Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Heidi
Nog 8 dagen
Dag medebruidjes Nog 8dagen op onze teller...en dan is het zover nog wat kleine zaken te doen maar het lukt! Vandaag echter slecht nieuws gekregen mijn ouders hun hond doet het niet goed. Hij is heel ziek wat voor ons veel verdriet meebrengt, ik vi...
Voorbereiding Reacties: 3 22-8-2012 21:56:06

Lieselot
Hof ter musschen
Hallo! Iemand dat ervaring heeft met de feestzaal "hof ter musschen"? Ik vind de feestzaal niet zo gezellig op de foto's van de website, maar we gaan dinsdag een kijkje nemen. Ik hoop dat we zelf de zaal wat mogen aankleden... Iemand dat hier zelf ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-8-2012 21:40:51

wendy
nog 9 dagen op de teller
vorige week heeft mijn getuige mij laten zitten, het was mijn nicht, en voor nen bon van de wellness  (die blijkbaar op die datum verloopt) kon ze die niet inwisselen met een vriendin en daarom kon ze helaas niet komen, dit kreeg ik via een beri...
Voorbereiding Reacties: 14 22-8-2012 21:26:38

Liesbeth
10-11-2012 Wie nog?
Hoi allemaal, Ik ben opzoek naar bruidjes die ook huwen op 10-11-2012 om dingen te delen en uit te wisselen. Groetjes Liesbeth
Ideeën Reacties: 19 22-8-2012 21:13:55

Sara
postzegel bevestiging gevraagd
we hebben besloten om toch een aantal uitnodigingen de post op te doen doordat ik pas een autoaccident heb gehad en ik nu met een vervangwagen rij en ik daar niet echt het land mee wil gaan rondrijden. Nu heb ik een domme vraag, ik heb vierkante enve...
Uitnodigingen Reacties: 7 22-8-2012 20:46:40

Michelle
extra time hoboken
hallo heeft er iemand ervaring met feestzaal extra time in hoboken? thanks!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-8-2012 20:40:26

Koen
Plexi Stolp
Hallo, wij zijn ondertussen bijna 20 dagen getrouwd en zijn nu op zoek naar iemand die een stolp kan maken voor over onze taarttopper. Deze werd door de bruid haar peter gemaakt en die heeft letterlijk weken aan de taart gewerkt. Foto's v...
Ideeën Reacties: 1 22-8-2012 20:14:17

Wendy
prachtige trouwjurk te koop voor maar 150 euro!
ik verkoop mijn trouwjurk voor 150 e !kheb 700 € betaald in juli !! http://nl.kapaza.be/vi/65680233.htm?ca=11_s maat 36-38 indien intresse mail me naar rikatje21@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-8-2012 19:56:48

Petra
mening gevraagd
Oké, nu zullen jullie mss denken dat ik zot word, maar ik heb al n beetje spijt dat ik een stola gekozen heb ipv toch de sluier, maar wat als het fris wordt? zoals nu buiten bvb is het heel mooi weer, maar te koud om in een bustier zonder i...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-8-2012 19:49:05

Peggy
Wat als je niet kan kiezen ?
Hallo, Ik ben vandaag naar jurken gaan kijken en 2 zaten me als gegoten. Het zijn  totaal verschillende stijlen, het ene romantisch en integer, vrij strak, more is less en de andere is meer een Spaans model met een split van voor en een zw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-8-2012 19:48:50

kelly
paarden koets Brugge
heylowah ladys ! Ik ben opzoek naar een grote paarden kar voor me gasten te brengen naar de feestzaal en een Bier kar fiets ook ? iemand dit gezien in de buurt, of ervaring ermee? alvast merci !
Ideeën Reacties: 3 22-8-2012 19:43:21

sarah
beetje down
hallo iedereen, Mag ik ook even komen zeuren aub ( al leest niemand het maar even kunnen men hart luchten is ook heel fijn) Mijn kant van de familie is nooit echt geinteresseerd geweest in mijn doen en laten, mijn verloofde is langs de andere kant ...
Voorbereiding Reacties: 12 22-8-2012 19:42:31

Julie
waar kopen jullie je kostuum en wat is het budget?
Hallo, Wij weten niet goed wat te kopen van kostuum en waar. Nemen jullie echt de duurdere zoals boss of eerder naar mexx? Mijn vriend heeft nog nooit een kostuum aangehad en zal dit ook niet echt veel dragen denken wij. dus dachten wij mexx of derge...
Kledij - Bruidegom Reacties: 22 22-8-2012 19:25:26

Ruth
Interessante posts terugvinden (vraagje aan admin)
Hoe kun je eigenlijk terugvinden welke posts je nog steeds volgt? Ik vind dat nergens terug. Je kunt die berichten enkel nog terugzien als er een nieuwe melding komt, maar op oude berichten gebeurt dat uiteraard niet zoveel meer. Nu wil ik graag de (...
Voorbereiding Reacties: 8 22-8-2012 19:09:29

Lynn
GEZOCHT --> PIKETTEN!!
Weten jullie waar je soortgelijke piketten kan vinden? Groetjes Lynn
Voorbereiding Reacties: 6 22-8-2012 19:07:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...