Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lotte
Heb je nu ooit!
Hey iedereen,   ik moet even stoom afblazen. Herkennen jullie dit ook: het constante gezaag over je trouwjurk? Hoe ziet ze er uit? Welk kleur? Heb je een sluier? Heb je foto's?   En als je dan zegt dat je dat niet wil zeggen, dan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-8-2011 10:10:44

Leslie
ik wil een kleed dat niet meer te koop is :-(
Even een dipje. Ik ga binnenkort voor een kleed kijken en ik had op internet eentje gezien dat ik absoluut wou passen want het is echt mijn droomkleed. Maar ik ben ondertussen te weten gekomen dat dit een kleed is uit de collectie van 2008 van Pronov...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-8-2011 9:57:27

Valérie
Ceremoniemeester
Beste,   Nemen jullie een ceremoniemeester? En voor wat allemaal? Kan je me mensen aanbevelen regio aarschot/ heist-op-den-berg/ Herentals/ Lier/ Halle-Zoersel? Als je prijzen hebt mag je ze ook altijd vermelden? Groetjes. Valérie
Voorbereiding Reacties: 6 9-8-2011 9:44:26

Sophie
DJ - Profondval
Hallo allemaal! :-)   Wij trouwen op 15-9-2012 in Château-Ferme de Profondval en zijn nog op zoek naar een DJ, bij voorkeur iemand die de plek kent en er al eens een feest gedaan heeft. Kunnen jullie iemand aanbevelen?   Thanks! S...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 9-8-2011 9:23:18

Stefanie
Ervaringen met PartyDelight
Hoi allemaal,   Is er iemand die al ervaringen heeft met PartyDelight? Wij gaan waarschijnlijk hun als DJ reserveren.   Groetjes Stefanie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 9-8-2011 9:08:03

inge
eventjes meegenieten
vrijdag was onze dag :-) en die is omgevlogen, de foto's van de fotograaf hebben we nog niet, wel de foto's getrokken door mijn schoonbroer dus kunnen jullie al eventjes meegenieten van ons dagje. de andere foto's volgen nog wanneer we ze hebben ...
Ceremonie Reacties: 11 9-8-2011 1:12:57

antonino
Het is bijna zo ver
Nog 11 dagen spannend
Voorbereiding Reacties: 4 8-8-2011 23:44:53

an
Speech
Beste medebruidjes , Met nog 17 dagen op de teller begint de tijd nu toch wel echt te korten. Maar we hebben toch nog wat voorbereidingen te doen. Zoals bv de speech. Wat moet daar allemaal instaan ?; hoe lang moet dat zijn?; etc.. Mss heeft er wel...
Ideeën Reacties: 4 8-8-2011 23:40:05

Katrien
Trouwlocatie Lokeren - Stekene
Hoi hoi,   wij trouwen op 28 oktober .. herfst dus, maar kan evengoed heel goed weer worden .. Kijk maar naar het belachelijk weer we nu hebben en het is zomer Had al gedacht aan het museum in Lokeren, maar hebben jullie nog andere ideetjes ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 8-8-2011 23:13:34

Jana
Gezocht!! kapster aan huis!
beste, ik zoek nog een kapster aan huis voor op 5 mei 2012. Zijn er bruidjes die iemand kunnen aanbevelen? Regio Antwerpen. groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 8-8-2011 22:46:52

Sofie
Wanneer openingsdans
Hallo lieve bruidjes,   Zaterdag is het eindelijk zover, de dag waar we een jaar naartoe gewerkt hebben... Allerlei vragen komen nu ook weer naar boven zoals de volgende : wanneer doen wij best de openingsdans?   Onze receptie begin ron...
Openingsdans Reacties: 8 8-8-2011 22:37:49

Sophie
alternatief voor bruidsparadijs
Hoi bruidjes en gommetjes in spé,   weet er iemand nog een winkel waar je zoals in het bruidsparadijs in Merksem, (bijna) alles onder 1 dak vindt?   Want idd ben ook niet zo happig op het bruidsparadijs ...   Grtz Sophie
Ideeën Reacties: 7 8-8-2011 22:19:42

Annemiek
Moeten wij voor de fotograaf / chauffeur ook een plaats aan tafel voorzien?
Hallo, Misschien nog even een praktisch vraagje... Wij gaan tussen het burgerlijk huwelijk en het kerkelijk huwelijk met de suite iets eten.  Hoe doen jullie dit met de fotograaf en chauffeur?  Voorzien jullie voor deze mensen gewoon een ...
Fotografie Reacties: 9 8-8-2011 22:10:25

Kirsten
ervaringen met beautystudio Vera
Hallo iedereen,   heeft er iemand ervaring met Beautystudio Vera? (www.beauty-vera.be) Haar prijzen lijken heel goed mee te vallen, maar er is geen enkele foto te zien van bruidsmake-up en haar...   Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 8-8-2011 22:09:07

Kelly
Make-up regio Herentals
Hallo iedereen,   Ik ben momenteel op zoek naar een visagiste regio Herentals. Wij trouwen volgend jaar 16/06/2012. Het zou zijn voor de make up van mij, mijn moeder, grootmoeder,...   Graag jullie suggesties of voorstellen via mail kel...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 8-8-2011 21:55:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...