Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lies
trouwringen
Woehoeeeeee :-)  We zijn vanmiddag onze trouwringen gaan ophalen bij fede di oro en de in totaal dikke 300km was meer dan de moeite waard.  Het was dik in orde nu nog 2,5 week wachten totdat ik hem rond mijn vinger geschoven krijg :-)
Voorbereiding Reacties: 4 10-8-2011 20:01:47

Saskia
twijfels kapsel
hey bruidjes,   Gisteren proefkapsel gedaan en heb enorme twijfels. Toen ik buiten kwam was ik best tevreden maar toen ik nadien foto's zag vond ik het veel minder. Ik voel er mij nu niet zo goed meer bij maar weet niet wat ik ga doen. Ik durf...
Voorbereiding Reacties: 8 10-8-2011 19:39:49

Claudia
Hoe rode loper vastmaken?
Hoi allemaal,   We hadden juist onze rode loper is afgemeten op de oprit en hij ging al gelijk vliegen. Iemand tips over hoe we hem kunnen vastmaken?   Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 7 10-8-2011 18:00:54

tamara
live orkest
hallo iedereen.   wij zijn aan het twijfelen of we in de kerkdienst live muziek/ zang zouden nemen. ik ben er een voorstander van, maar mijn vriend twijfelt nog. wat zijn jullie ervaringen hiermee en kunnen jullie ons advies g...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 10-8-2011 17:59:27

bruidje
Nog 9 dagen!!!!
Dag lieve bruidjes! Nog 9 dagen.. Wie trouwt er nog op 20 augustus??? Wat zijn jullie nog aan het doen? Wat denken jullie van het weer...Sommige sites zeggen goed, andere wisselvallig.. Help paniek!!!   Dikke zoen! Een zenuwachtig bruidje
Voorbereiding Reacties: 6 10-8-2011 17:59:06

Heidi
Fotograaf Gingelom/Sint Truiden
Hallo,   ik ben op zoek naar een fotograaf regio Gingelom/Sint- Truiden. Dit mag ook een amateur zijn. Kennen jullie misschien iemand?   groetjes,
Fotografie Reacties: 8 10-8-2011 17:12:57

Severine
brrr .... maandag vrij-ge-zellig dagje tegemoet
Brrr... ik weet niet echt goed wat ik moet verwachten, of het zal meevallen of het erg zal worden. Zag hier regelmatig bruidjes hun angst passeren en maandag is het aan onze toer. Het enige wat ik weet, is dat ik om 13u30 moet klaar staan. Ben echt b...
Voorbereiding Reacties: 2 10-8-2011 17:08:09

Heidi
Zijn er nog bruidjes die trouwen op 04/05/2012?
Zijn er nog bruidjes die trouwen op 04/05/2012?
Voorbereiding Reacties: 16 10-8-2011 17:04:00

Kristien
DJ Marc Dooms of BNS events
Hallo iedereen,   We zijn op zoek naar een DJ en beide bovenstaande werden ons door de zaal aanbevolen. We hebben naar allebei een mailtje gestuurd, maar zouden toch ook graag feedback krijgen van mensen die hen al horen draaien hebben want we v...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 10-8-2011 16:53:30

sharon
nieuwkuis regio Eeklo - Maldegem - Gent - Brugge
Dag dames,   deze vraag is denk ik vooral gericht naar de bruidjes die hun dag al achter de rug hebben.   Ik had een wit kleed en dat ziet er nu mooi zwart uit. Ik had het dan ook graag laten reinigen maar heb geen idee waar.   Iemand...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-8-2011 16:31:33

Ann
Kapelhoeve Turnhout
De kogel is zo goed als door de kerk. Ons huwelijksfeest zal doorgaan in de Kapelhoeve in Turnhout. Wij hebben er een heel goed gesprek gehad met de kok. Wie heeft ervaring met de kapelhoeve? Zowel pos. als neg. Welk eten hadden jullie daar en wat wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-8-2011 16:21:22

miss
DJ gezocht regio Aalst
We zoeken een goede dj in de buurt van Aalst. Feest is op 24 september 2011. Wie heeft een goede tip voor ons?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 10-8-2011 16:05:23

Rebecca
Prijs professioneel fotoboek
Hallo hallo. Kunnen jullie mij een idee geven hoeveel ik moet budgetteren voor een mooi professioneel (lees: door een fotograaf gemaakt) fotoboek (50 blz)? Heel erg bedankt
Fotografie Reacties: 14 10-8-2011 15:50:14

Karo
Fotograaf gezocht -Regio Antwerpen
Hello Brides to be,   Ik ben nog op zoek naar een perfecte fotograaf, regio Antwerpen. Iemand ideetjes? Hou van foto's met diepe contrasten en liefst origineel!   Thx!   Groetjes, Karo
Locaties - Fotografie Reacties: 14 10-8-2011 15:46:30

Ann
Bedankingsgeschenk
Hallo,   Ik was op zoek naar een leuk geschenkje om aan alle genodigden te geven. Een bedankingskaartje ligt na enkele weken toch al snel in de kast en dan hebben ze er ook niets meer aan.   Voor de mensen die enkel naar de receptie kom...
Ideeën Reacties: 4 10-8-2011 15:39:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...