Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Linde
alternatief trouwkleed
Dag iedereen, Ik heb enkele weken geleden een prachtig trouwkleed via het internet besteld. Nu is dit gisteren toegekomen. Het kleed was perfect: maten, kwaliteit, alles eigenlijk.. enkel... Ik voelde met er echt niet goed in! Een wit kleed, de sto...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 6-8-2011 14:51:02

jamie
uitnodigingen zelf maken..
Hejj bruidjss..   Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken om zo wat de kosten te laten zakken.. ( is dit echt zo of kost het ook nog veel geld die blaadjes + enveloppen + drukwerk?)   Met welk programma zou ik dat het best maken? ee...
Ideeën Reacties: 7 6-8-2011 13:40:06

Kristien
Uitnodigingen "liefde is..."
Hallo iedereen,   Wij overwegen onze uitnodigingen te maken met een toepasselijk "love is..."- prentje. Misschien niet ontzettend origineel, maar we vinden het allebei schattig en niet te serieus. Nu vroeg ik mij af of nog mensen dit gedaan he...
Uitnodigingen Reacties: 0 6-8-2011 13:07:55

Cindy
Fotograaf Oost-Vlaanderen
Heeft er iemand positieve maar ook negatieve ervaringen met volgende fotografen 'Christ Vilez', 'image-ine', 'Bart Meeus', 'Indra Laenens'? Andere tips zijn ook welkom!   Bedankt!!  
Fotografie Reacties: 8 6-8-2011 13:00:56

Joeri
Welke openingsdans
  We denken dat het toch een slow gaat worden als openingsdans maar nu is de vraag welk liedje natuurlijk.   Er zijn mooie romantische liedjes maar meestal word er over haar gezongen en dat is bij ons nu ook niet echt van toepassing :-) ...
Homohuwelijk Reacties: 13 6-8-2011 12:23:42

Joeri
Welke openingsdans
Klein vervolg op mijn vorige vraag. We denken dat het toch een slow gaat worden maar nu is de vraag welk liedje natuurlijk.   Er zijn mooie romantische liedjes maar meestal word er over haar gezongen en dat is bij ons nu ook niet echt van toe...
Openingsdans Reacties: 3 6-8-2011 12:22:36

Samira
volgorde binnenkomen stadhuis
Hoi iedereen, Aangezien we geen ceremoniemeester hebben en enkel voor de wet trouwen, wil ik nu toch even jullie mening vragen:   hoe ga je het beste binnen op het stadhuis? Wij dachten het als volgt te doen: Eerst familie en vrienden dan ...
Ceremonie Reacties: 3 6-8-2011 11:52:37

Isabelle
dagen vrij voor de trouw
dag iedereen,   kort vraagje: hoeveel dagen nemen jullie vrij in de week voor de trouw, en wat moet er dan nog allemaal gebeuren bij jullie?   groetjes 
Voorbereiding Reacties: 13 6-8-2011 11:16:56

Katrien
San Patrick
Beste medebruidjes   Weten jullie in welke winkels ze héél veel kleedjes van San Patrick verkopen?   Ik vind die namelijk prachtig!!! :-)   groetjes en alvast bedankt!   Katrien
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2011 10:43:16

Els
Huwelijksceremonie provincie Antwerpen: hoe moet ik hier aan beginnen??!!
Beste iedereen,   Wij zouden graag een ceremonie houden in onze feestzaal met iedereen er bij. We trouwen enkel voor de wet, niet voor de kerk. Onze feestzaal zal waarschijnlijk 'la grange' in Massenhoven worden.Ik weet echter niet hoe ik h...
Ceremonie Reacties: 11 6-8-2011 10:36:57

bruidje
Vrijgezellen...Spannend!!
Met nog 13 dagen en 14 uren op de teller, heb ik vandaag mijn vrijgzellendag & avond... Mijn toekomstige zijn ze deze ochtend al om 9 uur komen ontvoeren, ik moet om 11.30 uur klaar staan.. SPANNEND!! Ik ben eens benieuwd   groetjes!
Voorbereiding Reacties: 4 6-8-2011 9:28:45

cinderella
Muziek gemeentehuis
Omdat we enkel voor de wet trouwen ben ik aan het twijfelen of ik eventueel voor eigen muziek in het gemeentehuis zou kiezen voor een persoonlijke toets. Ik heb het eens na gevraagd en we mochten eventueel onze eigen muziek mee brengen.. Welke liedje...
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2011 9:13:57

Babs
1 week!
Hoi,   Waar zijn de bruidjes van 12 en 13 augustus? Nog 1 week en het is aan ons! Zoals het weerbericht er nu uitziet zou het zelf mooi weer zijn (fingers crossed). Ikzelf moet nog 2 dagen werken volgende week en vanaf dan naar de trouw toe...
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2011 9:11:16

Sonja
De Big Day !!!
Vandaag is het dan eindelijk de grote dag, na al de maanden van hard werken aan de voorbereidingen. Ben superrustig, de stress is totaal weg.   Gisterenavond nog lekker gaan eten met mijn toekomstige en samen hebben we ervan genoten. Ik wens aan...
Voorbereiding Reacties: 11 6-8-2011 7:26:22

Liesbeth
nog 5uurtjes
Wow! Nog 5uur en ik ben getrouwd!! Het zijn 2 korte nachtjes geweest, maar moe ben ik niet... Spannend! Hopelijk wil het weer wat mee... Groetjes, van een straks getrouwd bruidje :) 
Voorbereiding Reacties: 8 6-8-2011 6:06:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...