Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
vervoer
Hoi bruidjes en gommetjes in spé!   Ik zat nog met een groot probleem wat het vervoer betrof. De prijzen zijn toch wel vrij hoog, maar overal was dit zo. Maar het grootste probleem zat het bij de locatie, wij zitten die dag op 2 locatie...
Ceremonie Reacties: 2 30-7-2011 9:25:46

Ina
ff mijn vreugde delen... :)
gisteren was dé moment suprême... de tweede pas van mijn Wedding Dress na de eerste pas, enkele mndn geleden, diende er nog wat wijzigingen (lees: innemen, verkorten, ...) aangebracht te worden en gisteren was de dag dat alles goed zou gek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-7-2011 8:46:04

Louise
Voor de bruiden die graag in een alternatief kleurtje trouwen...
ik trouwde een week geleden en ben zo bijzonder blij met hoe de eerste foto's eruit zien dat ik ze jullie nit wil onthouden... misschien helpt het wel voor die bruiden die twijfelen of ze in een kleurtje willen trouwen... want wit, dat was werkelijk ...
Fotografie Reacties: 11 30-7-2011 1:41:14

Chloë
Fotokaders
Iemand van de al getrouwde bruidjes fotokaders gebruikt als tafelaanduiding? Als je dit gedaan hebt en wilt verkopen mag je dit zeker even doormailen naar chloeve@hotmail.com   Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 29-7-2011 23:20:34

Kathleen
Geen bruidskindjes
Hey,   Ik zag net nog foto's van een trouw en ik begin het ineens wat spijtig te vinden dat ik geen bruidskindjes heb. Eline is mijn metekindje maar zij is spijtig genoeg nog te klein (ze kan nog niet stappen). Hebben jullie allemaal bruidskindj...
Ceremonie Reacties: 22 29-7-2011 20:58:58

Esther
Fotoclips
Vraagje voor de reeds getrouwde collegaatjes hier...   Heeft iemand van jullie fotoclips gebruikt voor op tafel die hij/zij wil verkopen? Mijn mailadres: esthermillen40@hotmail.com   Bedankt!   xxx Esther
Voorbereiding Reacties: 1 29-7-2011 20:40:07

Nick
fotograaf regio Tienen, Linter, Sint-Truiden
Ik zoek via deze weg een goede en leuke fotograaf voor ons huwelijk op 18 mei 2012.   Hij moet zeker ook qua prijs goed meevallen en een totaal pakket kunnen aanbieden. Dus met album nadien.   Weet iemand in deze regio iemand goed? 
Locaties - Fotografie Reacties: 8 29-7-2011 19:08:35

Jessica
Binnenlocatie fotoreportage BAASRODE dendermonde
Hey iedereen,   Hopelijk niet... maar moest het regenen op onze trouwdag zou ik graag een noodplan hebben voor ons fotoreportage. Hebben jullie tips voor binnenlocatie's regio Baasrode?   alvast bedankt groetjes een aftellende bruidj...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-7-2011 19:07:00

Melissa
ijskar gemeente maasmechelen!
Hoi,    Ik ben aan het nadenken om misschien een ijskar te huren met bemanning en al en om deze dan te laten komen aan het gemeentehuis in maasmechelen, zo kunnen we eventjes bijpraten en dergelijke. Lijkt mij wel gezellig en ook origineel ...
Ideeën Reacties: 2 29-7-2011 18:49:36

Stéphanie
locatie voor fotoreportage
hey bruidjes!   wij trouwen volgende week en gingen onze fotoreportage aan het strand maken, maar met het slechte weer zoeken wij nog een tweede locatie in de buurt van torhout - oostende. weet iemand daar een fabriekspand of een ander alternati...
Fotografie Reacties: 1 29-7-2011 18:26:11

Sarah
aanrader Roco in TILBURG !
wat een emotioneel gedoe ! wat was ik trots op mijn "bijna" man ! die er stond te glunderen in zijn mooie kostuum , Zeer tevreden over de service ! bovendien is alles erop en er aan van pak tot schoenen ! voor een zeer mooie prijs . kijk er naar ui...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 29-7-2011 17:21:48

Sara
ervaringen vistaprint
hey iedereen,   ik heb super veel grafische ontwerpers in mijn vriendenkring zitten dus ik denk erover om door hen (of eventueel mezelf) mijn uitnodigingen etc te laten make. Nu vroeg ik mij af waar ik ze het best laat drukken. Ik zag bij vista...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-7-2011 15:17:11

Sofie
Datum en locatie
Hallo, Mijn vriend en ik zijn nog maar pas verloofd en dus ook nog maar pas begonnen met de voorbereidingen. We zouden graag volgend jaar trouwen maar hebben nog geen idee van de datum.. Waarschijnlijk wordt het wel tijd om stilaan in...
Voorbereiding Reacties: 14 29-7-2011 15:08:36

rina
eventjes hartje luchten
Heb het de laatste dagen een beetje moeilijk zoveel te korter bij de grote dag zoveel te moeilijker krijg ik het Ik heb als klein meisje altijd gedroomd van een schitterende mooie trouw met groot feest met alles er op en eraan Maar dit zal spijtig ge...
Voorbereiding Reacties: 10 29-7-2011 14:59:36

dorien
ervaringen met b & b
hallo, doordat we een alternatieve viering willen organiseren maar niet weten waar zijn we even aan het kijken of het eventueel mogelijk is bij een b & b... momenteel ben ik er op twee interessante gekomen.    heeft toevallig iemand e...
Ceremonie Reacties: 6 29-7-2011 14:44:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...