Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Petra
voorbereidingen pff
ff mijn hart luchten,Nog 25 dagen! en ik moet nog vanalles doen, openingsdans zoeken, misboekje (teksten heb ik al) moet ze nog maken, menu's maken, ... kleine dingen allemaal, maar ze moeten wel gebeuren! mijn ventje wil dus gwn met niets helpen, en...
Voorbereiding Reacties: 10 13-8-2012 19:05:58

sofie
verslagje van onze dag 28/7/'12
zoals de titel al doet vermoeden hier een verslagje van onze bijna-perfecte dag... op vrijdagavond hebben we nog tot 1u 1.30 doorgewerkt om alles klaar te krijgen: huisje mooi versierd, tent in de tuin gezet, auto aan de zaal gaan placeren, kleren ...
Ideeën Reacties: 3 13-8-2012 17:37:29

evi
koets in beveren-waas
Hallo, Wij trouwen op 10 augustus 2013 en zijn op zoek naar een koets en ceremoniemeester.  Wie kan ons helpen? Evi
Voorbereiding Reacties: 1 13-8-2012 16:41:14

Kevin
Huwelijkstaart-Regio Limburg
Hoi allemaal! Wij waren oorspronkelijk niet van plan om een huwelijkstaart te nemen omdat wij een uitgebreid dessertbuffet hebben, maar onder lichte sociale druk gaan we dan toch een huwelijkstaart nemen. Kennen jullie goede (betaalbare) bakkers di...
Voorbereiding Reacties: 3 13-8-2012 16:39:17

Lisa
Trouw stadhuis Oostende
Hallo iedereen, Wij trouwen op het stadhuis van Oostende maar nu vroeg ik mij af hoe het er eigenlijk aan toe gaat?Hoelang duurt hetn kan je eigen muziek meebrengen en hoeveel? Groetjes!
Ceremonie Reacties: 1 13-8-2012 16:09:10

dimi
begint te korten
hey iedereen nog heel even en dan gaan wij trouwen. 1-9-12 te stabroek. het bruidje is al volledig in orde met alles maar ik daarentegen ;) nog geen ring,bruidsboeket nog te bestellen, men broek dat te kort is. verder is het grootste deel al geregel...
Voorbereiding Reacties: 1 13-8-2012 15:46:55

rob
hoe een persoonlijke viering aanpakken??
wij willen niet voor de kerk trouwen maar zouden wel graag een persoonlijke viering hebben. hoe moeten we dit aanpakken???? groeten
Ideeën Reacties: 6 13-8-2012 15:38:53

Fairytale
Kostuum bruidegom
Hallo bruidjes en bruidegommen ;), Begin volgend jaar gaan we op zoek naar het kostuum van mijn verloofde.  Hij wilt er max. 700€ aan geven, uiteraard moet het wel iets feestelijker zijn, met gilet enzo... maar nadien ook nog draagbaar vo...
Kledij - Suite Reacties: 10 13-8-2012 15:20:06

Alessia
Flowers Flowers Flowers @ Thomas, Hasselt!
Hoi allemaal, met nog 24 daagjes te gaan :D werd het wel eens tijd om voor de bloemen te gaan kijken. Een vriendin van mijn mama kan heel mooie bloemstukken maken en heeft ons gisteren na mijn werk meegenomen naar Thomas in Hasselt. Een prachtige win...
Bruidsboeket Reacties: 3 13-8-2012 15:10:01

Sara
Kledij bruidegom West-Vlaanderen
Hey, Kennen jullie toffe adresjes voor de kledij van de bruidegom (kostuum) in West-Vlaanderen, liefst in de buurt van Brugge? En waar kunnen we kostuums huren voor de suite? We zitten nogal met wat lengteverschillen tussen de heren en indien m...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 13-8-2012 15:02:20

An
mooie fotolocaties regio: Opglabbeek, Genk, As, Diepenbeek of Bilzen
hey hey Wij zijn héééél dringend opzoek naar een buiten locatie voor onze foto's.We hadden een binnenlocatie (c-mine) maar met 30 graden zaterdag gaat dit puffen worden..Dus we zoeken mooie plekjes in Opglabbeek, Genk, As, Di...
Locaties - Fotografie Reacties: 14 13-8-2012 14:54:25

Ina
Gemeentehuis
Hey allemaal, hoeveel op voorhand moet ge kerk & gemeentehuis vastleggen? Hm ik heb nu al stresssssssssssss, wat gaat dat dan wel niet zijn ... xx
Voorbereiding Reacties: 10 13-8-2012 14:03:09

sarah
Supervrijgezellen!
Zoals de titel al zegt...ik heb mij dus rot geamuseerd! Om 11u30 kwam mijn mama en zus mij halen...onderweg naar de andere zus moest ik al 3 liedjes van k3 uit mijn hoofd leren! GeluKkig ben ik kinderverpleegster en ken ik hun repertoire al behoorli...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2012 14:01:54

anni
geslaagde wimperextensions
omdat ik nogal rap huil bij romantische gelegenheden, heb ik ook wimperextensions laten zetten met met echte zijde wimpers (geen trosjes) en ik moet zeggen, het resultaat was super. Ik had perfecte ogen.  Op mijn dag heb ik wel wat moeten huilen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 13-8-2012 13:58:15

Julie
huwelijksreis
goeiemiddag bruidjes Keuzes maken , beslissingen nemen. Wij willen heel graag naar mexico riu tequilla. hier in Belgie nog geen prijzen beschikbaar maar de iberostars van thomas cook hebben voor paasvakantie een prijskaartje van 2800 per per soon v...
Huwelijksreis Reacties: 4 13-8-2012 13:36:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...