Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
18-05-2012
Zoals de titel het al aangaf...  wie trouwt er net als ik dan ook op die dag? Gewoon uit nieuwschierigheid... :-)    
Voorbereiding Reacties: 9 3-8-2011 14:34:04

Petra
Misboekje : Op zoek naar mooie teksten.
Hey iedereen, Mijn naam is Petra & ik trouw normaal gezien ergens volgend jaar in Mei of September. Een datum staat er nog niet vast,aangezien we nog volop aan het onderhandelen zijn met de eventuele feestzaal. Maar toch had ik al eens een vraagj...
Religie Reacties: 2 3-8-2011 14:33:14

Sofie
Kapper aan huis Lier
Kent er iemand een kapster aan huis, regio Lier, voor mijn bruidskapsel?
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 3-8-2011 14:24:56

Shan
kapsalon New Line Sint-Gillis-Waas
Hallo iedereen op dit forum,   Iemand ervaringen met Kapsalon New Line in Sint-Gillis-Waas? Momenteel ga ik af en toe naar kapsalon in Waasland Shopping Center maar voor mijn huwelijkskapsel zou ik graag wat dichter bij huis gaan. Ben dus op...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 3-8-2011 14:18:22

Stijn
misboekje: wie leest evangelie voor?
Wij trouwen in september en zijn nog bezig aan de afwerking van onze misviering. We moeten de goedkeuring krijgen van de pastoor. Nu zouden wij het evangelie graag laten voorlezen door iemand van de familie, maar de pastoor zegt dat hij dit zelf doet...
Ceremonie Reacties: 8 3-8-2011 13:14:30

Britt
Mini coopers
Hallo bruidjes en gommetjes,   Op mijn teller staan er ondertussen nog steeds 324 dagen. Maar omdat blijkbaar vervoer wel belangrijk is ben ik er toch al naar op zoek. Wij hadden graag 5 mini coopers gehad voor onze suite. Het liefste allemaal ...
Voorbereiding Reacties: 11 3-8-2011 12:45:50

natje
huwelijksreis venetie of barcelona??
hey bruidjes in spe   pfff het weer is weer een ramp vandaag zo slecht weer. dan begin je spontaan al te dromen over onze huwelijksreis. we hebben 2 kindjes en willen maar 3 dagen op reis gaan dus dachten we aan een citytrip maar twijfe...
Huwelijksreis Reacties: 11 3-8-2011 12:43:21

suzy
spanning ivm bruidsboeket
in tegenstelling tot hoe het eigenlijk moet ben ik zelf mijn bruidsboeket gaan bestellen. Zeer toffe man achter de toog en heb er veel vertrouwen in. vandaag krijg ik telefoon om te zeggen dat die soort bloemen niet meer te verkrijgen zijn in de kl...
Bruidsboeket Reacties: 2 3-8-2011 12:35:01

laetitia
Binnen - en buitenlocatie regio Dilbeek - Groot-Bijgaarden (foto's)
Hey,   Ik trouw eind september en ben nog op zoek naar locaties waar we onze foto's zouden kunnen nemen. Kennen jullie toffe binnen en buiten locaties in en rond Dilbeek/Groot-Bijgaarden?   Groetjes, Laetitia
Locaties - Fotografie Reacties: 2 3-8-2011 11:29:49

Tania
Reiservaring Mexico / Dom Republiek
Hellow All   Wij zjin aan het rondkijken voor onze huwelijksreis en ik vroeg me af hoe het zit met de drukte in de hotels in maand Juli in Mexico en de Dom Republiek. Daar is het dan laagseizoen dus ik veronderstel niet dat de hotels helemaal ...
Voorbereiding Reacties: 3 3-8-2011 11:28:41

Evelien
verslagje/tips van ons huwelijk
Haaai bruidjes!   Ik ben ondertussen al een paar daagjes getrouwd en ik wil toch ook nog even wat extra tips enzo meegeven! Een verslagje is te vermoeiend om te schrijven want ik heb het idee dat er teveel gebeurd is op zo'n korte dag... Geniet...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 3-8-2011 11:18:00

David
Lokaties gezocht voor foto's.
Weet er iemand indoor locaties voor het nemen van de foto's bij slecht weer. Liefst omgeving Kontich Mortsel of Kasterlee?
Locaties - Fotografie Reacties: 2 3-8-2011 10:26:40

Iris
filmpje van mijn trouw(15/07/2011)
Dag bruidjes,   Hier zit ik dan, in mijn nog op te ruimen nieuwe appartement...als getrouwde vrouw. Terwijl mijn man voor zijn herexamens studeert, ben ik nog even aan het nagenieten van onze trouwdag. De hele week slecht weer, en net vrijdag, o...
Video Reacties: 27 3-8-2011 10:11:20

Esther
Kriebels...
Hey collega-bruidjes!   Vandaag nog exact één maand. Wat vliegt de tijd nu snel!   Ik had gedacht dat ik geen zenuwen zou krijgen tot vlak voor de dag, maar nu blijkt dat ik toch regelmatig kriebelkes krijg, tot ik eraan denk...
Voorbereiding Reacties: 3 3-8-2011 9:14:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...