Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
foto's van onze mooiste dag
hoi hoi de titel zegt het al. hier al enkele voorproevertjes van onze mooiste dag! de foto's van de fotograaf zijn er nog niet, maar dit zijn foto's van vrienden en familie! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4563908814933.191643.1208001030&a...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 22-8-2012 10:14:34

jamina
Wie had hans Wittockx als DJ??
Wie had hans Wittockx als DJ??  of wie is er al naar een feest geweest met hem als dj... Laatste dagen en begin bang te worden dat er niemand gaat dansen ... Hij speelt regelmatig bij gasthof ter venne...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 22-8-2012 9:59:58

Annelies
Silverspoon
Hallo, Heeft er iemand al ervaring met catering Silverspoon? Wij denken er sterk aan hen te nemen, maar kennen hen totaal niet. Hoop dus op jullie reacties (positief én negatief)! Bedankt!
Locatie Reacties: 14 22-8-2012 9:58:17

Jolien
Is dit veel geld voor de uitnodigingen of niet?
Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen via card dreams & nu kijken we om ze via de site ook te bestellen... Voor 114 uitnodigingen komt dit neer op 270 euro, heeft iemand hiervan verstand om te weten of dit veel of weinig is? Reeds vele si...
Uitnodigingen Reacties: 13 22-8-2012 9:49:41

Raïssa
Even jullie professionele mening nodig ;-)
Goeiemorgen dames, Ik ben hier serieus aan het twijfelen: Onze dagindeling ziet er als volgt uit: 17u trouw stadhuis 18u-19u30: receptie 19u30/20u-21u30: eten met dichte familie 21u30: start avondfeest met dessert Vinden jullie 21u30 te laat of he...
Voorbereiding Reacties: 11 22-8-2012 8:21:21

emilie
majeur in roosdaal
Hello Iemand ervaring met de zaal Majeur in roosdaal? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-8-2012 8:10:00

Nathalie
Zelf avondfeest organiseren
Hey iedereen, Op 18/05/2013 is het onze grote dag en zijn dan ook volop bezig om een scenario uit te werken.  We willen het vrij budgetvriendelijk houden, maar waar we vooral zelf heel veel plezier aan willen beleven. Ons idee was om zelf voor ...
Ideeën Reacties: 18 22-8-2012 7:52:56

Evelien
En de 2 cijfers zijn weg! Spannend!!!
Hey medebruidjes en -bruidegommetjes, Even meedelen dat de 2 cijfers verdwenen zijn!! Momenteel staan er nog 9 dagen op de teller, spannend!! Groetjes, Evelien
Voorbereiding Reacties: 26 22-8-2012 7:29:22

tima
dassen suite
vandaag zijn de dassen toegekomen . wow wat zijn ze mooi .wat ben ik blij dat ik deze site nog heb gevonden  begon zowat te wanhopen want nergens nog mijn kleur of twas heel duur . Nu heb ik 7 moderne fijne dassen voor €70 en omdat bo...
Kledij - Suite Reacties: 2 22-8-2012 0:13:29

Emily
Hoe op een korte maar krachtige manier mensen begroeten en afscheid nemen?
Dag mede-bruidjes! Ik heb een vraagje voor jullie. Hoe en voor hoe lang begroeten jullie de genodigden voor jullie trouw? Dit is misschien een stomme vraag, maar ik zit er wel mee... Onze indeling is als volgt: viering (iedereen welkom), dan diner, ...
Voorbereiding Reacties: 7 22-8-2012 0:11:07

Petra
Tafelthema's gezocht
Hallo, eerst gingen wij de tafels thema's geven over bestemmingen van reizen waar wij al geweest zijn, ik heb een tiental tafels, en we gingen foto's doen op de tafel +- 3 per tafel, op de menu's, nu heb ik niet genoeg foto's (heel veel foto's van mi...
Ideeën Reacties: 10 21-8-2012 22:46:54

Debbie
huwelijksreis
Hallo bruidjes, Ik vroeg me toch wat af. Is het niet sowieso goedkoper om een reis te boeken bij Jetair of Neckermann dan bij een ander reisbureau. Ale kbedoel een meer onbekend reisbureau (dus nt Thomas Cook, Sunweb, .....) Volgens mij komen die of...
Huwelijksreis Reacties: 14 21-8-2012 21:50:56

Liselotte
zaal omgeving kortrijk vrij van drank
We zijn op zoek naar een zaal in kortrijk en omstreken (evt. zelfs heel west-vlaanderen en omgeving Gent) die vrij is van drank (en evt. Catering). We hadden D-Hotel op het oog, maar ik hoor dat daar een geluidsrestrictie geldt. We zouden graag de z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-8-2012 21:48:33

fleur
stressgevoelig
hoi iedereen Ik vroeg mij soms af of ik de enige ben op de aardbol die bij stress zo snel moet plassen. Zelfs al heb ik niets gedronken, dan nog moet ik gegarandeerd plassen. En zoals iedereen wel weet, is je trouwdag sowieso nogal een stressdag. O...
Ideeën Reacties: 12 21-8-2012 21:05:11

Sara
nieuwe vriend schoonmama
mede forummers ik heb jullie raad nodig. De mama van mijn verloofde belde daarnet met de vraag of haar nieuwe vriendje ( een paar maanden) naar het avondfeest mag komen. ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen. an sich heb ik geen probleem met he...
Voorbereiding Reacties: 11 21-8-2012 20:50:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...