Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
totaly ready <3
Gisteren heb ik de laatste pas van mijn trouwkleed gehad.Nu ik het zo aanhad en helemaal af was zijn de kriebeltjes toch begonnen...volgende week zaterdag mag ik het eindelijk aandoen,jippie!!Tot nu toe had ik niks last van zenuwen/kriebels maar nu k...
Voorbereiding Reacties: 1 17-8-2012 13:29:06

tessie
glazen muiltjes
zoals de titel dus al zegt, zoek ik glazen muiltjes nu weet ik wel dat MarcJacobs en Louboutin ze maken, maar laat dit nu net niet in mijn prijsklasse zitten ;) dus vroeg ik mij af of iemand een goed alternatief kent? grtje
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-8-2012 13:18:29

Kelly
Vraagje voor de fotografen onder ons (of mensen die er iets van afweten)
Hey, waar kan ik een professioneel digitaal album laten ontwikkelen. Meestal maak ik mijn vakantiealbums bij site's zoals spector (smarthfoto). Maar voor ons trouwalbum mag het iets meer zijn. Ik heb alleen geen idee waar te laten afdrukken. Groet...
Fotografie Reacties: 8 17-8-2012 12:54:34

Femke
Vrijgezellen!
Hallo Morgen hebben we onze vrijgezellendag. Ik weet enkel dat ze om 11u me komen ophalen :-) Bij Bram zit het iets anders...sinds eergsiteren heb ik vernomen dat ze hem vanavond na zijn werk al komen halen en sinds gisteren weet ik dat hij zondagm...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2012 12:50:11

Shana
Ceremoniemeester Loncin?
Beste bruidjes, Wie heeft er ervaring met Ceremoniemeester Loncin? Is dit een goede ceremoniemeester? Zou hem graag boeken, maar heb er geen idee van wat voor iemand dit is. Hiermee bedoel ik: Geen stijve bedoeling op mijn trouwdag.... Heeft er i...
Ceremonie Reacties: 8 17-8-2012 12:12:59

Stephanie
Wie vragen op de receptie
Wij zijn van plan eerst een receptie te geven voor de mensen die we niet zo vaak zien (verre neven, vrienden van ouders,...) Maar is het de bedoeling dat je de mensen die naar het eten mogen komen, ook vraagt voor de receptie?
Voorbereiding Reacties: 6 17-8-2012 11:34:11

Eva
Ceremoniemeester of niet?
Hallo iedereen Mijn familie is overtuigd voor een ceremoniemeester te nemen. Zelf zijn wij niet zo'n voorstander omdat het soms dan te serieus overkomt.. De argumenten die ik tot nu toe gehad heb van het nut van een ceremoniemeester waren niet overt...
Ceremonie Reacties: 8 17-8-2012 11:32:39

Finley
Ceremoniemeester
Hallo iedereen, Ik vroeg mij af als iemand mij kan helpen met een ceremoniemeester. Wij zoeken er één voor enkel tijdens het kerkelijk huwelijk. De start van die huwelijk is om 14u in Gent. Kan iemand mij iemand aanbevelen? Groetjes en b...
Ceremonie Reacties: 3 17-8-2012 9:33:46

shalane
Super ervaring in de honeymoonshop
Voor iedereen die twijfelt om naar Rotterdam te rijden voor de honeymoonshop... gewoon doen. Heb er een leuke namiddag beleefd met mijn mama en mijn twee zussen. Ik heb verschillende jurken aangehad en allemaal vond ik ze mooi maar had bij é&#...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-8-2012 9:20:21

Jessica
Zucht... bestelde taarttopper is kapot toegekomen
Ik ben het echt allemaal beu aan het worden hé. Op 18 juli bestelde ik een taarttopper en kousenband via light in the box. We kiezen voor de super saver verzending, maar hadden nog tijd om er langer op te wachten. Gisteren zag ik eindelijk een p...
Voorbereiding Reacties: 8 17-8-2012 7:59:50

Dorien
trouwringen
heeft iemand van jullie locaties om mooie trouwringen te kopen in de buurt van Herentals-Geel-Westerlo-...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 17-8-2012 7:26:50

Nathalie
JOEPIE vandaag is het zover!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo, na lange en soms moeilijke voorbereidingen is het eindelijk zover.Bij deze wil ik iedereen van het forum bedanken voor al de tips en raad die ik kreeg. MERCI En nu vlug in de douche en dan naar de kapster en dan .... Tot later
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 17-8-2012 7:00:16

Nikita
17 augustus!
Succes en alvast proficiat aan de mede 17 augustus bruidjes! Het wordt voor ons een prachtige dag vandaag! En euh.. Nie te veel stressen he! ;)
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 17-8-2012 6:04:33

Petra
hoe draag je de sluier?
Hallo, binnenkort naar de kapper!! ik vroeg me af, mijn kapsel.. ik wil dat je er een stukje toch van ziet, ik had gedacht de sluier meer op mijn kruin te steken, niet te hoog dus, het is ook een dubbele sluier eig, ik ging hem eerst gebruiken voor ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 16-8-2012 21:59:34

Frederik en Mieke
Keuze feestzaal
Dag lezers, Nog één feestzaal te bezoeken. Volgende week zullen we definitief moeten beslissen welke feestzaal we kiezen. We twijfelen nog tussen volgende feestzalen: - Ten Dauwe in Aalter - Kasteel van Moerkerke - Huyze de Baere in Ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 16-8-2012 21:50:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...