Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
hoe kiezen jullie jullie muziek voor de viering?
ik ben al meer dan een uur liedjes aan het beluisteren ... hoe kiezen jullie uiteindelijk jullie muziek want er zijn zoveel mooie liedjes!!!  wij hebben niet echt muziek waar wij altijd naar horen ofzo dusja ...   
Voorbereiding Reacties: 10 6-8-2011 3:33:12

Lilabluestar
Dipjes
Mijn vriend heeft me eind december ten huwelijk gevraagd. Sindsdien ben ik verliefd geworden op een jurk van Cymbeline (collectie 2011). Ik had mezelf voorgenomen ten vroegste in september op pad te gaan voor een jurk, wanneer de nieuwe collecties bi...
Voorbereiding Reacties: 6 5-8-2011 23:25:55

Lotte
Is dit dan dé jurk?
Dames,   ik heb even jullie raad nodig. Vandaag ben ik voor het eerst gaan kleedjes passen. Ik ben in feite zonder verwachtingen de winkel binnen gestapt. Ik had mijn zinnen helemaal op een kleedje van Maggie Sottero gezet, maar in België...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-8-2011 22:49:32

dorien
nacht voor de trouw
heej bruidjes en bruidegommetjes,  nu ik alleen zit doordat mijn venteke nachten heeft (en dit ook de allereerste keer is sinds we een jaar, een maand en iets langer samen wonen) vraag ik me af of er mensen zijn die de nacht voor hun huwelijk e...
Voorbereiding Reacties: 21 5-8-2011 22:35:54

kim
morgen is het zover
Morgen is het zover!! duimen allemaal voor toch een beetje droog weer!  
Voorbereiding Reacties: 5 5-8-2011 21:21:15

Patrizia
Hoeveel gansen op het menu???
Hallo, ik weet dat ik er veel te vroeg bij ben... uiteindelijk moeten we pas enkele maanden voor het huwelijk met de zaal ons diner gaan bespreken maar toch zou ik graag willen weten wat de andere bruidjes zoal hebben gepland voor hun diner...  ...
Voorbereiding Reacties: 13 5-8-2011 21:07:53

cinderella
Trouw eind september , checklist sta ik op schema?
Met nog 52 dagen op de teller begint het toch wel te korten. De twijfels beginnen toch een beetje boven te komen of we wel aan alles hebben gedacht. We trouwen in een zeer beperkt gezelschap en enkel voor de wet maar we willen toch wel dat onze dag p...
Voorbereiding Reacties: 3 5-8-2011 20:50:14

Lies
ervaringen dj Danny, Dj D.D.D, Dj Razy uit Roeselare
Hallo,   Ik vroeg mij af of iemand ervaringen heeft met Dj Danny, Dj D.D.D of DJ Razy. Dit zijn Dj's die wij doorkregen van de mensen van onze feestzaal.  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 5-8-2011 20:17:32

Kelly
Inspiratie misboekjes
Hallo bruidjes...   Ik ben momenteel bezig met mijn misboekje, maar vind dit toch moeilijk. Ik heb al een aantal teksten geselecteerd, maar ik ontbreek nog stukken en ben momenteel inspiratieloos. We willen een mis die niet de christelijk ge...
Religie Reacties: 1 5-8-2011 19:48:42

Sonja
Morgen de grote dag
Hey bruidjes en bruidegommekes,   morgen is het onze grote dag, het zal pas zondag of maandag zijn dat ik hier terug iets neer schrijf. Alles was heel goed geregeld en toch heb ik de laatste dagen veel stress gehad, gisteren even gecrasht en ruz...
Voorbereiding Reacties: 12 5-8-2011 19:20:23

Kim
Cadeautip 15 jarig huwelijk
Hallo,   Ik zou graag even jullie hulp inschakelen omdat jullie tijdens de voorbereidingen of bij trouwcadeau's misschien al wel toffe dingen zijn tegen gekomen :)   Binnen 'n dikke week zijn goede vrienden van ons 15 jaar getrouwd. We pro...
Ideeën Reacties: 1 5-8-2011 19:14:05

natasha
kostprijs beroepsfotograaf
hallo idereen,   ik begin zo stilletjes te twijfelen aan de fotograaf. ik kan een prof hebben voor 500 euro maar ben bang dat die meer gaat staan praten met het gekende volk op het feest dan fotograferen. Dan heb ik een fotograaf die van zijn...
Fotografie Reacties: 13 5-8-2011 17:51:01

nathalie
Paul Gheyle uit Lissewege
Bruidjes   Iemand recente ervaring met huwelijksreportage door Paul Gheyle?    Nathalie
Fotografie Reacties: 2 5-8-2011 17:22:50

nathalie
Vossenberg Hooglede: max 70 genodigden
Dag lieve meiden   In het voorjaar van 2012 zal ons burgerlijk huwelijk doorgaan met aansluitend ons feest. Wij opteren de kleine zaal in de Vossenberg aangezien wij ons feest intiem willen houden met max 70 personen.  Heeft iemand daar ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-8-2011 17:05:18

Daphne
hulp gevraagd
Hey mede-bruidjes... kunnen jullie mij helpen?   Kunnen jullie een foto van jullie kapsel tijdens je trouw doormailen naar daphne_mangnus@hotmail.com ? Ik heb morgen een afspraak bij de kapster en nog steeds heb ik geen idee :-s Ik heb lang...
Verzorging - Kapsel Reacties: 15 5-8-2011 16:46:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...