Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Hulp bij speech gezocht!
Hallo bruidjes,   met nog 9 dagen op de teller beginnen de zenuwen wel te gieren. Ik heb wel nog altijd geen speech... ik hoopte dat jullie misschien voorbeeldjes konden doorsturen naar vancauwenbergheroelens@telenet.be.   Dat zou een zeer ...
Voorbereiding Reacties: 2 10-8-2011 11:22:53

An
To bus or not to bus ... Part 2 :-)
Hier ben ik weer met mijn bus! Na jullie reacties hadden we dus besloten om toch voor de bus te gaan.  Gezellig, iedereen bij elkaar: familie, en vooral de vrienden.  Iedereen zou 's morgens verwacht worden op de parking van de feestzaal, z...
Voorbereiding Reacties: 9 10-8-2011 11:11:28

Maaike
Dagplanning - Reken ik goed?
Hoi iedereen,   Wij trouwen alleen voor de wet en gaan daardoor dus alles op 1 dag doen. Ik was net bezig met een voorlopige indeling; maar ik vind het best lastig om een tijdsbepaling te maken. Vooral omdat wij ook een busreis gaan maken van ...
Voorbereiding Reacties: 6 10-8-2011 10:58:24

Annelies
Aaaaaaaah nog 30 dagen !
Nu begint het echt af te korten... en begin meer en meer stress te krijgen... Er is ook nog een heleboel dat gedaan moet worden. Laatste bevestigingen moeten nog binnen komen. Dan kunnen we beginnen aan de tafelschikking. We hebben nog niet echt een...
Voorbereiding Reacties: 8 10-8-2011 10:50:51

Caro
Aantal liedjes kerkelijke viering?
Hallo bruidjes die voor de kerk trouwen ! Hoeveel liedjes hebben jullie? Zijn er onder jullie die kiezen voor twee 'intredeliedjes'? Eén voor de bruidegom en zijn moeder gevolgd door de suite en één voor de bruid en vader afzonderlijk?...
Ceremonie Reacties: 8 10-8-2011 10:26:20

Carmen
Zelf uitnodigingen maken
Het word hier toch stikkesaan tijd om aan de uitnodigingen te beginnen. Ik zou ze gaag zelf maken. Zouden diegene die dit ook gedaan hebben mij eens een fotootje kunnen mailen? Ik twijfel wanneer je ze zelf maakt ook zo mooi zijn?   familie-smit...
Uitnodigingen Reacties: 14 10-8-2011 10:20:22

Petra
Ceremoniewagens & Bruidswagen
Hey iedereen,   Wij zijn nog op zoek naar een bruidswagen! Maar in tegenstelling tot de meesten hier blijkbaar,zijn wij op zoek naar een moderne auto. We zijn niet echt zo voor klassiek wat auto's betreft,dus zijn we op zoek naar andere opties. ...
Ideeën Reacties: 6 10-8-2011 10:10:26

Petra
Something old,something new,something borrowed,something blue..
Hey hey iedereen :) Zijn er nog mensen die hier nog aan meedoen? Zo ja, Wat hebben jullie dan allemaal? Ik had gedacht de juwelen te lenen van mijn mama toen ze trouwde, En dan eventueel een blauwe kousenband, Maar voor de rest ben ik even inspirat...
Voorbereiding Reacties: 12 10-8-2011 10:04:40

Petra
Something old,something new,something borrowed,something blue..
Hey hey iedereen :)   Zijn er nog mensen die hier nog aan meedoen? Zo ja, Wat hebben jullie dan allemaal? Ik had gedacht de juwelen te lenen van mijn mama toen ze trouwde, En dan eventueel een blauwe kousenband, Maar voor de rest ben ik even ins...
Ceremonie Reacties: 1 10-8-2011 10:04:04

Petra
o2/o6/2o12
Zoals de titel al aangeeft,dit is de dag dat wij gaan trouwen.. :) Zijn er onder jullie nog koppels die deze datum hebben gekozen? Zo ja,hoever staan jullie al?   Groetjes,
Ceremonie Reacties: 8 10-8-2011 10:02:15

Petra
Huwelijksreis..
Hoi iedereen, Ik zit met een vraagje. Wij hebben als huwelijksreis 3 opties,en geeneen van ons beiden kan echt kiezen of uitsluiten. De opties zijn : Australië,China of Bali. We zien ze alle 3 zitten,maar uiteraard gaan we er maar eentje kieze...
Huwelijksreis Reacties: 7 10-8-2011 9:50:17

Petra
Huwelijksreis..
Hoi iedereen,   Ik zit met een vraagje. Wij hebben als huwelijksreis 3 opties,en geeneen van ons beiden kan echt kiezen of uitsluiten. De opties zijn : Australië,China of Bali. We zien ze alle 3 zitten,maar uiteraard gaan we er maar eentje ...
Huwelijksreis Reacties: 2 10-8-2011 9:49:40

laura
Muziek - Kerk - Zaal - openingsdans
Hey   Zit hier weer met een paar vraagjes;   Wie zou me op weg willen helpen met muziek! Ik heb hier nog niets vast ;-) en nu wordt het toch stilaan tijd ;-)!!   Welke muziek gebruiken jullie!!   (even bijzeggen dat ik ita...
Openingsdans Reacties: 7 10-8-2011 9:17:14

nathalie
kapster aan huis en sminkster
ik zoek een kapster aan huis rond gentbrugge en ook iemand da sminkt of waar ik da regens kan vinden in gentbrugge groeten nathalie
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-8-2011 0:39:23

nathalie
hebben ringen
we zijn vandaag na fdo geweest en we hebben onze trouwringen eindelijk gekozen nu nog een aantal weken wachten en we mogen er achter. daar straks ook telefoon gehad dat mijn trouwkleed in de pas hangt en dat ik eens moet gaan passen ben eindelijk bli...
Voorbereiding Reacties: 0 10-8-2011 0:18:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...