Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lotte
hoe zit het met de bruidjes voor 25/08
hallo bruidjes, zaterdag is het zover, momenteel nog drie dagen op de teller zo spannend benieuwd naar het weer, naar wat ze vinden van de kledij,... moeten niet meer zoveel doen: - naamkaartjes maken voor de eretafel - zakjes met snoep vullen voor ...
Voorbereiding Reacties: 1 21-8-2012 8:10:46

Sara
bloempjes
vanavond een van de laatste echte regeldingen regelen, de bloemist. Ik had hem al eens gebeld maar ben toen gevraagd om pas in augustus terug te komen( ik ben blijkbaar nogal een vroege in dingen regelen) Dus vanavond is het zover, we gaan kijken voo...
Bruidsboeket Reacties: 1 21-8-2012 8:03:07

Evy
Gezocht goede ceremoniemeester
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede ceremoniemeester, regio West-Vlaanderen. Wat is een normale prijs hiervan?  Ken daar echt geen prijzen van.
Ceremonie Reacties: 12 20-8-2012 23:31:14

vie
mooie trouwjurk
hallo, ik doe mijn trouwjurk weg het is een ivoren jurk bezet met parels aan buste maat 46/48 vetersluiting de jurk komt net onder de knie met petti coat met rode bloem je kan met bolero en eventueel rode schoenen maat 40 sieraden set ketti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-8-2012 22:43:51

Killah
kraakpand/ruïne in buurt van Waarschoot (Oost-Vlaanderen)
hoi collega bruidjes Ik ben op zoek naar een tof kraakpand/ruïne in de buurt van Waarschoot. Kan iemand mij helpen? Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 1 20-8-2012 22:12:32

Vicky
Zoektocht naar onze huwelijkskaars
Hallo mede-bruidjes, Waar hebben jullie jullie huwelijkskaars besteld? En vooral zijn jullie er tevreden van? Groetjes Vicky
Ceremonie Reacties: 15 20-8-2012 21:46:27

Debbie
Elsa coloured shoes
Hallo iedereen, Ik kwam terecht op de site van Elsa colouredshoes! Wat een aanbod en wat een mooie schoenen, maar ik vroeg me af of ik de prijs kan terugvinden? Die staat er nergens bij precies. Debbie
Kledij - Accessoires Reacties: 11 20-8-2012 20:55:40

Sara
huwelijksreis
jeej goed nieuws, na heel lang zagen bij mijn verloofde om zijn verlof vast te leggen op zijn werk hebben we nu eindelijk onze huwelijksreis naar bali vastgelegd. We gaan 2 nachten in ubud logeren en dan 6 nachten in nusa dua. K ben echt happy en we ...
Huwelijksreis Reacties: 14 20-8-2012 19:18:48

sarah
bericht
haalo, ik heb een berichtje staan in m'n inbox maar ik weet dus niet hoe ik er terug moet geraken.. iemand die het wel weet?
Ideeën Reacties: 3 20-8-2012 19:02:29

lore
Activiteit
Hallo, Ik ben op zoek naar iets leuks om tte doen op mijn huwelijksdag. Wij trouwen om 11u in het gemeentehuis en geven Savonds een receptie en een avondfeest. Ik ben opzoek naar iets om te doen tijdens de middag met de dichte familie. Iemand een ...
Ideeën Reacties: 5 20-8-2012 18:32:58

Katrien
I do sticker
Hallo iedereen, Indien jullie opzoek zijn naar I do stickers, ik heb er besteld via ebay! Veel goedkoper en snel geleverd, ik had ze woensdag besteld en vandaag al in de bus. Groetjes
Ideeën Reacties: 12 20-8-2012 17:53:51

Sanne
Waardebon Koonings
Hallo bruidjes, Onlangs heb ik op facebook de website van Koonings bruidsmode 'geliked' en dan krijg je een kousenband cadeau. Ik heb deze nu ontvangen en er was een waardebon van 150 euro bijgevoegd als je je trouwkleed bij hen koopt. Loont dit de m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 20-8-2012 16:55:14

Lynn
Dilemma aankleding ceremonie - weddingplanner?
Hello ladies Ik zit met een dilemma Wij  kiezen voor een vrijzinnige ceremonie in de tuin van onze feestzaak "Kasteel van Ruisbroek". De feestzaal staat enkel in voor het dekken van de feesttafels, al de rest moeten we zelf verzorgen of willen ...
Ceremonie Reacties: 2 20-8-2012 15:29:16

Jennifer
Eerste pasjes openingsdans zitten erop !
Hey toekomstige bruidjes en bruidegommen ! Even mijn vreugde met jullie delen :-) Zaterdag hebben we onze eerste dansles gehad bij goede vrienden van ons die al jaren salsa/rumba dansen. Aanvankelijk had ik wat schrik om die dans in te studeren om...
Openingsdans Reacties: 2 20-8-2012 15:18:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...