Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
TE KOOP: witte loper
Dag bruidjes!   Wie is nog op zoek naar een witte loper? Wij kochten er eentje aan voor ons huwelijk op 2 juli 2011. (jaja, ondertussen héél gelukkig getrouwd!) De loper is 2m x 30m. De originele kostprijs was 220 euro. De loper is onb...
Ceremonie Reacties: 4 13-8-2011 12:38:00

Cindy
Polsbandjes - plaatsaanduiding
Hoihoi,   Wij geven de genodigden op ons avondfeest een polsbandje (thema festival), dat aangeeft waar ze moeten gaan zitten. Hoe doen jullie dit wanneer je een plaatsaanduiding meegeeft met de mensen? Laten jullie ze dat zelf nemen of geef je...
Ideeën Reacties: 5 13-8-2011 12:20:37

Celesta
Vrijgezelle
Hoi,   Straks komen ze me halen voor mijn vrijgezelle... Heb er helemaal zin in, alleen jammer dat het zo aan het regenen is, wnt ik vrees dat het buiten te doen zal zijn... Spannend spannend... Maar ik ben er zeker van dat mijn vriendinnen dat ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 11:53:30

Veronique
koets 't Neerhof Diksmuide
Hallo lieve mensen allemaal, heeft er iemand ervaring met een koets uit "'t Neerhof" Diksmuide?   Alvast bedankt !   Lieve groetjes
Locatie Reacties: 0 13-8-2011 11:32:17

Bruidje
Found THE dress!!
Lieve bruidjes en bruidegommetjes, Gisteren heb ik mijn JURK gevonden, hierbij even mijn verhaal… Gewapend met mijn moeder en twee zussen, trok ik gisteren naar Le Chapeau in Antwerpen! Als ik eerlijk ben sloeg de eerste indruk van de winkel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 22 13-8-2011 10:32:54

Charlotte
Op zoek naar een kapsel
Hallo   Kan er iemand mij vertellen waar ik leuke kapselideetjes kan vinden. Ik zou graag mijn haar laten opsteken, maar ik weet niet zo goed. Alle ideetjes zijn welkom!   Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 13-8-2011 10:29:45

jamie
vraagje ivm vervoer
hejj bruidjss..   bij ons vervoer nemen we 2 mercedessen 6 deurs waar er telkens 6 of 7 personen inkunnen, wij zelf gaan met de mercedes clk van mijn mémé,   nu bij het nemen van bruidskindjes plaats je die bij ons in de auto of ...
Ideeën Reacties: 3 13-8-2011 10:24:19

Caroline
hoe ziet/zag jullie bedankkaartje eruit
na lang tobben en twijfelen hebben we dan toch besloten om achteraf bedankkaartjes op te sturen. Nu plan ik wel graag, en wil zo al wat ideeen op doen zodat ik na onze trouw de foto's maar moet toevoegen en hupsa op de post. Ik ga het via het kruidv...
Fotografie Reacties: 3 13-8-2011 9:38:43

Eva
Verlvovingsshoot
Hey Bruidjes (en bruidegommen)   Gisteren was een prachtige dag. Mijn vriendin was eerst langs gekomen om mij helemaal mooi te maken zodat ik samen met mijn knappe vent op foto konden :).   Om 13u was onze fotograaf er (Lies gevonden via d...
Fotografie Reacties: 2 13-8-2011 9:21:52

Femke
Feestzaal Den Hof
Hallo   Onze zoektocht naar een feestzaal is volop bezig. Mijn vriend en ik zijn vinden feestzaal Den Hof wel geschikt voor ons feest. We zijn gisteren daar ook eens gaan eten en ook dat beviel ons. Heeft er al iemand ervaring met een feest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-8-2011 9:13:16

Caroline
dagplanning
hey   hoe ziet jullie dag eruit? Wij trouwen enkel voor de wet om 11.30, hoe lang moet ik rekenen voor make-up en kapsel (vrienden van mij komen dit aan huis doen). 's middags willen we broodjes eten bij de mama en 's middags foto's nemen. 's a...
Voorbereiding Reacties: 3 13-8-2011 9:05:18

lies
kader voor op de foto
Weet er iemand waar je zo'n grote fotokader/schilderijkader kan halen zodat de mensen ermee op de foto kunnen ?  Vind dit namelijk nergens...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2011 8:06:14

Caroline
fotolocatie slecht weer Sint-Niklaas
hey   Je wil het nooit , maar ja kan het zelf niet regelen, het weer. Kent er iemand leuke fotolocaties binnen in de buurt van Sint-Niklaas.   Alle ideeen welkom   groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 13-8-2011 8:05:09

francis en joeri
Yes Eindelijk in ondertrouw gegaan
hallo wilde even me blijdschap met jullie delen eindelijk licht onze datum vast bij de gemeten      
Voorbereiding Reacties: 0 13-8-2011 0:18:45

francis en joeri
Yes Eindelijk in ondertrouw gegaan
hallo wilde even me blijdschap met jullie delen eindelijk licht onze datum vast bij de gemeten      
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 0:18:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...