Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
uittrede lied kerk
Voor onze trouw op 3 sept zijn we nog op zoek naar het uittredelied! Ik kom met papa binnen op de klassieke weddingmarch! Wat is traditioneel of past hierbij als uittrede lied? Alle tips zijn welkom! 
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 7-8-2011 22:30:41

Elisabeth
Ceremoniemeester Regis Dhaenens: ervaringen?
Kent iemand deze ceremoniemeester of nog beter, heeft iemand hier er al mee samengewerkt? Alle ervaringen zijn welkom! Bedankt!
Ceremonie Reacties: 2 7-8-2011 22:19:23

Sandra
Kris Baele trouwringen - ervaringen?
Wie heeft er trouwringen van Kris Baele (Wetteren)?  Hoeveel betaalden jullie?  Zijn het gouden, zilveren of nog iets anders? Heeft hij veel keuze? Wij zijn van plan om van de week langs de gaan.  Vind zijn stijl suuuuuper! ;-)
Kledij - Accessoires Reacties: 5 7-8-2011 21:36:58

Ilse
kindjes op avondfeest?
Hallo,   We trouwen volgend jaar, maar ik heb nog eens een vraagje. We hebben zelf twee kindjes (tegen dan zullen ze 4.5 en dikke 2.5 jaar zijn).   Nu zou ik ze graag nog betrekken bij het avondfeest. Maar om ze daar te houden tot de openin...
Voorbereiding Reacties: 16 7-8-2011 21:23:54

Kelly
Ceremoniemeester
Hallo, wie van jullie werkt samen met een ceremoniemeester? Kunnen jullie mij iemand voorstellen van in de buurt of rond Schoten / Antwerpen? Wat zijn meestal de prijzen hiervoor, dit enkel voor onze trouwdag in goede banen te leiden, want de res...
Ceremonie Reacties: 6 7-8-2011 21:13:53

Sarah
suitekledij west-vlaanderen
Dag bruidjes,   Weten jullie winkels waar ze veel suitekledij verkopen in West-vlaanderen? We zijn al gaan kijken in Prima Donna in Deerlijk, daar hadden ze heel veel van de zomercollectie, maar omdat wij trouwen in december, zijn we op zoek n...
Kledij - Suite Reacties: 6 7-8-2011 21:13:39

Claudia
Klein vraagje
Hey allemaal, wij trouwen komende vrijdag en de kleine vraagjes beginnen... Wij trouwen eerst voor de wet en nadien aansluiten voor de kerk. Wij hebben een ringkussen voor de ringen die we dan in de kerk geven. Neem je dan het ringkussen met de ringe...
Voorbereiding Reacties: 6 7-8-2011 21:01:14

annalisa
visagiste
Kent iemand een visagiste regio vlaams brabant ( tussen leuven en brussel ) niet te duur Dank u
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 7-8-2011 20:57:48

annalisa
Druk
gistren namidag zijn we terug in belgie gekomen aangezien we in de kerk trouwen in italie ,zijn we naar daar gegaan voor de familie te bezoeken en onze droom dag te organizeren niet zo simpel .alles is nog niet klaar nu begint het zwaar werk , kleed ...
Ideeën Reacties: 3 7-8-2011 20:46:12

Sara
gemiddelde prijs van een huwelijk
Ik weet dat de vraag al een paar keer gepasseerd is op het forum, maar wat is nu de gemiddelde prijs van een huwelijk?   De vraag komt er na een zoveelste budget meeting ;-) Als het aan ons lag zouden we gewoon nog een paar jaartjes verloofd zi...
Voorbereiding Reacties: 21 7-8-2011 20:35:25

Ine
Ervaring met Leentje Schoofs?
Heeft iemand ervaring met Leentje Schoofs?   Ik vind haar foto's echt prachtig! Ik heb alvast gemaild met haar en ben van plan om eens langs te gaan. Zou wel leuk zijn als ik van jullie ervaringen kon horen, mag positieve en negatieve dingen ...
Fotografie Reacties: 10 7-8-2011 19:44:43

Mieke
Evangelie Misboekje
Wij hebben voor de huwelijksmis het verhaal van Kana met de 6 kruiken gebruikt. We hebben hiervoor een frame met 6 kruiken uit hout gemaakt, onze bruidskindjes hebben dan de tekst op de kruiken gekleefd met velcro. We hebben daar nogal wat werk aan g...
Religie Reacties: 1 7-8-2011 19:09:39

Mieke
Verhaal van Kana - 6 kruiken
Wij hebben voor de huwelijksmis het verhaal van Kana met de 6 kruiken gebruikt. We hebben hiervoor een frame met 6 kruiken uit hout gemaakt, onze bruidskindjes hebben dan de tekst op de kruiken gekleefd met velcro. We hebben daar nogal wat werk aan g...
Ideeën Reacties: 2 7-8-2011 19:00:58

Liesbeth
Feestzaal gezocht in de buurt van Londerzeel - Buggenhout
Hey allemaal,   wij trouwen op 28 april volgend jaar en zijn nog op zoek naar een leuke feestzaal ergens in een straal van 30 km rond Londerzeel, Malderen.   Kunnen jullie ons helpen met suggesties of sites waar we een overzichtje kunne...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 7-8-2011 17:50:48

marta
verslag trouw!
mijn laatste post hier aangezien het trouwfeest er spijtig genoeg helemaal op zit..   16 juli was ons burgerlijk huwelijk in Brecht, het weer zat totaal niet mee maar dat was gans de maand juli nu een constante. we hebben even foto's kunnen make...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 7-8-2011 17:27:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...