Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Carla
Gedicht wensboom
Goedemorgen iedereen! Onlangs heb ik hier ergens een gedicht gelezen dat bij een wensboom geplaatst wordt om de bedoeling van de wensboom zo duidelijk te maken. Kan iemand mij helpen dit gedicht terug te vinden? :( Dank je wel!
Ideeën Reacties: 5 20-8-2012 8:16:55

Evy
Fotograaf gezocht
Hallo, Kent er iemand een goede fotograaf regio West-Vlaanderen? 
Fotografie Reacties: 16 20-8-2012 7:02:55

Sofie
DJleBart?
Hallo allemaal!! Wie had DJleBart op zijn/haar trouwfeest of is hem tegengekomen op een trouwfeest van familie/vrienden? En wat zijn jullie meningen hierover? Zowel positief als negatief natuurlijk!! Al lees ik veel positieve commentaren waardoor h...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 20-8-2012 1:01:39

An
Lang verslagje van onze Warme Wedding-day
Normal 0 false false false EN-GB JA X-NONE ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 20-8-2012 1:00:55

Jessica
Sweet Table
Hey Bruiden & Bruidegommen in spé In mijn geval niet helemaal huwelijksgerelateerd, maar is misschien ook een leuk idee voor jullie!Vandaag heb ik mijn babyborrel gehad, en na wat zoeken, gespeel met de datum en heel wat gedonder bij feestza...
Ideeën Reacties: 3 20-8-2012 0:10:31

gunther
gastenboek
Ter inleiding heb ik een heel mooie tekst maar heb al gehoord  dat er mensen zijn die ook verschillende vragen zetten in hun gastenboek . Nu is men vraag wat voor vragen dat zijn en worden deze dan werkelijk ook beantwoord door de genodigden. Ho...
Ideeën Reacties: 2 19-8-2012 22:02:06

Deborah
Huwelijksreis
Hallooo, Wij zijn al eens aan het uitkijken waar we zouden willen gaan op huwelijksreis. We hadden steeds in gedachten om een weekje safari te doen in Kenia met daarop dan gevolgd een weekje rust in Zanzibar. Heeft iemand van jullie hier ervaring me...
Huwelijksreis Reacties: 6 19-8-2012 21:43:22

Bianca
Eerste pas
Ik had donderdag mijn eerste pas.. Ben sinds donderdag ook terug beginnen te werken, dus 's morgens eerst proef make-up laten doen. Was echt perfect. Na mijn werk door om mijn jurk te passen. Ik had nachtmerries dat ik niet meer in jurk zou passen en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-8-2012 21:40:40

Fien
Taken getuigen
Wat zijn zoal de taken die aan de getuigen gegeven worden? Mijn verloofde heeft één getuige, ik heb er twee.
Ideeën Reacties: 8 19-8-2012 20:17:44

Thibaut
Gezocht: muzikant(en) voor huwelijk in stadhuis Brugge (6-10-2012)
Hallo, Voor onze trouwceremonie in het stadhuis van Brugge had mijn aanstaande graag een intro gemaakt op muziek. In gedachten hadden we de klassieke introductie (Wagner) of Claire de la Lune of dergelijke, die we via de geluidsinstallatie daar zo...
Muziek - Live Reacties: 2 19-8-2012 19:01:46

Thibaut
Introliedje stadhuis Brugge
Hallo, Voor onze trouwceremonie in het stadhuis van Brugge had mijn aanstaande graag een intro gemaakt op muziek. In gedachten hadden we de klassieke introductie (Wagner) of Claire de la Lune of dergelijke, die we via de geluidsinstallatie daar zoud...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 19-8-2012 18:58:39

Ellen
pijnlijke momenten
De beslissing is dus gevallen, ons kerkelijk huwelijk wordt omwille van financiele omstandigheden uitgesteld en waarschijnlijk afgelast. We zijn ook net verhuist en kben net de doos met al mijn folders, magazines, etc aan het uitruimen, allemaal voo...
Voorbereiding Reacties: 10 19-8-2012 18:03:26

Katia
Hoe begin ik aan een brief voor de burgemeester???
Hallo iedereen, Volgend jaar trouwen mijn partner en ik, en we hadden graag burgerlijk willen trouwen op onze 10de verjaardag dat helaas op een woensdag valt. Wonende in Diegem, heb ik op de website van de gemeente gevonden dat wij best zo snel mo...
Voorbereiding Reacties: 8 19-8-2012 16:55:34

Mathias
De Grote Stove groot genoeg???
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en ben al volop aan het lezen over onze mogelijke trouwlocatie. Wij zouden willen trouwen in de Grote Stove te Zuienkerke. Op verschillende reacties wordt er geschreven dat de zaal nogal aan de kleine kant is. Wij zou...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-8-2012 15:42:28

tanja
Jurk en Ringen
Nou in onze vakantie in Polen hebben we jurken shoppen geplakt en kijken voor ringen! Nu hebben we een super super super mooie jurk gevonden!! En daar ben ik wel zo blij mee! Hij is echt super mooi echt ik denk dat ik verliefd ben! We zijn voor de r...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-8-2012 15:31:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...