Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
Dringend nieuwe en goede kapper gezocht voor natuurlijke krullen!!! Omgeving midden-limburg
Ik heb een paar weken terug een proefkapsel laten zetten maar de afwerking liet nogal te wensen over. Had het met mijn natuurlijke krul half laten opsteken en dan onderaan nog wat extra met krultang gekruld. Hij had er alleen vanboven wat ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 5-8-2011 16:07:59

Lynn
Zwarte jurk wettelijk huwelijk?
Hey bruidjes   Met nog 413 dagen begin ik te twijfelen aan wat voor jurk ik zou aantrekken op het wettelijk huwelijk dat enkel zal plaatsvinden tussen mij en mijn verloofde. Ik sta heel erg goed in zwarte jurken, daarom dacht ik een zwarte prac...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-8-2011 14:00:07

Claudia
Op zoek naar grote fotokader
Hey allemaal,   Zoals de titel zegt, ik ben op zoek naar een grote fotokader voor de gasten van het avondfeest in te fotograferen. Heeft er iemand tips?   Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 8 5-8-2011 13:57:42

Els
feestzaal gezocht omgeving Schoten -Antwerpen
Hoi,   Wij zijn op zoek naar een leuke, maar niet al te dure, feestzaal in de buurt van: Schoten, Merksem, Antwerpen, Ekeren, Brasschaat, Kapellen, ... Er moet plaats zijn voor een dansfeest met maximum 200 personen.   Groetjes, &nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-8-2011 13:45:38

Liesbeth
AANRADER FOTOGRAAF Ronny Wertelaers uit Hasselt !
Dag Bruidjes,   Wij zijn vorig weekend getrouwd en hadden Ronny Wertelaers als fotograaf. De foto's die we na 3 dagen !! al mochten gaan afhalen (allemaal op CD-rom en harde schijf) zijn allemaal prachtig ! Het resultaat : superleuke, spontan...
Fotografie Reacties: 2 5-8-2011 13:32:13

Sarah
nieuwschierig
even een leuk vraagje hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagt ?
Ideeën Reacties: 43 5-8-2011 13:11:01

Eline
Hoe lang rijden naar een trouw?
Mijn locatiezoektocht (maar dat is een ander topic) verloopt stroef. Ik vraag me af welke afstand jullie verantwoord lijkt voor de gasten. De meeste van onze vrienden wonen in Gent, de familie van mijn vriend en een deel van zijn vrienden in West-Vla...
Locatie Reacties: 11 5-8-2011 12:49:07

Ilse
ceremoniemeester M. Sel?
Hallo,   Wie heeft er ervaring met ceremoniemeester Marc Sel uit Duffel?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 5-8-2011 12:32:20

Sharon
Mini's laten ons in de steek
Hallo allemaal,   Met nog 14 dagen op de teller heeft een koppel dat zou rijden met hun mini's afgezegd. Er is een mini kapot. Ze hadden er nochtans 3 dus zouden ze toch met de 2 andere mini's kunnen komen. Nee, de man ziet het niet meer zitte...
Ceremonie Reacties: 13 5-8-2011 11:19:14

Martine
uitnodiging met brandweerontwerp
Hallo , Mijn verloofde is brandweerman en wij zouden graag onze uitnodiging laten maken met een ontwerp ivm brandweer , iemand een idee of tip ? Mag iets leuks zijn .
Uitnodigingen Reacties: 9 5-8-2011 11:11:20

Jel
Zelf je trouwring maken
Hallo   Ik was op zoek naar originele trouwringen en kwam op een site terecht waar je zelf je trouwring kan maken (http://www.zelfjetrouwringenmaken.nl/)   Ik vroeg mij af of er iemand van jullie hier ervaring mee heeft? Zou dit haalbaa...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 5-8-2011 11:08:37

Sigrid
buiten EN binnenlocatie rgio leuven/herent gezocht
Hallo,   aangezien onze trouw doorgaat op 3december (is nog wel eventjes) vben ik op zoek achter leuke ideetjes voor een foto-locatie. Maar wil ook binnen locatie voorzien moest het slecht weer zijn. Iemand ideetjes???
Fotografie Reacties: 5 5-8-2011 10:39:29

Sophie
Proef make-up achter de rug
Hoi hoi,   ik heb gisteren mijn bruidsmake-up uitgeprobeerd. Goed op tijd, maar ik ben zo allergisch, da ik schrik had, dus liever ver op voorhand.     Man,man,man, wat was ik zenuwachtig! Ik ben iemand die zich enkel sminkt als...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-8-2011 10:18:24

An
To bus or not to bus ...
Ik ben zo hard aan het twijfelen of we nu een bus nemen of niet voor de suite. Voordelen: 1. Hele suite zit in de bus, dus geen gedoe met volgwagens, mensen die zelf rijden, parkeerplaats, ... 2. Gezellig voor de sfeer 3. Leuke foto's 4. Extra p...
Ideeën Reacties: 13 5-8-2011 10:18:02

Jessica
Voor alle bruidjes met een maatje meer en voor alle anderen : Foto's van onze grote dag
Heyhey,   het heeft wat lang geduurd; maar ik heb de foto's op fb gezet. Je moet wel wat geduld hebben; het zijn er nogal wat... Ze staan niet in volgorde, maar dat geeft niet. Normaal wou ik ze niet laten zien, omdat ik me serieus schaam voor...
Voorbereiding Reacties: 35 5-8-2011 10:09:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...