Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
Organistorisch vraagje
Hallo iedereen! Heb jullie mening nodig, wil eens weten hoe jullie dit zouden doen of reeds gedaan hebben! We zijn met een suite van +/- 20 à 25 personen: beide ouders, broers/zussen, getuigen, grootouders, bruidsmeisjes. Wat is zo de gewoonte...
Voorbereiding Reacties: 11 14-8-2012 10:13:18

kelly
regio brugge
hoi zijn er nog bruidjes omgeving brugge? en wie heeft zin om ideetjes en winkels uit te wisselen? mvg kelly
Voorbereiding Reacties: 24 14-8-2012 10:09:18

Vicky
pas bruidsjurk from hell en gelukkig een hemelse vrijgezellen ... op 1 dag!
Zaterdagmorgen was het dan zover, mijn jurk gaan passen. het was erop of eronder! diegenen die al een beetje volgden: mijn bruidsjurk was te klein. al van dag 1. ze hadden nochtans een grotere maat besteld dan het pasmodel, maar toch... TE KLEIN. nu,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 14-8-2012 10:05:32

Lies
Traiteur Taverlani?
Goeiemorgen, Iemand (recente) ervaringen met traiteur Taverlani uit Hertsberge? We zijn er onlangs langs geweest en zullen waarschijnlijk wel voor hen kiezen, maar gezien we nog nooit een feest meegemaakt hebben met hen als traiteur, had ik graag ee...
Voorbereiding Reacties: 5 14-8-2012 9:32:12

Kathleen
hoelang 'huren' jullie een fotograaf ?
Hy allemaal, zoals topic zegt: hoelang 'huren' jullie jullie fotograaf?Ik zie altijd verschillende pakketjes bij vele fotografen... Ik zou erg graag van s'morgens vroeg bij de voorbereidingen tot een deftig uur in de avond.Ik was altijd zeker dat ik ...
Fotografie Reacties: 22 14-8-2012 9:27:22

Sandra
De laatste To Do'tjes!
Hallo allemaal, Nog 23 dagen...tik tak...tik tak...de tijd vliegt vooruit! Na deze week nog 2 weekjes werken (wel heel drukke weken) dus ik ga blij zijn als ik mijn bureau op 31-08 mag dag zeggen tot 3 oktober ! Intussen nog een aantal vinkjes kunn...
Voorbereiding Reacties: 13 14-8-2012 8:51:29

Sara
glunder
dit gaat zoo stom klinken, maar wij zijn volop onze uitnodigingen aan het uitdelen en ik keek gisteren in onze speciale mailbox en er zaten al 2( x2) bevestigingen in. Nu moet ik de hele tijd glunderen en kijken naar de mailbox :-D
Uitnodigingen Reacties: 6 14-8-2012 7:25:45

Lieselot
Waaiberg
Hallo! Mijn vriend en ik waren reeds een keer gaan kijken in de Waaiberg in Leuven en vandaag zijn we onze datum gaan vast leggen en is de zaal dus gereserveerd voor ons feest. Eerst maakten het voor mijn ouders niet uit welke zaal we ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 13-8-2012 22:04:27

Melissa
11/08/2012 Onze grote dag! :)
Hey lieve bruidjes in spé! Ik ben jullie niet vergeten hoor , we zijn eindelijk een beetje bekomen van ons dagje dus het wordt tijd voor een verslagje! Ik ga mijn best doen om het niet te langdradig te maken..maar jullie kennen mij al een beetj...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 29 13-8-2012 22:02:33

Petra
schouders bloot
Ik heb al gehoord van sommigen; blote schouders in een kerk beter niet doen.. Ik ging eig enkel mijn sluier dragen, iemand had gezegd dat ik het beter eerst aan de pastoor kon vragen of mijn schouders wel bloot mogen zijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-8-2012 21:44:26

Petra
gelovig?
Hallo bruidjes, Wij trouwen in de kerk, voor mijn vriend vooral omdat hij vind dat dat mooi is en bij het huwelijk hoort, voor mij betekent het meer, ik ben wel gelovig, niet dat ik elke zondag in de kerk zit , maar toch.. Ik vind het belangrij...
Religie Reacties: 5 13-8-2012 21:30:32

anke
Prijs Daemshof
Hallo, Ik zou graag eens de prijs weten van de feestzaal Daemshof te Noorderwijk, ben er al eens naar een trouw geweest en zou graag daar ook mijn eigen trouwfeest doen.  Ik heb ergens gelezen ong. 80a 90 euro pp. Moet je dan ook nog de zaal be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-8-2012 20:53:26

sofie
huwelijksreis + foto's
hier een verslagje van onze geweldige huwelijksreis! wij zijn maandagmiddag na onze touw (die daterdag was) al vertrokken op huwelijksreis. We hadden een autovakantie naar Toscane geboekt gezien we een kindje hebben van 11 maanden dat uiteraard ook ...
Huwelijksreis Reacties: 4 13-8-2012 20:51:49

Jill
Hier even een verslagje van onze fantastische dag!
Hey bruidjes in spé,  Wij hebben en supermooie dag achter de rug!  Alles liep perfect! Bij deze wil ik dan ook even mijn hoepel verkopen... Mt S-M heb deze uiteraard maar 1dagje aangehad en heb hem 95€ betaald bij Jagré I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-8-2012 20:14:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...