Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
op zoek naar een alternatieve trouwlocatie regio Leuven
Hallo , We zijn net verloofd en denken te trouwen in mei 2013. Ik ben op zoek naar een iets wat alternatievere trouwlocatie. Liefst geen chique zaal en 7-gangen-menu. Ik had een leuke locatie gezien die me heel erg aanspreekt maar wel wat veraf ge...
Locatie Reacties: 5 24-8-2012 10:28:56

Kim
citroën oldtimerbus?
Ik ben op zoek naar een oude citroënbus om onze suite in te vervoeren. Ik heb wel al een paar firma's gevonden maar die vragen allemaal zo veel geld. Tenslotte zouden wij dit maar 2 uren nodig hebben en de meeste verhuren dit vanaf 4 uren. Kan i...
Ceremonie Reacties: 0 24-8-2012 10:11:32

Jolien
Een goeie naaister regio W-VL ??
Mijn trouwkleedje zal nog wat moeten worden aangepast, nu nog niet, pas in april ofzo zal ik ervoor kijken maar nu ben ik al op zoek naar een goeie naaister regio W-VL : Ieper - Kortrijk... Iemand die een goeie naaister kent? Ik wil namelijk niet da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-8-2012 9:48:44

Sara
stijl opsteek kapsel ( half)
bij mijn eerste pas had ik mijn proefkapsel gedaan en er is iets wat ik niet mooi vind aan het geheel maar ik weet niet wat. Ik ben zelf niet echt van de magerste en ik had krullen half opgestoken met een tiara in en misschien dat dit mij niet echt f...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 24-8-2012 9:14:46

Marlies
shoes of prey
Hallo, Ik had echt een uitgesproken idee in mijn hoofd over hoe mijn trouwschoenen eruit moesten zien, en na een gigantische zoektocht had ik deze nog steeds niet gevonden. Uiteindelijk terecht gekomen op shoesofprey.nl, waar je je eigen schoenen ku...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 24-8-2012 9:09:51

catherine
koortsblaren
Vandaag nog precies een jaar eerdat we gaan trouwen. En zit voor de 2e x deze maand met koortsblaren (lip+ het stkje tussen mijn mond en neus). Ik lijk eigenlijk een beetje op Hitler nu...ZO wil ik écht niet trouwen! Valt da wel te camoufleren a...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 24-8-2012 8:31:56

Jessica
Gezocht postkaartjes
Hallo, Onze trouw is razendsnel aan het naderen, maar toch blijven de ideetjes komen. Dit weekend nog eens goed doorwerken en onze filmtickets maken. Mijn man zijn hemd nog zoeken en kopen, nog wat decoratie voor avondfeest en ditjes en datjes bij e...
Voorbereiding Reacties: 2 24-8-2012 8:10:40

sarah
aftellen
nog 49 dagen...slik....  vorige week zware operatie gehad maar alles is goedaardig dus dit zijn we ook al gepasseerd. De merde is dat ik niets kan doen en we moeten toch nog wat dingetjes regelen... dus hopen op supersnelle genezing
Voorbereiding Reacties: 7 24-8-2012 7:39:41

tash
uithangbord met tekst
Op de site van Etsy zag ik een aantal hele leuke uithangborden met een geschreven tekst op voor oa ergens op vast te nagelen buiten aan de zaal of om de mensen naar de zaal te "begeleiden".   Er staat me bij dat ik ergens op een belgische of ned...
Voorbereiding Reacties: 0 24-8-2012 7:36:18

sarah
D-day today!!!
:-))))
Voorbereiding Reacties: 16 24-8-2012 6:40:40

Tiffanie
Foto's fotograaf
Hallo allemaal, Met bijna een maandje op de teller wordt het tijd voor de foto's van de fotograaf! Ik selecteerde er al enkele, vooral van die op locatie. Foto's van de decoratie en het eten volgen nog... Mijn verslagje vind je elders terug, nameli...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 23-8-2012 23:44:15

Amy
Feestzaal in Noord-Limburg?
Dag bruidjes allemaal :-) Jullie zullen al dan niet al wel weten dat wij ons huwelijksfeest in de Barrier hadden besproken,met het aangekondigde faillissement van maandag en het uitblijven van reactie van de medewerkers van Bart Claes... zitten we se...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 23-8-2012 23:05:48

lotte
mijn teller zegt 1dag1uur1minuut
amai hoe spannend allemala het is bijna aan ons en ik kan het zo moeilijk geloven! morgen nog even een binnenlocatie bezoeken voor de zekerheid amai echt veel stress momenteel zoveel doemsenarios en zoveel mensen die alleen maar ove rhet weer bezig z...
Voorbereiding Reacties: 1 23-8-2012 22:59:53

Heidi
Binnenlocatie omgeving Aalter-Beernem-Brugge
Iemand een idee waar je mooie binnenlocatie vind in deze streek? Alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 23-8-2012 22:36:15

Sofie
zwangerschap aankondigen op je huwelijk! hoe???
een vriendin van me is net zwanger en trouwt binne een maand nu wil ze haar familie het goede nieuws vertellen op haar mooiste dag hebben jullie ideetjes hoe ze dit kan doen? ze heeft nog 2 kindjes die het ook wel kunne zeggen alle ideetjes zijn we...
Voorbereiding Reacties: 10 23-8-2012 22:03:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...