Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
tweede pas
vandaag mijn tweede pas. ik heb stress niet normaal. ik was vorige keer ook al zo gestressed en was eig beetje teleurgesteld en had heel veel twijfels, of het niet over the top was. Vannacht dan super hard zitten nachtmerrien erover, allerlei opties ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-8-2012 10:33:19

tessie
geslaagde proefmake-up
gisteren mijn proefmake-up gehad, en ik ben van het idee als het goed is mag het zeker ook gezegd worden dus maw ik was HééL tevreden!! Isabel legde stap voor stap uit wat ze deed en het eindresultaat was echt mooi! Nu ben ik gerust dat het...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 25-8-2012 10:11:19

Tessa
Naaister gezocht
Hoi iedereen, Ik heb mijn jurk tweedehands gekocht en hij past eigenlijk perfect, maar ik ben iets kleiner en aangezien ik geen ganse dag op hoge hakken ga staan zou ik mijn kleed wat willen verkorten.. Ik ben dus op zoek naar een naaister die dit v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-8-2012 9:40:45

Alessia
Kleine stressmomentje :s
Vandaag heb ik even een kleine stressmoment beleefd. Normaal had ik vandaag om 11.00u een afspraak met mijn Visagiste voor mijn proefmake-up. Om 08.30u word ik opgebeld door een mevrouw om te zeggen dat de afspraak niet doorgaat omdat er iets gebeur...
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 25-8-2012 9:25:32

elke
Dilemma
Hoikes, Ik en mijn aanstaande komen er niet uit wat de tafelindeling betreft. We werken voor al de gasten met ronde tafels. Nu wil ik graag voor de suite (16 personen) met een lange tafel werken, zodat iedereen aan 1 tafel zit. Mijn aanstaande wil di...
Voorbereiding Reacties: 7 25-8-2012 8:55:40

Sanne
Nieuwe trend
Blijkbaar is het een nieuwe trend om een fotoshoot te doen op de ochtend na je huwelijksnacht (zie artikel) http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120824_094 Zelf zou ik het écht nooit in mijn hoofd halen om foto's te laten ...
Fotografie Reacties: 4 25-8-2012 8:49:39

elke
verstuikte teen
Hoikes, Ja, daar moet je dus weer Elke voor heten he. Gisteren was ik samen met de kinderen op de trampoline aan het spelen, met wat ballen. Ik natuurlijk zo dom om erop te springen terwijl er nog een bal op lag. En lap ik spring erop met mijn voet, ...
Voorbereiding Reacties: 10 25-8-2012 8:37:03

angelique
probleempje vrijgezellenfeest
hey ik en mijn vriend zouden op onze vrijgezellen eerst elk appart weggaan met elk onze eigen bende :-) maar op een bepaald moment zouden we graag samen komen en nog met heel de groep verder feesten ... zodat we op het einde van de avond samen naar...
Voorbereiding Reacties: 8 25-8-2012 8:36:53

Marijke
fotoverslag receptie + avondfeest Marijke + Peter
bij deze de link naar onze foto's van receptie en avondfeest: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3890415653610.2158732.1075552860&type=1 jullie reacties zijn meer dan welkom !!!!
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 24-8-2012 23:40:17

Marieke
Jippieeee vandaag al videoreportage in de bus en 't is super!
Na ons stukje openingsdans zie vorige post.  Nu al onze dvd's in de post gekregen. Wij hebben hier al drie keer met de tranen in de ogen gekeken. Echt super. Wetende dat wij echt lang getwijfeld hebben om geen videograaf te nemen wegens de kost...
Video Reacties: 0 24-8-2012 23:14:14

Fairytale
Kapper voor opsteekkapsel regio Antwerpen dat aan huis komt!
Hallo iedereen, Kennen jullie een kapper/kapster dat aan huis komt de dag zelf voor men haar te doen? Wat er moet gebeuren is: ik zou graag een half opsteekkapsel willen met krullen wss met diadeem of tiara, daar ben 'k nog niet volledig uit. Ik heb...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 24-8-2012 22:40:34

angelique
facebook
hallo allemaal, ik hoor de laatste tijd veel van onze vrienden zeggen als ze in de week aangekomen zijn van hun huwelijksdag dat ze hun facebook gemeenschappelijk maken, namelijk 1 facebook profiel voor bruid en bruidegom en dat ze hun eigen faceboo...
Ideeën Reacties: 9 24-8-2012 21:47:40

Evelien
Vrijgezellen 18/08/2012
Hey allemaal, Ik had het hier nog niet gepost, maar wij hebben vorig weekend onze vrijgezellen gehad! :-) Het waren geen zatte toestanden of zotte opdrachten, maar gewoon een gezellig dagje met de vrouwen en een gezellig dagje met de mannen, precie...
Voorbereiding Reacties: 8 24-8-2012 20:36:38

joke
heb jullie steun nodig
 Hallo dames, ik zou jullie willen vragen om mij en onze kindjes te steunen, vorig jaar zijn wij getrouwd en ondertussen is onze 2 de spruit geboren, mijn manneke is nu voor 6 maanden uitgezonden naar Afghanistan, pfff ja niet zo leuk dus met...
Ideeën Reacties: 32 24-8-2012 20:27:53

karen
Vrijgezellen
Pfff heb echt medelijden met de mensen die onze vrijgezellen organiseren (mijn schoonzusje, en voor mijn ventje mijn broer en zijn broer). De organisatie was nog niet begonnen of er waren al problemen. Mijn ventje heeft 3 broers en eentje daarvan hee...
Voorbereiding Reacties: 3 24-8-2012 20:24:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...