Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
hulp liedje aub
Hoi bruidjes en gommetjes, Zou ik aub nog eens een beroep mogen doen op jullie diensten? Heeft iemand van jullie het liedje van dirty dancing 'Time of my live' en zou die dat willen doorsturen naar mij aub? Ik krijg het maar niet gedownload. Har...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 9-8-2011 15:25:52

Elsie
Trouwboeket van broches
Hoi    Na een retro trouwjurk heb ik terug een gek idee in mijn hoofd gestopt: ik wil namelijk een bruidsboeket van broches. Zie http://www.arnhemsmeisje.nl/2010/06/24/kirstens-trouwboeket-van-broches/ Weet iemand waar ik how-to's hiervoor ...
Bruidsboeket Reacties: 7 9-8-2011 14:44:02

Hanne
Bloemen
Hallo,    ik vroeg me af wat voor soorten bloemstukken je nodig hebt op een traditionele trouw. Ik dacht aan een bruidsboeket, corsages voor de mannen in de suite, een altaarstuk, bloemetjes voor op de tafels in de feestzaal, een bloemstuk...
Bruidsboeket Reacties: 12 9-8-2011 14:04:51

Tine
Op zoek naar een DJ
Beste bruidjes,   wie raden jullie aan als DJ?  Ik heb graag enkele referenties voor ik een DJ contacteer.   Groetjes Tine
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 9-8-2011 14:02:50

Cindy
Joepie! Save-the-date kaartjes zij er!
Deze morgen met de courier toegekomen: mijn save-the-date kaartjes! En prachtig dat ze zijn. We hebben gekozen voor een kaartje van Hoops & Yoyo via Hallmark cards die we dan zelf verder hebben voorzien van tekst. Die worden dan gedrukt toegestuu...
Uitnodigingen Reacties: 0 9-8-2011 13:36:07

jamie
geschenk ouders
Hejj bruidjss..   ik ben eens aan het rondkijken voor geschenkjes voor de ouders.. khad wel een site gezien waar je zo iets van spiegels kon laten graveren, en op die site vondt je ook lantaarns en vazen enz.. ik vindt die site nu niet meer teru...
Ideeën Reacties: 4 9-8-2011 13:27:26

Sam
Ons huwelijk in beeld
Hallo iedereen, Ons huwelijk is al een 2 weekjes achter de rug, maar wij kunnen terugblikken op een super mooie dag met alles erop en eraan. Dankzij Spotsonline werd onze dag voor altijd vastgelegd op de gevoelige plaat. En hoe ! Bob van Spots...
Video Reacties: 10 9-8-2011 13:20:23

Elke
liedje van Will Tura?
We zijn nog een liedje aan het zoeken voor na de openingsdans, mijn ventje zal dan met zijn mama dansen en ik met mijn bompa. Omdat mijn schoonmoeder helemaal weg is van Will Tura hadden we gedacht om een nummer van hem te nemen. Maar ik vind niet e...
Openingsdans Reacties: 7 9-8-2011 12:24:02

gitte
Trouwkleed 1 of 2 stuks?
hey allemaal,   ik zit te twijfelen voor mijn kleed. ik heb al van een paar gehoord dat je best nog een appart kleed kunt kopen voor savonds want dat een lang redelijk ampetant is om te feesten.   wat is jullie ervaring hier mee? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 9-8-2011 11:52:31

Lien
Foto's van onze prachtige dag
Dag iedereen,   afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover. Na een lange verloving zijn we getrouwd en we hebben kunnen genieten van een prachtige dag. Alles is vlot verlopen en we zijn beide dolgelukkig met de keuzes die we gemaakt hebben....
Fotografie Reacties: 34 9-8-2011 10:49:17

Gitte
Wat ben ik vergeten te regelen?
Nog 79 dagen op de teller,ik heb het gevoel dat we met alles klaar zijn. Kunnen jullie aanvullen wat ik vergeten ben aub?Wij trouwen niet voor de kerk! gedaan: - kleding bruid(jurk,schoenen,lingerie) - kleding bruidegom ( kostuum,schoenen) - kled...
Voorbereiding Reacties: 5 9-8-2011 10:46:39

Ellen
Birdcage
Hoi, kent er iemand een leuke site of een tof adresje (regio A'pen) voor een mooie 'birdcage' sluier?
Ideeën Reacties: 11 9-8-2011 10:42:19

Daphne
30 dagen !!
Nog één maand en wij gaan trouwen ... kijk er zo naar uit. Alles is voor de moment in orde en we hebben besloten dat we nog op huwelijksreis gaan !! gran canaria ... wat hebben we daar zin in.. een weekje genieten van elkaar :-)  
Voorbereiding Reacties: 4 9-8-2011 10:36:26

Daphne
30 dagen !!
Nog één maand en wij gaan trouwen ... kijk er zo naar uit. Alles is voor de moment in orde en we hebben besloten dat we nog op huwelijksreis gaan !! gran canaria ... wat hebben we daar zin in.. een weekje genieten van elkaar :-)  
Voorbereiding Reacties: 0 9-8-2011 10:36:25

Joke
Mijn mama zoekt 'leuke' suitekledij voor grote maten
Mijn mama is op zoek naar wat ze zal aandoen op mijn trouw. Ze staat totaal niet met een kleedje. Ze kleed zich altijd wat sportiever en jong. De typische suitekledij staat haar eigenlijk niet zo goed. We zijn op zoek naar winkels die wat sportievere...
Kledij - Suite Reacties: 7 9-8-2011 10:16:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...