Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
spray tanning resultaat
Hoi, ik heb vorige week een spray tanning laten doen en ik was supper tevreden met het resultaat (behalve binnenkant handen en onderkant voeten maar dat kan verholpen worden), maar de eerste dagen heb ik vooral zwarte kledij gedragen en eergisteren e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 15-8-2012 22:12:20

Machteld
Gezocht : Leuk retro/vintage trouwkleed
Verloofd! Eindelijk na 8 jaar samen, is het zover :-) Ik mag op zoek gaan naar mijn droomjurk :-). Ik ben helemaal weg van de retrostijl. Jurken met knielengte spreken me het meeste aan. Aangezien ik niet te groot ben en niet tenger gebouwd ben, den...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 15-8-2012 22:08:01

stefanie
super fotograaf en dj!!
Hoihoi :) Op 28 julie zijn we in het huwelijksbootje gestapt en hebben we een heerlijke dag achter de rug gehad. Bij deze wil ik toch wel eventjes de mensen van Studio Happy Music bedanken voor de toffe sfeer en muziek op het feest. Evenals Dries R...
Fotografie Reacties: 9 15-8-2012 21:50:52

Lies
Here we go....
Ok, here we go... morgenochtend ben ik mevrouw H...... :) Tenminste, voor de wet.... en zaterdag op naar de kerk en het grote feest.... Maar de laatste week is het niet van een leien dakje gegaan... Exact een week geleden, komt mijn vriend thuis...
Voorbereiding Reacties: 37 15-8-2012 21:47:30

Petra
leuk weertje, maar 1 nadeel :p
bah.. ik kleedde me net om, en mijn bandjes van topje staan mega in mijn huid gebruind, en ik draag een bustier, dat zal mooi worden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 15-8-2012 21:40:00

An
trouwen op vrijdag
Hallo, Zijn er hier nog koppels die trouwen op een vrijdag? Hoe verloopt jullie dag? Dank je
Voorbereiding Reacties: 8 15-8-2012 21:35:25

sandra
trouwfuif
Wij geven een trouwfuif met frietkraam ipv een grote feest, maar nu vraag ik mij af hoe dat in zijn werk gaat. Word er eerst een half uurtje receptie gegeven? Daarna openingsdans? Of staat de muziek al op als de eerste mensen aankomen en geen openin...
Voorbereiding Reacties: 15 15-8-2012 21:24:47

Petra
ik blijf twijfelen
Hallo, ik ben er echt nog niet uit of ik een stola ga nemen om mijn schouders te bedekken of niet, ik zou dit vooral doen om de tattoo te bedekken in de kerk, (je ziet een klein stukje boven mijn kleed uitkomen +-5cm)ikzelf vind dat niet erg maar er ...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 15-8-2012 21:04:52

Silke
Hoepel?
Ik moet normaal een hoepel onder mijn jurk dragen. En in de winkel lieten ze mij die vrij hoog dragen boven mijn navel echt in de taille. Kan dit ook gewoon op de heupen? Zoals een broek? En hoe praktisch is een hoepel? Het is geen superwijde maar z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-8-2012 20:42:08

Machteld
Trouwlocatie regio Ternat
Hey iedereen!! Vorige week heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd!! We zijn volop aan het zoeken voor een leuke trouwlocatie. Graag in een groene omgeving en het liefst de mogelijkheid om een BBQ te houden. Weet er iemand een leuke locatie zijn ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-8-2012 20:14:55

Marieke
Absurd en onbeleefd
Hey bruidjes Blijkbaar heeft iedereen ze zeker. Bij ons niet verwacht maar dan toch. Eén van mijn vriendinnen die nu en gisteren dus 2 dagen voor ons feest belt onomwonden zonder zich te excuseren. Of wij hen al hebben doorgegeven voor de zaal?...
Voorbereiding Reacties: 8 15-8-2012 19:57:20

Rebecca
live muziek huwelijksmis
Hallo Wij zijn op zoek naar band/muziekanten/zanger(es) die onze mis wilt opfleuren. We hebben momenteel zowel een klassiek als moderne nummers. Rebecca
Muziek - Live Reacties: 12 15-8-2012 19:42:21

Alessia
Hoe maak je een corsage?
Hoi allemaal, met die heerlijke geur op de achtergrond van het vlees op de barbecue blijf ok toch nog denken aan een aantal details. Zo gaan we zelf de bloemen maken alsook de corsage van mijn vriend. Het wordt een roosje met een groen blaadje en no...
Ideeën Reacties: 6 15-8-2012 18:19:13

Jessica
1ste pas van trouwjurk en twijfels
Hallo iedereen, Gisteren had ik mijn eerste pas van trouwjurk. Mijn mama was ook mee voor haar suitekledij. Het is al aan de late kant, maar had dit speciaal gevraagd om nog te kunnen afvallen. Lang heb ik er naar uit gekeken, maar toen ik de jurk a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-8-2012 18:09:00

Saskia
schieten voor bruiloft
hey ik heb een vraagje. Wij zouden met onze buren graag schieten voor de deur. Maar vroeger verkochten ze dat schietpoeder bij apothekers, maar nu niet meer. Waar geraak je er nu nog aan? regio Aalst en mag iets verder zijn natuurlijk mercikes
Voorbereiding Reacties: 7 15-8-2012 16:52:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...