Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
Kousenband, ringkussen, paraplu en magazines te koop!
Dag toekomstige bruidjes!   Wij zijn intussen een weekje héél gelukkig getrouwd (foto's en verslagje volgen nog) en doen al enkele spulletjes weg ... - tiental trouwmagazines (o.a. 1x For lovers, 4x Loving you, 5x Bruid & bruide...
Voorbereiding Reacties: 6 30-7-2011 18:38:59

Britt
Sta ik achter op schema of niet??
Hallo,   ik zit bijna elke dag op het forum om wat leuke tips of ideetjes op te doen. Maar ik merk dat de bruidjes die rond mijn trouwdag trouwen al meerdere plannen hebben vast liggen dan ik. Sta ik dan zoveel achter?? Ik trouw 23 juni 2012 en...
Voorbereiding Reacties: 17 30-7-2011 18:33:13

Cindy
Fotolocatie!!
Met nog maar 27 dagen op de teller en dit "ooh zo mooie weer" ben ik op zoek naar een leuke locatie om foto's te trekken binnen!! Iemand ideetjes????Danku!! Groetjes, Cindy
Fotografie Reacties: 3 30-7-2011 18:25:20

Babs
Spanning en twijfels
Hoi mede-bruidjes,   Met nog 13 dagen op de teller begint naast de spanning ook de twijfel toe te slaan. Plots weet ik niet meer zeker of mijn kapsel wel de juiste keuze was en of mijn verloofde mijn kleed mooi zal vinden. Hebben andere bruidj...
Voorbereiding Reacties: 4 30-7-2011 17:20:41

dorien
goede herder
joepie! nu we besloten hebben om met de goede herder onze viering te houden hebben we dinsdag al meteen een afspraak!!! ik ben zo benieuwd om de persoon die onze viering gaat doen te ontmoeten  en ben ook oh ... zo benieuwd naar wat hij van mi...
Ceremonie Reacties: 8 30-7-2011 16:50:00

Sonja
Vrijgezellenavond
Hoi bruidjes en gommetjes,   vanavond heb ik mijn vrijgezellenavond en ben best zenuwachtig want weet totaal van niks. Het enige dat ik weet is dat ik geen rok mag aan doen, en dat het riskant is voor mijn gelnagels, dus ik al denken en denken. ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-7-2011 15:53:17

Sara
wit of toch net niet wit
ik ben vandaag voor het eerst in een bruidswinkel binnengestapt, veel te vroeg maar ik kon mezelf niet bedwingen. Paar vraagjes gesteld en gevraagd wanneer de nieuwe collectie binnenkwam enz.. Super vriendelijke vrouw trouwens, ze hebben ook grote m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 30-7-2011 15:47:48

nele
beau rivage mauritius
hallo,   eindelijk hebben we geboekt bij mauritius travel in nederland.. en we gaan naar hotel beau rivage in oktober!!! ik zie er al naar uit!! nu een klein vraagje aan mensen die er al geweest zijn..we hebben zoiezo vol pension (niet all-i...
Ideeën Reacties: 2 30-7-2011 15:45:04

Els
proofing trouwalbum!
-- Hoi allemaal!   na precies 50 daagjes getrouwd te zijn hebben we vandaag de definitieve proofings ontvangen van ons album! Voor degene die even willen kijken volgt er hieronder een link naar het album (ik hoop dat het werkt) https:/...
Fotografie Reacties: 11 30-7-2011 15:04:08

kelly
orginele manieren om eten te voorzien op de trouwfuif...
wij zijn op zoek naar enkele orginele manieren om de mensen 's avonds toch nog te voorzien van een klein hapje... we hebben al wat rond gekeken op internet en volgende ideetjes al opgedaan een frietkraam, een pizza en pasta mobiel, hamburger/hotdog/b...
Ideeën Reacties: 4 30-7-2011 14:15:09

Kelly
101 redenen waarom ik van je hou - geschenk bruidegom
Dag bruidjes Op dit forum had ik een leuk idee gelezen om mijn toekomstige te verrassen op onze trouwdag, nl. een "101 redenen waarom ik van je hou"-boekje. Alleen ben ik niet zo creatief en heb ik niet zoveel inspiratie. Kan mij iemand helpen? Via g...
Ideeën Reacties: 26 30-7-2011 13:58:01

Eline
Fotolocatie Limburg
Ik ben nog op zoek naar een fotolocatie voor onze foto's. Wij wonen in Herk-de- Stad en trouwen voor de kerk in Sint-Truiden. Liefst dus iets in deze regio. Voorkeur gaat uit naar een kasteel + park of oud fabrieksgebouw. Ik heb al gedacht aan Alden ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 30-7-2011 13:54:53

Nathalie
Weggeven van mij (de bruid)
Hey Bruidjes...   Er moet me even iets van mijn hart... Mijn ouders zijn al lang gescheiden... Mijn mama is al een 20-tal jaar bij mijn stiefvader... Ik heb een leuke jeugd gehad (mag echt niet klagen), maar eerlijk gezegd was mijn stiefvade...
Ceremonie Reacties: 11 30-7-2011 13:28:21

Jolien
geslaagde vrijgezellenavond met klein minpunt
Hallo medebruidjes, zoals beloofd een verslagje van onze vrijgezellenavond:   Om 18u15 kwam de beste vriend van mijn vriend hem ophalen, niet wetende of ik hem nog zou zien die avond hem toch nog gezegd dat hij zijn verstand moest houden (haha)....
Voorbereiding Reacties: 2 30-7-2011 12:21:53

Sarah
Paspop - waar kopen?
Hallo allemaal,    ik ben op zoek naar een paspop waarop ik mijn trouwkleed kan hangen.. Nu had ik hier op het forum al gelezen dat er een aantal bruidjes waren die hun paspop bij Rijmenants in Massenhoven zijn gaan halen.. Daar zijn we on...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 30-7-2011 11:12:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...