Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
Fotolocatie blijft een ???
Hallo allemaal, Na een paar uurtjes recuperatieslaap na een fantastisch huwelijk van een vriendin, ben ik samen met mijn getuige een bezoekje gaan brengen aan het scheepsvaartmuseum te Baasrode. Ik zag het al, toen we nog maar geparkeerd waren...not...
Voorbereiding Reacties: 10 25-8-2012 18:51:20

Sara
genante problemen met jurk
ik had vandaag mijn tweede pas en alles ging goed JEEJ alleen tijdens de pas ben ik zoo beginnen zweten dat het niet normaal is. Die jurk is echt super super warm, het was zelfs zo erg dat letterlijk het zweet in pareltjes naar beneden liep over mijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 25-8-2012 18:28:11

Karen
Vreugde delen :)
Hey iedereen Ik heb zonet mijn trouwjurk gekozen en ik ben over the moon van blijdschap :p. Dus ik wou dit toch even met jullie delen.Het is iets speciaals geworden, in de winkel vonden ze het "gedurfd" en zeiden ze dat er weinigen zijn bij wie het e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 25-8-2012 17:52:50

Femke
Laatste pas trouwkleed
Vandaag nog eens mijn trouwkleed gaan passen en het zit perfect!! Mijn ogen waren echt aan het glinsteren als ik in de spiegel keek! Ik ben echt blij, en ik kijk er zooooo naar uit om mijn hubbie to be zijn gezicht te zien en om te weten wat hij erv...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-8-2012 17:06:05

lisa
Super taart geregeld!
hallo medebruidjes! ik kom niet vaak op forums, tijdsgebrek maar ik heb me op aanraden van een vriendin nu toch een acount aangemaakt. een tijd geleden las ik op dit forum iemand die een dame kende die mooie en lekkere bruidstaarten maakt in regio o...
Voorbereiding Reacties: 3 25-8-2012 17:04:03

Karen
Fotolocatie regio Overpelt - Hamont
Hallo allemaal,Voor onze grote dag zijn we nu al op zoek naar een geschikte trouwlocatie. Dit voor zowel binnen als buiten.Zijn er suggesties?Dank je wel!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 25-8-2012 16:52:29

Lien
Ik had nog wat extra foto's beloofd...
Hier vind je ze: http://photobucket.com/lienentom paswoord: huwelijk_ 7 _juli maar dan zonder spaties of streepjes!! Groetjes!
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 25-8-2012 14:58:38

Kelly
Danslessen
Hallo, weet er hier iemand waar we danslessen kunnen gaan volgen, en niet zomaar een plakker maar liefst iets speciaals. In de regio van Schoten, bij Antwerpen. Alvast bedankt!
Openingsdans Reacties: 4 25-8-2012 14:39:06

Kelly
Wat moet er allemaal in een misboeken staan?
Hallo, ik ga beginnen aan ons misboekje, kan iemand me laten weten wat er allemaal moet instaan en graag ook in de juiste volgorde. Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 8 25-8-2012 14:35:56

clara
Getuige week voor trouw bijna afgevallen...
 Hey hey, Een week voor de trouw en nog zoveel te doen. Mijn grootste steunpilaar in het hele avontuur is niet mijn ventje - ik moet mijn plan maar trekken emt de trouw :) - maar mijn getuige , ook mijn beste vriendin. Krijg ik vanochtend een v...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 25-8-2012 14:28:25

Annelies
Gratis boeken van loving you en bruid
Omdat het voor ons reeds achter de rug is, doe ik het een en ander weg, Zoals bv mijn boeken waar je inspiratie kan uithalen voor je grote dag. Het zijn 3 boeken van loving you, nr 42,43 en 44 Boeken bruid, magazine 1,3,4 2011 en 1 van 2012 Boek t...
Voorbereiding Reacties: 3 25-8-2012 13:33:31

Sara
bloemen met visie
het is ons gelukt, we hebben een bloemist met visie gevonden. Ik ben heel happy, eindelijk iemand die ons visie snapte en onze wensboom komt er. Nu bang afwachten naar de offerte. Ik heb 400 euro gerekend, ik hoop echt dat dit genoeg gaat zijn. spann...
Bruidsboeket Reacties: 7 25-8-2012 12:41:38

tash
kousenband poirier en ivoorkleurige kleine ballonnen te koop
Ik had voor mijn huwelijk volgend jaar de bedoeling om een kousenband aan te doen.....Maar natuurlijk omdat het nog redelijk veraf is, en omdat ik hier wat gelezen had over corrigerend ondergoed, heb ik me dit aangeschaft met korte pijpjes.  Gev...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 25-8-2012 12:18:23

vanessa
verrassingen op ons trouwfeest :-)
Wij hebben een hele grote verrassing op ons trouwfeest kunnen strikken :) dan zal het feest kunnen losbarsten door mijn favo dj had eerst al schrik dat hij niet op het instalatie van de vaste dj zou mogen draaien maar het was zeker geen probleem toe...
Ideeën Reacties: 4 25-8-2012 11:41:00

nanyma
Zalen Mariakerke + Gent
Dag trouwers! Wij willen het eerste deel van het feest in het Parkkaffee in Mariakerke organiseren, maar daar moet het stoppen om middernacht. Kent iemand een zaaltje in de buurt (behalve Kollekasteel, al geboekt) waar je een leuk dansfeest kan ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-8-2012 11:20:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...