Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirke
Inspiratie nodig
Hallo Iedereen Zouden er mensen zijn die mij hun mis/viering boekje willen doorsturen. Ik heb moeite om er aan te begingen dus hoop ik met een paar voorbeelden dat ik inspiratie krijg. Al bedank Nirvana@binnenvaartonline.be
Ceremonie Reacties: 9 20-8-2012 15:12:32

jamina
Eindelijk stress??
Hoi bruidjes en gommetjes Hier beginnen precies de eerste echte stress tekenen :-) met nog 10 dagen te gaan, hebben we geen openingsdans meer :-( Men nicht komt zingen op onze viering, en ik zou het super vinden moest ze onze openingsdans ook doen, ...
Openingsdans Reacties: 13 20-8-2012 14:26:26

Joeri
Geslaagde trouwdag
Hey iedereen, Ondertussen zie ik hier dat we al 23dagen getrouwd zijn. Wat gaat de tijd toch snel zeg. Ik zal dan toch maar een verslagje over mijn dag schrijven :-) De dag voor onze trouw zijn we nog naar de zaal geweest om wat dingen nog te gaan a...
Voorbereiding Reacties: 18 20-8-2012 14:10:28

Valérie
GEZOCHT TEGEN 1/9/2012
Hey, Is er iemand die het volgende wilt doorverkopen of lenen? - WItte en roze tulle - versiering huis - Paraplu wit en zwart hartvormig - gouden omlijsting voor foto's genodigde - mandje bruidsmeisje - roze  blaadjes - ... Heb je iets over v...
Ideeën Reacties: 5 20-8-2012 13:34:00

Anneleen
Checklist ...
Hi weddingpeople, wij hebben nog 2 jaar te gaan en de grootste zaken liggen vast: -feestzaal -fotograaf -vervoer - datum Ook nog een groot to do lijstje: - ringen - kledij - bruidskindjes - getuigen - bloemen ... Maar weet er iemand OF heeft er i...
Voorbereiding Reacties: 2 20-8-2012 13:07:28

stefanie
Avondfeest Taste Catering
Hallo allemaal! Wij trouwen op 12/12/12 en houden ons feest op zaterdag 15/12 in de Den Lavaar in Zolder (in de Badzaal). Nu twijfelen we over welk foodconcept te nemen. We willen in elk geval een walking dinner, en geen menu aan tafel. Heeft iemand ...
Locatie Reacties: 10 20-8-2012 12:29:53

Ilse
OMG - Feestzaalcrisis
Hallo  medebruidjes en gommetjes! Heeft er nog iemand een feestzaal van Bart Claes geboekt voor de trouw? Wij trouwen op 13.10.2012 in de Barrier in Houthalen. Nadat we de zaal hadden vastgelegd en ons voorschot hadden betaald, kwamen we te we...
Locaties - Feestzaal Reacties: 42 20-8-2012 12:21:02

Bianca
Foto zonder merk/reclame op de achterkant
Weet er iemand waar je foto's kan laten afdrukken zonder reclame op de achterkant. Meestal staat het merk er in lichte druk op. Ik zou als bedankkaartje gewoon een foto willen afdrukken en dan op de achterkant er zelf persoonlijk bedankboodschap...
Fotografie Reacties: 4 20-8-2012 11:51:50

fien
kalligrafie
Hallo, kan er iemand mooi kalligrafie schrijven of ken  je zo iemand? (regio limburg, vlaams-brabant) groetjes,
Voorbereiding Reacties: 1 20-8-2012 11:28:55

fien
gastenboek
Hallo, weten jullie waar ik een mooi gastenboek kan vinden? alvast bedankt! groetjes,
Voorbereiding Reacties: 4 20-8-2012 11:28:04

Stephanie
Trouw gemeentehuis, prijs?
2 vraagjes: -Als je trouw voor het gemeentehuis, moet dat dan het gemeentehuis zijn van de gemeente waar je woont? -Hoeveel kost een trouw voor het gemeentehuis (wij trouwen op een vrijdag)
Ceremonie Reacties: 29 20-8-2012 10:55:15

Inge
ervaring met tapascatering.be?
Beste trouwers en andere enthousiastelingen Heeft er iemand van jullie ervaring met tapascatering.be? Ik vind het er allemaal wel oké uitzien, maar ik zou graag mensen hebben die al met deze catering gewerkt hebben. Erg bedankt voor jullie antwo...
Ideeën Reacties: 0 20-8-2012 9:58:01

Lynn
Nog 200 dagen te gaan en er zijn vorderingen!
Er beginnen toch al enkele zaken vorm te krijgen :) Zaterdag zijn we bij Yves Vanschoenwinkel in Hasselt gaan kijken voor ringen, tot onze verbazing waren die vrijwel snel gekozen! Mijn ventje had er vrijwel snel ene gekozen, ik twijfelde tussen 3 e...
Voorbereiding Reacties: 4 20-8-2012 9:55:40

Stephanie
Twijfels
Zoals jullie het in het onderwerp kunnen lezen, ik heb twijfels!!! Ik zie mijn vriend graag, doodgraag, maar weet niet zeker of het wel DE man is :s :s Zijn er nog bruidjes in spé die soms met deze gevoelens kampen? Weet echt niet meer wat ik mo...
Voorbereiding Reacties: 9 20-8-2012 9:00:54

Sandra
Humpie Dump is een aanrader!!
Goeiemorgen allemaal, Dit weekend het tropische weer getrotseerd en over en weer naar Spijkenisse gereden, bezoekje aan Humpie Dump! http://www.humpiedump.nl/ Echt wel een aanrader om de allerkleinsten in een mooi kleedje of pak te steken!! Mijn kle...
Kledij - Suite Reacties: 10 20-8-2012 8:18:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...