Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Bedankingen !
Hi,   Zoals velen ben ik op zoek naar originele bedankingen...Ik heb niet zo veel zin om een foto te geven omdat ik schrik heb dat de mensen deze ergens gaan leggen en dan eigenlijk vergeten zijn... Ik ben dus op zoek naar een leuk en zinvoll...
Ideeën Reacties: 39 12-8-2011 9:59:36

laura
Welke Cava? En hoeveel moet ik er voorzien?
Hey,   De titel zegt al heel veel ;-)!!   Welke cava nemen jullie?   En hoeveel flessen moet ik voorzien voor 250 mensen voor een receptie van max 1 uur!!     Groetjes Laura   ps: moet onder de 6 € per f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 12-8-2011 9:42:28

Sharon
Vrijgevige mensen
Hallo allemaal,   Ondertussen staat de teller op 7 dagen en 14 uren en 41 minuten!!! Zo spannend! Ondertussen hebben we al enkele cadeaus gekregen en we zijn kei hard geschrokken van hoeveel de mensen geven. Er werd al op onze rekening gestort...
Voorbereiding Reacties: 19 12-8-2011 9:19:41

natalie
leuke dj gezocht
Weet iemand nog een leuke dj voor ons trouwfeest? Ik heb er al verschillende gecontacteerd maar allemaal al bezet voor 12 mei 2012... Het feest gaat door in Lommel.   Groetjes   Natalie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 12-8-2011 9:19:29

Cindy
fotolocatie voor binnen in herentals, noorderwijk, olen, geel ...
Zoals de titel al zegt ben ik door het rare weer toch maar op zoek naar een binnenlocatie voor mooie foto's te trekken!! Iemand een idee??? In de buurt van Herentals, Noorderwijk, Olen, Geel, ...   Als iemand iets weet?! Groetjes, Cindy...
Fotografie Reacties: 1 12-8-2011 8:15:19

Stéphanie
Prachtig Trouwkleed Linea Raffaelli te koop (maat 38)
Beste bruidjes,   op de mooiste dag van mijn leven, had ik een prachtig kleed van Linea Raffaelli aan: Set 68 (collectie 2010). Ik wil nu iemand anders laten schitteren in dit super mooie kleed en stel het te koop aan halve prijs. Maat 38 - ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-8-2011 23:38:31

sharon
Art Cube Gent
Hallo,  Wij zijn helemaal zot van de Art Cube in Gent. Toen we in de zaal kwamen voelde we het onmiddellijk :) Zijn er mensen die hier getrouwd zijn, gaan trouwen, die tips of weetjes hebben... Alle hulp welkom. Zeker qua catering! Voor iederee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-8-2011 22:36:00

Lynn
Ceremoniemeester - Pierre Loncin
Zijn er hier nog bruidjes die ceremoniemeester Pierre Loncin geboekt hebben voor hun grote dag? Wij dachten er eerst geen te nemen omdat we trouwen voor de wet op een andere dag enkel onder ons 2 en voor de rest hebben we de maitre van de feestzaal ...
Voorbereiding Reacties: 2 11-8-2011 22:17:14

Esther
Indoor fotolocatie
Hey lieve collega trouwertjes!   Op onze grote dag gaan wij eten in Bokrijk en ook daar onze foto's maken (we werden een koppel op onze 2de date die plaats vond in Bokrijk )   Maar als het weer niet beter wordt en we met regen te maken ...
Ideeën Reacties: 3 11-8-2011 21:23:29

karen
De waterhoek
Hallo trouwertjes,   Klein vraagje. Wie heeft er zijn feest ook in de waterhoek in Geetbets?   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 11-8-2011 21:19:22

Elien
locatie gezocht voor onze trouwfoto's regio diksmuide-Kortemark
Dag trouwertjes,   Ik ben namelijk op zoek naar een paar ideetjes om onze trouw foto's te laten nemen. Wij wonen in regio Koekelare, Diksmuide-Kortemark. Iemand ideetjes?? En wat als het  regent??? Groetjes en alvast merci   Eli...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 11-8-2011 20:48:09

Elien
trouwbeloften en originele tekstjes!!!
Hey,   Ik zou graag mijn eigen trouwbelofte schrijven, maar hoe begin je hier aan!!??? Zouden jullie eens jullie trouwbeloften door mailen, zodat ik een ideetje heb, hoe ik hier aan begin. Het is niet de bedoeling dat ik dit over neem hoor!!...
Ceremonie Reacties: 11 11-8-2011 20:37:08

annalisa
kleed
eyy dames , even een vraag hoe hebben jullie jullie trouwkleed gevonden ik vind het onzettend moeiljk hebben jullie eerst winkels afgegaan en dan een afspraak gemaakt ? hoe hebben jullie het gedaan ? help
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 11-8-2011 20:35:35

kim
Honeymoon shop Rotterdam: check !
JAAAAA... eindelijk heb ik een afspraak (lees: ineens weekendje!) gemaakt voor de Honeymoon Shop! Kan ik eindelijk men droomkleedjes gaan passen van Maggie S. :-)   Nu, kleine vraag aan de bruidjes. Wij trouwen volgend jaar in juli. Is het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-8-2011 20:33:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...