Nu Online
Momenteel zijn er 2 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

steffi
Gezocht
Heey allemaal, m'n eerste berichtje op het forum!! ik ga ook meteen met de deur inhuis vallen.. ik ben op zoek naar een traiteur omgeving antwerpen? tevens zoek ik ook nog een koets Iemand die mij kan helpen?
Voorbereiding Reacties: 4 26-8-2012 14:30:33

Lynn
Vriesdrogen bruidsboeket
Kennen jullie bedrijven die bruidsboeketten kunnen vriesdrogen? Ik zou na ons huwelijk heel graag mijn bruidsboeketje onder zo'n mooie glazen stolp zetten, maar ik ken niet direct mensen die nog vriesdrogen ... velen zijn hier ondertussen mee gestopt...
Bruidsboeket Reacties: 6 26-8-2012 12:15:20

Bruid
HELP! Kans op budget trouwjurk valt in het water...
Hallo iedereen! Gisteren naar Wendy Kellens geweest en helaas een beetje teleurgesteld. Het is daar totale uitverkoop en ze had bijna niets meer in mijn maat.. Het enige kleed waar ik echt gek op was, was natuurlijk een maat te klein... Ik heb maar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 26-8-2012 11:59:49

iris
wie allemaal uitnodigen
wou eens weten ,hoeveel mensen jullie uitnodigen? groot of gewoon met familie en paar goede vrienden ,of nodigen jullie iedereen uit?
Voorbereiding Reacties: 17 26-8-2012 10:54:43

Kelly
Kapsel voor kort haar
Hallo bruidjes, ik ben op zoek naar een leuk kapsel voor een korte coupe. Ik vind op het internet nergens een foto met een wauw gevoel. Zijn er hier dames die ook een korte coupe hebben en wel weten wat ze hiermee willen doen? Of reeds getrouwde mens...
Verzorging - Kapsel Reacties: 16 26-8-2012 9:38:35

fleur
weerbericht 8 september
Ik weet het, het klinkt misschien wat belachelijke, maar elke dag kijk ik nu al op de site van kmi voor de weersvoorspellingen voor binnen twee weken. En op het grafiekje zal het 8 september maar 18 graden worden en kans op regen.  Zijn er hie...
Voorbereiding Reacties: 17 26-8-2012 9:04:26

karen
Proefkapsel
Ik ben gisteren voor de 2 keer mijn proefkapsel gaan doen en het was echt helemaal zoals ik het wilde. Maar..... Ik had een halfopgestoken kapsel met krullen en 2 uurtjes later waren aan één kant de krullen volledig uitgezakt en nog 2 uurtj...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 26-8-2012 8:49:01

Sylvia
Even mijn hartje luchten
Hoi Mijn ex is aan het uitzoeken wanneer wij trouwen. Op zich is dit niet echt een probleem voor ons,zolang hij maar niet weet in welke feestzaal. Het probleem is echter wel dat hij deze middag op bezoek ging bij mijn ouders. Ex-schoonzoon ontvangen...
Voorbereiding Reacties: 5 25-8-2012 23:14:37

Silke
Afvallen
Hey iedereen! :) Mijn verloofde en ik willen allebei een paar kilo's kwijt tegen onze trouw. We zijn niet echt dik dik maar hebben toch een buikje. ;) En er is toch wat pak aan mijn billen. =p We hebben nog 8 maanden tijd. Hebben jullie goede dieett...
Voorbereiding Reacties: 17 25-8-2012 22:38:13

Katia
[Kleed]Moderna Fashion - héél positieve eerste pasbeurt!!
Ik ben vandaag voor de aller eerste keer gaan passen bij Moderna Fashion in Schepdael. Ik ben héééél tevreden over mijn ervaring ginder. Ik wist écht totaal niet wat ik wou, en had bewust nog niet op internet gezocht om ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-8-2012 22:24:59

Sofie
hoeveel tijd heb je om een huwelijk te regelen
in hoeveel tijd kan je min een huwelijk regelen ?
Voorbereiding Reacties: 12 25-8-2012 21:21:38

Katrien
E&R Wedding Beverlo
Hey mede-bruidjes, Ik heb vandaag (weer!) een pasdag achter de rug :-) Deze keer naar E&R wedding, maar achteraf vind ik het allemaal raar. Nu mijn verhaal: Ik heb verschillende kleedjes aangehad en uiteindelijk 1 gekozen in deze winkel. Maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 25-8-2012 21:07:26

Jadranka
Rent -a-priest
Hey, Zou er iemand mij een voorbeeld van een boekje van de viering kunnen doorsturen die ook met rent-a-priest gewerkt hebben? Weet niet goed welke delen er allemaal in zitten. Alvast bedankt Mails mogen naar: jadrankavanhaver@hotmail.com Groe...
Voorbereiding Reacties: 4 25-8-2012 20:59:59

stefanie
hartparaplu's te koop!
hoihoi :) bij deze verkoop ik onze 5 trouwparaplu's in de vorm van een hartje. 2 zijn er een keertje gebruikt bij lichte regen ( voor mijn ma en mijn kapsel eventjes niet te laten kroezelen toen we naar binnen liepen :)) de andere 3 zijn dus nog ni...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 25-8-2012 20:58:56

iris
make up
   hallo allemaal, Ik trouw volgend jaar juli en ben op zoek naar iemand voor de make up ... regio vlaams brabant (tienen) Ik ken iemand maar die vraagt in totaal 150 euro waar proef en vervoer wel in zit ,maar blijkbaar vinden de mensen d...
Verzorging - Make-Up Reacties: 22 25-8-2012 19:18:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...