Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
E10 hoeve in Brecht
Hey iedereen,   Wij zijn vandaag gaan kijken naar het Voorhuys, de kleine feestzaal van de E10 hoeve. Deze leek ons wel heel goed mee te vallen en de prijzen lijken ons ook wel redelijk. Nu vraag ik mij af of het al iemand anders was opgevallen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-8-2011 22:47:30

Sanne
Trouw regio Kortenberg-Leuven-Aarschot
Hallo,   Ralf en ik gaan volgend jaar, op 28 april 2012, trouwen. We hebben al heel wat zalen bezocht, zoals Schuttersveste Rillaar, Postilion, de Venkel, Ast, maar we hebben nergens echt 'ons ding' gevonden.   We hebben al een idee/con...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-8-2011 22:19:07

Sarah
Got THE dress :)))))
Vanmiddag mocht ik éindelijk jurkjes passen in LC. Ik was een béétje nerveus omdat ze aan de telefoon nogal stijfjes klonken en ik dacht dat de jurken daar duur, oubollig en te 'chichi' zouden zijn voor mij. Was bovendien al helemaal v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 1-8-2011 21:52:41

xxx
Onze dag 30/07/2011 Verslag met foto's
Dag Bruidjes   Onze dag zit erop! Het was prachtig een droom is uitgekomen! Ik ga een kort verslagje typen zodat jullie wat mee kunnen genieten   Onze dag begon nogal spectaculair met vreugdeschoten in onze straat waarvoor colleg's gez...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 1-8-2011 21:37:34

Esther
Boeketje...
Hey collega-trouwertjes!   Met nog 32 dagen te gaan, begin ik over vanalles te twijfelen... Ik had een tijdje geleden mijn boeketje besteld bij houtenroosjes.nl. Ben hier nog altijd héél blij mee, je ziet haast niet dat ze niet ec...
Bruidsboeket Reacties: 4 1-8-2011 21:18:03

Tinne
zwarte decoratie voor bloemstuk
Hoi,   Ik heb nog 12 zwarte palmhoutstokken liggen om prachtige bloemstukjes te maken. Indien jullie wensen kan ik foto's doormailen.  
Ideeën Reacties: 0 1-8-2011 20:37:01

Evelien
Ervaringen Valérie De Roeck uit Aalter
Heyhey allemaal,   Nog maar eens een vraagje over een visagiste/kapster aan huis voor op mijn trouwdag ;-).   Iemand van jullie ervaring met Valérie De Roeck uit Aalter?   Zij werkt in de regio Oost- en West-Vlaanderen en di...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 1-8-2011 20:12:27

Mieke
Kasteel van Loppem - Fotolocatie
Hey,   Weet er iemand als je in het kasteel van Loppem binnen mag foto's trekken?   Grts, Mieke
Locaties - Fotografie Reacties: 1 1-8-2011 19:21:18

kim
ceremonie in de gemeente
hey allemaal, zou iemand mij kunnen zeggen hoe bij je huwelijk het er aan toe gaat als je naar de gemeente gaat? Ik heb al een paar keer de vraag gesteld, maar ze zeggen altijd dat het wel los komt en hoe we het zelf willen. Maar daarmee heb ik geen...
Ceremonie Reacties: 5 1-8-2011 18:44:18

Ine
kado's voor getuigen en ouders
Hoi iedereen, ik ben op zoek naar leuke en originele ideeën om onze getuigen en ouders te bedanken. Ik dacht eerst aan een ontbijtmand aan huis laten brengen, maar ik zoek toch nog andere ideetjes. Iemand...? Groetjes! Ine.
Ideeën Reacties: 5 1-8-2011 18:33:02

Vicky
Feestzaal Strijboshof?
Heeft iemand zijn feest gegeven in Strijboshof? Was dit in orde en schappelijk van prijs?   Kan iemand mij vermelden of hier ook nog andere kamer's aanwezig zijn buiten de bruidssuite voor eventuele gasten?   Alvast bedankt   Vic...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-8-2011 17:39:49

Veerle
hapjes 's morgens
Hoi,     heeft er iemand een leuk ideetje voor de hapjes 's morgens, voor de familie? Gewoon een broodje met préparé is maar gewoon hé... :-) Het zou ook makkelijk klaar te maken moeten zijn...   Groetjes Veerle
Ideeën Reacties: 10 1-8-2011 16:43:57

Ineke
Fotoreportage 18/06/11
Ondertussen reeds 44 dagen getrouwd, maar eerder nog geen tijd gehad om enkele foto's de publiceren. Dus met even wat vertraging, hier zijn ze: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2111130470043.113993.1599079322&l=237d6f1fb4&type=1 &nbs...
Ideeën Reacties: 17 1-8-2011 16:34:21

Ann
Kapelhoeve Turnhout
Wij trouwen volgend jaar in juni en we zijn druk op zoek naar een zaal. Nu is de kapelhoeve in Turnhout ook een optie. Heeft iemand er een idee van welk budget je pp daar moet hanteren? Het zou bij ons ofwel een barbecue of koud/warm buffet z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 1-8-2011 16:30:29

Daphne
Sabam betalen?
Moet je sabam betalen als een vriend komt draaien op je trouwfeest? hij doet dit niet voor beroep, maar hij wil dit doen als cadeau voor ons
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 23 1-8-2011 16:12:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...