey bruidjes Ik denk er sterk over om een kleed te laten maken door Youniek bruidsmode. Graag had ik jullie ervaringen met deze winkel (indien die er zijn).   Bedankt!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 28-7-2011 22:36:05

Chloë
voorbeeld vieringboekje
Hoi allemaal,   ik moet dringend aan mijn vieringboekje beginnen, maar heb geen idee hoe... Iemand die een voorbeeld wilt doormailen naar chloeve@hotmail.com. Het gaat wel niet om een kerkelijke viering...   Groetjes en alvast bedankt! &nbs...
Ceremonie Reacties: 5 28-7-2011 21:52:45

debbie
welke kleur past bij mijn kleurenthema
beste bruidjes en gommetjes, wij weten het even niet meer. onze kleuren voor het huwelijk zijn royal bleu (donker blauw) en gebroken wit/wit. nu was ik voor de decoratie vanalles aan het maken en nu vond ik persoonlijk dat er toch wel iets fleurigs ...
Ideeën Reacties: 16 28-7-2011 21:46:58

Loth
fede di oro
Hallo,   Weet er iemand of je bij Fede Di Oro ook oorringen, halskettingen of armbanden kan kopen? Of hebben zij enkel trouwringen?   Groeten! Loth
Kledij - Accessoires Reacties: 5 28-7-2011 21:42:58

Lynn
Uvv-boekje viering
Hey   Zijn er mensen die met het Uvv een huwelijksviering gaan doen? Willen jullie zo vriendelijk zijn om voorbeeldjes eventueel door te sturen naar lynnboogmans@gmail.com, ook mensen die hun ceremonie met andere organisaties doen mogen het doo...
Religie Reacties: 1 28-7-2011 21:35:12

Liesbeth
Kledij bruidsjongens (2) te koop
Hey toekomstige bruidjes! Mijn trouwdag zit er ondertussen weeral bijna een maand op, en we hebben ervan genoten! Omdat onze bruidsjongens (mijn twee zoontjes) hun suitekleren waarschijnlijk toch nooit meer zullen aandoen, wil ik via deze weg zien of...
Kledij - Suite Reacties: 0 28-7-2011 20:50:26

Liesbeth
maniakaal gedraag :)
wooohooo, als een echt maniak begin ik op allerlei sites nu de weersvoorspelling de gaten te houden :) en jawel, het ziet er voor volgende week zaterdag toch wel droog uit zeker?!! 15% kans op regen en een 22 graden... Nu maar hopen dat het zo blijft...
Voorbereiding Reacties: 13 28-7-2011 20:29:10

Tabita
vistaprint - visitekaartmagneten
Hey Bruidjes,   wie van jullie heeft de visitekaart magneetjes al eens besteld met eigen ontwerp? (we willen dit doen voor onze save the date magneten) Wordt heel het magneetje tot aan de rand bedrukt? Want er staat zo een stippellijntje, en ik...
Voorbereiding Reacties: 6 28-7-2011 20:15:12

vanessa
ervaring dj ibe
hoi met nog 36 dagen op de teller begin ik aan alles te twijfelen. heeft er al iemand ervaring met dj ibe en zo ja welke   alvast bedankt 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 28-7-2011 19:48:15

Debora
trouwen of wachten?!
Trouwen met een buikje van 7 maand of wachten tot het kindje er is????   graag jullie ervaringen!
Voorbereiding Reacties: 15 28-7-2011 19:34:45

Joeri
Cossmo maatpakken
Waar kan ik rond antwerpen of in de buurt van antwerpen winkels vinden waar ze cossmo verkopen?   Kan iemand me helpen aub Alvast bedankt groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 28-7-2011 19:31:43

Jana
En nu hop naar het volgende!
eindelijk! de uitnodigingen zijn in proef! het gastenboek is al gekocht! nu nog originele bedankingen zoeken! iemand tips?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2011 19:31:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...