Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annemarie
23/06/2012
Hoi bruidjes, wie van jullie trouwt er nog op 23/06/2012? Wat is er bij jullie al geregeld? Bij ons: - kerk - gemeentehuis - zaal - vervoer - fotograaf -bruidskleed. Jaja, heb mijn kleedje ook al. Stootte per toeval in een winkel op het kle...
Voorbereiding Reacties: 8 8-8-2011 14:26:26

tima
huwelijkskaars
hoi weer een ideetje int kopje dus deze vraag hebben jullie allemaal zon echte witte huwelijkskaars ?  is daar dan iets speciaals aan die kaars ???? omdat met rond te neuzen had ik zon lime green kaars gevonden die in promo van de blokker stond ...
Ideeën Reacties: 7 8-8-2011 14:07:05

Anja
Tanja Dassy
Tanja,   Gewoon een berichtje om je te bedanken voor alles! Mede-bruidjes Tanja is 'the best' zelfs als je iets verder woont van Limburg :-) Tanja doet het allemaal met de glimlach en perfect tot in de puntjes!   Groetjes,
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 8-8-2011 14:01:40

Lesley
Drankje aan gemeentehuis?
Hallo iedereen,   ik lees regelmatig dat ze na de kerk nog een drankje geven aan de gasten die er staan. Wij trouwen alleen voor de wet, maar er zullen sowieso wel mensen moeite doen om te komen kijken. We weten nog niet of we iets aangeboden k...
Ideeën Reacties: 5 8-8-2011 13:57:51

Sarah
Supernummer... maar trieste inhoud...
Hey Brides & Grooms!   Dit weekend waren Het Lief en ik enkele favoriete nummers voor onze openingsdans aan het overlopen. We zijn helemaal verkocht aan Band Of Horses-No one's gonna love you (more than I do). [url]http://www.youtube.com/w...
Openingsdans Reacties: 5 8-8-2011 13:10:30

Jana
misboekje!!!
beste,   Ik lees hier overal van bruidjes die al aan hun misboekje zijn begonnen! Wij zien maar pas in septermber de eerste keer ons parochiekoppel, zelfs dan de priester nog niet! hoe weten jullie of waar kunnen jullie dat vinden welke tekste...
Ceremonie Reacties: 8 8-8-2011 12:47:34

Tom
Feestzaal 't festijn te beerzel
Hallo iedereen,    In onze zoektocht naar een feestzaal zijn wij terechtgekomen in Beerzel bij 't festijn. Is er iemand die daar al een feest heeft georganiseerd of meegemaakt en hoe was het daar. Groeten Leen en Tom   ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-8-2011 12:32:29

Valérie
haaraccesoires
Helaba,   Ik ga zondag naar een trouwfeest en zou graag wat haaraccesoires gaan kopen die bij mijn kleed passen. Ik heb nu tammelijk kort haar: tot aan de schouders ongeveer. Wat zou ik best kopen? Zou mij haar bruchen en dan een accent legge...
Kledij - Suite Reacties: 3 8-8-2011 12:14:55

Jili
Spulletjes regio Hasselt
Beste bruidjes,   Weten jullie nog toffe winkels om eens te gaan snuiten voor trouwspulletjes? Decoratie, juweeltjes, enveloppedozen, gastenboekje?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 8-8-2011 11:25:33

Severine
Uittredelied
Kan iemand me nog helpen met een uittrede? Wij hadden aan beautifull day gedacht maar niet mogelijk op de piano Iemand andere tips? En liefst een liedje waar een beetje pit in zit! Mercikes 
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 8-8-2011 11:01:10

Leslie
prijsverschil trouwkleed
Binnenkort ga ik op jacht voor mijn trouwkleed. En nu vraag ik me af of er veel prijsverschil is. Ik wil bedoelen voordelfde jurk, in een andere winkel. Ik heb bijv. een afspraak gemaakt bij Le Chapeau in Antwerpen maar heb al horen vertellen dat dit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-8-2011 10:58:15

steph
26 years down, 5 days to go
Hallo   zondag 14 augustus is d-Day/W-day. Een dag waar ik al sinds klein meisje (ongeveer sinds ik bekend ben geraakt met het begrip 'trouw', naar uitkijk). Nu heb ik wel veel te veel disneyfilms gekeken tijdens mijn jeugd en is mijn beeld va...
Voorbereiding Reacties: 10 8-8-2011 10:50:27

Brenda
wat heb ik spijt over de voorbije jaren...
toen ik het de trouwende koppels moeilijk wou maken door :  - allemaal 1 frank stukken (toen bestonden die nog) te geven, maar wel in een emmer glucose van 10 liter  - stapels oud krantenpapier af te geven waar het geld tussen verstopt za...
Ideeën Reacties: 11 8-8-2011 9:59:08

Evelien
Welke juwelen?
Welke juwelen gaan jullie dragen bij jullie trouwkleed (welke halsketting, oorbellen, eventueel armband)? Ik had eerst gedacht om geen horloge te dragen, maar ik zal wel moeten want de plaats waar ik mijn horloge draag is niet meegebruind. Dan loop i...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 8-8-2011 9:48:17

Sarah
Paraplu's
Even een kleine herinnering :) :   Lieve mensen, Na onze grote dag, blijkt dat we 5 paraplu's teveel hebben gekocht...(ongebruikt) ze zijn nog nieuw en zitten in de verpakking. Ze hebben ons 14,99 euro gekost per stuk Het zijn doorschijnende met...
Voorbereiding Reacties: 3 8-8-2011 8:45:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...