Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michèle
100 - 1 dag
Zie net dat er 2 cijfers gekomen zijn op de teller! Nog 99 dagen dus! Op 1-12-12 is het onze dag. We hebben nog wel heel wat te regelen. Ben nog op zoek naar een kapper, zijn volop bezig met de uitnodigingen, nog lingerie, nog juwelen. Maar geen pan...
Voorbereiding Reacties: 1 23-8-2012 15:47:48

Shana
wie trouwt er nog op 3-8-2013
Lieve bruidjes, Wie trouwt er nog op 3-8-2013? Zou leuk zijn om contact te houden, en updates over wat we nog moeten doen... En zeker om ideën uit te wisselen. groetjes
Voorbereiding Reacties: 16 23-8-2012 15:36:50

elke
voldaan dagje achter de rug
Gisteren was het een fantastisch dagje. Samen met mijn getuigen ben ik eerst naar de kapper geweest voor mijn proefkapsel. Het was op en top geslaagd. Echt dat wat ik me erbij had voorgestelt., de clip-in extentions vallen gewoon niet op. Daarna...
Voorbereiding Reacties: 5 23-8-2012 15:16:11

Stephanie
Trouwkleed huren?
Zijn er nog bruidjes die hun trouwkleed huren? Hoelang op voorhand moet je je trouwkleed gaan kiezen, wat zijn zoal de prijzen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-8-2012 15:01:46

Yvana
Aanpassingen jurk
Dag medebruiden! Ik trouw volgend jaar op valentijnsdag (ook mijn verjaardag!). Ik kijk er al erg naar uit en ik denk dat ik nu ook het ideale kleed gevonden heb! Het enige probleem is dat ik tegen mijn trouwdag nog heel wat wil afvallen (mijn streef...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-8-2012 14:40:10

kathleen
De Venkel
Hallo bruidjes, Wij zouden ons feest mss in De Venkel te Kortenberg geven in de koetsierszaal(met veranda).We zouden graag weten hoe jullie het eten daar vonden,bediening,versiering,bekleding... Zijn er al bruidjes hier getrouwd? Groetjes, Kath...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-8-2012 14:29:26

Linda
trouwschoenen - wanneer kopen?
Ik heb net een leuk trouwschoentje gezien op Zalando. Met nog 9maand op de teller, is dat niet wat vroeg om deze al te kopen? Hij staat nu wel net in promotie + ik heb nog een kortingsbon, dus dan wordt hij echt belachelijk goedkoop...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 23-8-2012 13:38:19

jkjkd
Bruidsjurken gaan passen
Hallo, Volgende week ga ik voor de eerste keer in 2 winkels bruidsjurken gaan passen. Nu vroeg ik mij af hoelang zo iets ongeveer duurt ? grtjs
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-8-2012 13:13:44

Lynn
Website met leuke bruidsaccessoirs, decoratie etc
Ladies Tijdens mijn zoektocht naar leuke decoratie voor ons huwelijk ben ik op volgende site gestoten: http://www.etsy.com/weddings?ref=fp_ln_new_weddings Ze hebben echt wel super leuke spullen, mijn winkelwagentje is al gevuld ;-) Enjoy,
Ideeën Reacties: 6 23-8-2012 11:25:04

Emily
Idee: Moodboard maken op Pinterest
Dag medebruidjes! Ik wou jullie graag laten weten dat de site pinterest.com iets heel leuk is om een moodboard te maken voor je trouw. Ikzelf heb dat vanaf het begin gedaan en heb er al superveel aan gehad! Via die site kan je met een knop gewoon di...
Ideeën Reacties: 23 23-8-2012 11:21:16

tamara 7/9/2012
nog op dringend op zoek naar enkele spulletjes
ik ben nog op zoek naar een medaillon waar een foto in kan voor aan mijn boeket te hangen en ook nog wensballonnen voor een degelijke prijs kan iemand me helpen?
Ideeën Reacties: 2 23-8-2012 10:51:28

Stephanie
Tekst uitnodiging
Ik zoek leuke, mooie tekstjes voor op onze uitnodiging. Wij hebben een dochtertje, dus het mag eventueel ook met haar te maken hebben Alle leuke ideeën zijn welkom :) xxx
Uitnodigingen Reacties: 2 23-8-2012 9:34:12

Ellen
Huwelijkscontract.
Wie kan er helpen? We zijn gisteren ons huwelijk nog gaan bespreken met de schepen van burgerlijke stand, en hij zei dat we best nog snel een huwelijkscontract sloten voor de trouw, omdat we samen een huis hebben gekocht. Nu, ik weet, als een van ons...
Voorbereiding Reacties: 21 23-8-2012 8:50:35

Veronique
We zijn er bijna!
Ohhh, op de teller staan geen dagen meer maar uren! Nog 15u23min en het is eindelijk onze grote dag! Zoveel voorbereidingen, zolang naar uitgekeken.... Hopelijk valt het weer toch een beetje mee morgen en als ze dan toch hier en daar een bui geven, ...
Voorbereiding Reacties: 9 23-8-2012 8:42:03

sonja
Inspiratie nodig ?
Link gekregen van een aanwezige : http://www.wesleynulens.be/blog/karolien-gert-wedding-on-film/ Kon je in dit landje maar altijd rekenen op mooi weer zodat alles buiten kon doorgaan... Enjoy the beautiful pictures !
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-8-2012 23:06:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...