Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Natalie
Wie verkiest welk dessert?
Hallo iedereen, Wij hebben een klein dilemma...  Voor ons trouwfeest(fuif) mogen wij kiezen wat voor dessert wij willen.  Nu kunnen we kiezen tussen een "klassieke" ijsroombruidstaart of een dessertenkraampje met allerlei kleine potjes ge...
Voorbereiding Reacties: 20 18-8-2012 19:55:24

Kathleen
Bokrijk/Ten Eikenen
Dag medebruidjes, Wij dachten eraan om te trouwen in het kerkje van het openluchtmuseum van Bokrijk. Na nog eens zijn te gaan kijken, twijfel ik echter of dit doenbaar is. Het is zo klein dat ik zelfs niet weet waar je mensen kan plaatsen als je ze ...
Locaties - Viering Reacties: 10 18-8-2012 16:24:31

Tessa
DJ New line
Hoi iedereen, Heeft er iemand soms ervaring met DJ Newline uit Zele?? Weet er iemand een schittereden dj in de omgeving Dendermonde- Sint-Niklaas?? Mercikes Tessa
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 18-8-2012 15:45:30

Evy
Eindelijk nog eens tijd voor het forum... Ondertussen 1x op jurkjacht gegaan
Dag dames, Na een heel hectische periode zowel privé als op het werk kan ik eindelijk nog eens wat aandacht geven aan het forum. Op donderdag 9 augustus was het dan zover, met mijn mama en beste vriendin voor de 1e keer een bruidswinkel binnen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 18-8-2012 15:16:47

nonah
profiteroles gezocht!
zoals de titel doet vermoeden, ben ik op zoek naar profiteroles. liefst in het groot te koop, met slagroom (geen ijs) zonder chocolade. ik heb toch minimum 500 stuks nodig. weet iemand waar ik dit kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2012 14:59:14

Daisy
Locatie altaarnatieve viering regio Gent
Hallo, weet er iemand een mooie locatie om onze viering te houden regio Gent, waar we eventueel bij slecht weer ook binnen kunnen houden?
Locaties - Viering Reacties: 0 18-8-2012 14:19:19

Jolien
Twijfel, twijfel, twijfel...
Wie geeft er es z'n mening? Wij willen wel een echte tegelplakker als openingsdans & twijfelen tussen : - Hoeveel ik van je hou - Bart Peeters - Beautiful in white - Westlife Wat vinden jullie?
Openingsdans Reacties: 5 18-8-2012 12:29:42

Marisa
Suite kledij te koop!
Bekijk zeker volgende link voor een zeer mooi suite kleed! http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/avondjurken-feestkledij/suitekleed-129589444.html
Kledij - Suite Reacties: 0 18-8-2012 11:21:54

Sylvie
Getuigen
Hallo! Heeft er iemand een origineel idee om jullie getuigen te vragen?
Voorbereiding Reacties: 6 18-8-2012 11:06:24

Joke
Op zoek naar DJ waarbij de dansvloer altijd vol staat
Hoi, zoals het titeltje zegt zijn wij op zoek naar een DJ waarbij de dansvloer 'altijd' vol staat. Zijn er onder jullie die al naar een huwelijksfeest geweest zijn waarbij het echt goede muziek was zodat er altijd gedanst werd? Ons publiek zijn 30-j...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 18-8-2012 10:30:27

Kristien
Last minute hulp!
Hoi bruidjes! Ik heb binnen 4 uur mijn proefkapsel en heb nog niets echt naar mijn zin gevonden. Wie kan helpen met leuke websites met bruids-/mooie haarkapsels Dankjewel! Groetjes Kristien
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 18-8-2012 10:10:33

Ann
Enveloppendoos en gastenboek
Hallo hallo, Mijn zoektocht naar enveloppendoos en gastenboek is bijna afgerond! Ik wou geen traditionele dingen, wat maak ik het mezelf weer moeilijk! :p Als enveloppendoos heb ik een groot turquoise varken :-D, gemaakt op mijn werk door personen ...
Ideeën Reacties: 3 18-8-2012 9:46:19

Saskia
Help! Dringend Kanon voor trouw gezocht. Regio Aalst
Hallo Onze buren zouden graag schieten vrijdag de dag voor onze trouw. Maar nu geraken ze aan geen kanon. Wie kan ons helpen om dat te vinden. Al is het voor effe te gebruiken van iemand die je kent ofwel waar we ze kunnen huren. Zouden het echt t...
Voorbereiding Reacties: 2 18-8-2012 9:23:17

Valérie
Speech
Met nog 14 dagen te gaan, moet ik dringend aan onze speech beginnen. IEmand een voorbeeld voor mij. Want weet niet zo goed hoe er aan te beginnen. Bedankt. Valérie valeke_21@msn.com
Ideeën Reacties: 5 17-8-2012 22:37:10

mieke
binnen en buitenlocatie regio hoeselt, bilzen, genk...
vandaag hebben we onze fotograaf vastgelegd en nu begint al het nadenken over locaties. eerst had ik gedacht om in bokrijk te gaan, maar das een beetje cliché... alden biesen is ook geen optie, alweer om diezelfde reden. weet er iemand een gesc...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 17-8-2012 22:22:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...